vieläkun on pimmeet yöt, niin jonkun kompura mersun pellinalle könyämään ja osia lainaamaanjovihava kirjoitti:Eikös siihen saisi remmiahinta, sinä olisi sitä jottain


Kauankohan vingutettiin ikivanhalla, olikohan nyt lanceri vai galantti...mitsu kumminkin, ympäri peltoa ykkösellä varmaan tunti pedaali pohjassa, ei mitään. Sitten vaan kaasu hirttämällä pohjaan, putsari hittoon, putki jäikin jo sinne peltoon ja vielä se huusi liki vartin kunnes kuului kilinä. Ennenvanhaan kuulemma testasivat tuotantopuolella mersuja vähän samalla sapluunalla ja 200deekin poksahti alta aikayksikön, en meinannut uskoa oikein kun koneillahan veivataan 2 miljuunaa kumminkin mutta kun asiasta puhui entinen tehtaanjohtaja niin en oikein eriävää mielipidettä viittiny väliin laittaakaan.Easy Rider kirjoitti:Joskus meinattiin 127viiatti tappaa huuattamalla. lumiharja kaasupolkimen väliin ja oottelemaan. Jotakuinkin puolen tunnin yli 8000rpm kiljunnan jälkeen loppu pensa.(Niissä on melko jämäkät venttiilinjouset ihan tehtaalta.) Myöhemmin fiiu kippasi mätipuoli ylöspäin nutulleen ja joku pisti sen jälkeen koneeseen soraa. Henki pois autoparalta...