En haluaisi kehua retostella tuolla omalla lintalla, mutta voin tehdä pienen listan sen ominaisuuksista 
 
Laitetaan tähän alkuun tämmöinen yleiskuva, josta käy ilmi että lintta on lähestynyt maan pintaa jo jonkin matkaa
-tuulilasi hiekkapuhallettu ja joukkoon on sattunut kiviäkin + yksi halkeamakin löytyy
-alanuppi narisi syssyllä ilkeästi ja meinasin vaihtaa, mutta crc korjasi nupin kätevästi 
 
-jäähdytinneste ei pysy maksimissa, mutta minimissä kylläkin (harvakseltaan kupliakin tulee 

 )
-ABS valo syttyy säännöllisen epäsäännöllisesti
-pissapojan säiliö vuotaa
-laatikkovuotaa "hiukka" öljyä
-esikammion juuresta supsuttaa 
  Kuva
-nostajat naputtaa "hetken" kylmänä
-perässä ei ole öljyä (ilmeisesti koska se on kuiva)
-termostaatissa sanomista lämmöt jää noin 50-60 astetta (voinee liittyä tuolla ylempänä mainittuun kuplimiseenkin)
-radio ei kuulu (tämä on ärsyttävin vika)
-keskuslukko ei vaikuta enää peräluukkuun eikä tankin korkkiin
-oven lukkoihin ei ole sopivaa avainta, kaukolukituksen varassa mennään
-töötti ei toimi
-laturin laakeri on melkein hiljainen
-polttoainemittarin viisari toimii hyvin, asteikko on vaan puolet liika pitkä
-tarviiko ruosteista erikseen mainita 

 no, etulokasuojissa pientä alkua (toisessa vähemmän, matalahko alusta aiheutti sen että rengas vei ruosteet ja palan kaarta pois), takalokasuojassa, ovissa ihan pientä alkua muovihelmojen alta puskee esiin,  a-pilareissa hieman punerrusta myös havaittavissa, takana lommon yhteydessä aavistus. Seuraavista kuvista voi tarkkailla ruosteen etenemistä, kuvien otto väli 3kk

3kk 
 

anteenin juuressa myös hieman ruostetta 
  pläntti
Minähän pidin olemattoman suosioin saaneen arvuutus kilpailun nimeltä milloin kupla puhkeaa, sen aiheena oli toisen puolen etulokasuoja 
 
kupla
puhjennut kupla
-siisti sisältä on laaja käsite 
 
-valokatkaisijasta saa joskus ne ihanat sumarit päälle 
-pakoputki vuotaa vain vähän
-kyynärnojan sävy on jotain ihan muuta kuin muu sisusta ja sen kiinnityksen on kaveri suunnitellut/toteuttanut
-pakollinen 
lommokin löytyy perästä
-kilometrejä mittarissa yli 580tkm, monesko kierros menossa ei ole tiedossa 
-kulutus mielestäni 250deelle kohtuullinen 7,5-12 riipuen ajotavasta (tuossa suurimmassa ei ole käytetty kärryä apuna ja kulutus oli koko tankillisen matkalta)
-lasten hanskoja, leluja, tavaroita löytynee millon vain punkallinen takapenkiltä
-Savuahan tulee kohtuullisesti putken päästä 
-ikäähän tällä on valitettavan vähän, mutta tällä käytöllä voidaan laskea samalla tavalla kuin 
koiran ikä 
 
-peräkärryhän on usein perässä ja siellä 1000-1500kg polttopuita
-pesu suoritetaan tarvittaessa (max 2 kertaa vuodessa)
-suorituskyky on lintassa mahtava kuten seuraava video todistaa 
VITEO
-lintta pursuaa hienoa tekniikkaa 
 can-väylä
Lintta on joka päiväisessä käytössä sillä kuskataan lapset kouluun ja tarhaan, lisäksi huruuttelen sillä työn puolesta n.40tkm vuoteen  

 eli LINTTAAN PITÄÄ VOIDA LUOTTAA 
ellei joku ominaisuus jätä tien poskeen (mersuissahan ei ole vikoja vain ominaisuuksia)
Lisäys
-oven kahvassa olevat kromit hiukan repsottavat
-ajovalon pesimet toimivat jos toimivat ja jos sattuvat liikkumaan pysähtyvät mihin sattuu 

 kuten seuraavasta kuvastakin näkyy, josta voi myös verrata alustan korkeutta valtra vs. lintta
 
Valtra vs. lintta