Lumikki on edelleen myynnissäPappi kirjoitti:Jos me tuolle Klasukoolle löydettäisiin auto, jossa vilkut on oikeassa paikassa.

Ei ole, mutta siirtykäämme keskustelemaan Lumikin osto aiheesta tuonne------->viewtopic.php?t=17126klasukoo kirjoitti:Lieneekö hinta sama kuin viime kesänä kun kauppoja hierottiin?

Saat minulta sen kiinnitysraudan jos otat itse irti..Pappi kirjoitti:Kiitos näistä kommenteista. Joo, kaippa tuossa nuo lahopuut on sitä tummempaa, eli alkuviikon mallia.
Toivottavasti pelaa... Ei nyt ainakaan nappaa autohommat yhtään. Sen verran kasvoi sarvi tänään otsaan parin asian tiimoilta, että oksat pois. Laittelin sisätilan lämmittimen paikalleen ja katselin, mihin saisin sammuttimen.
HUHUU? Kenellä on tietoa, mihin tuossa voisi laittaa sammuttimen. Kyseessä on 2kg pönttö. Original taitaa olla kuskin penkin etuosassa, mutta tuleeko se jollain raudoilla kiinni penkin runkoon? Samaan paikkaan sommittelin omaakin, mutta kiinnitys jäi vähän kaivelemaan...

Istui kyydissä ja ihmetteli sähköpenkkien säätöjä. Kyllä se jossain vaiheessa on pakko ajaa
 Istui kyydissä ja ihmetteli sähköpenkkien säätöjä. Kyllä se jossain vaiheessa on pakko ajaa  Mie jo vähän ehottelin, että lähetäänkö mehtätielle valoja säätämään, mutta ei tuo ajatus saanut kannatusta
  Mie jo vähän ehottelin, että lähetäänkö mehtätielle valoja säätämään, mutta ei tuo ajatus saanut kannatusta  Mikä lie vaivannut.
  Mikä lie vaivannut. Onhan tuossa kontissa tilaa, jos ulkoruokintaan joutuu. Siis minä.
  Onhan tuossa kontissa tilaa, jos ulkoruokintaan joutuu. Siis minä. 
Siitä onkin hyvä lähtee talakselle päin valoja säätelemään.. On sitä korpee ihan kunnolla..Pappi kirjoitti:Ei halunnut ajaaIstui kyydissä ja ihmetteli sähköpenkkien säätöjä. Kyllä se jossain vaiheessa on pakko ajaa
Mie jo vähän ehottelin, että lähetäänkö mehtätielle valoja säätämään, mutta ei tuo ajatus saanut kannatusta
Mikä lie vaivannut.
Onhan tuossa kontissa tilaa, jos ulkoruokintaan joutuu. Siis minä.

)
 ) 

. Volvon tracks oli kyllä hyvä varuste.
 . Volvon tracks oli kyllä hyvä varuste.
Hyvä se on aina vertaillaPappi kirjoitti:Ei tehä tästä mersu vs volvo topiccia, mutta jotain voin kertoa.
Penkit... Vaatinee tottumisen ja sen, että opettelen säätämään mersun penkin oikein. Tässä vaiheessa vielä volvon penkki tuntuu paremmalta. Ottaa myös aikaa tottua siihen, että penkki on osa auton jousitusta. Mersun kyynärnoja on taas jotain luxusta.
Volvon tracks oli kyllä hyvä varuste.
Vetotavan vuoksi kääntyvyys mersussa on parempi.
Matkustamon yleinen hiljaisuus on omaa luokkaansa molemmissa.
Mersuun olisi voinut laittaa kunnon peilit. Volvon peilit ovat hyvät, niistä näkee laajan alueen kerralla.

TDI kirjoitti:Sais sen volvon näppärästi kääntymään jos käpäriä käyttää, ja mese kääntyy ½ kaasulla?
No se kyllä on totta, ja toisekseen syntyi sellainen suhde volvon kanssa, että ei sitä voi rääkätäPappi kirjoitti:TDI kirjoitti:Sais sen volvon näppärästi kääntymään jos käpäriä käyttää, ja mese kääntyy ½ kaasulla?En suosittele 850:llä leikkimään käkkärin kanssa. Sen rakenne on sellainen, että ei välttämättä kestä kovin paljoa kikkailua. Eikä sitä näin vanhana jaksa enää...

Mesessä on kääntyvät etupyörätTDI kirjoitti: Sais sen volvon näppärästi kääntymään jos käpäriä käyttää, ja mese kääntyy ½ kaasulla?

.
 .

Mahtuu mersu lähemmäks taksi tolppaa...TDI kirjoitti: Miks muuten meseissä toinen peili on pienenpi?

Volvo 740mbsilver kirjoitti:Ettikää toinen saman koko luokan tai pienemmänkin kokoinen auto, joka kääntyy yhtä pienessä tilassa

Joo, voi muuten ollakin, en ole ikuna vielä "päässy" kyseistä mallia kokeilemaanHaikara kirjoitti:Volvo 740mbsilver kirjoitti:Ettikää toinen saman koko luokan tai pienemmänkin kokoinen auto, joka kääntyy yhtä pienessä tilassa

Onko tuon ikäisessä trak... köh.. autossa vielä kiäntöjarrut kummannii puolen pyörille erikseen???....Haikara kirjoitti:Volvo 740mbsilver kirjoitti:Ettikää toinen saman koko luokan tai pienemmänkin kokoinen auto, joka kääntyy yhtä pienessä tilassa

Veit jalat suustani, paitsi että pihalta tuollaisen löytääWikke kirjoitti:Kyllä tuo Papin Mersu on sitten hieno. Väri kohdillaan, varusteet jetsulleen kohdillaan!Muuten samanlainen kuin minun autoni, mutta varustettuna juuri niillä varusteilla mitä itse vielä kaipaisi.
Niin ja vielä farkku ja turbo. Jos tuollaisen joskus jostakin löytäisi.
 (no on varusteissa muutamia eroja puoleen jos toiseen)
 (no on varusteissa muutamia eroja puoleen jos toiseen)