*kuvia 13.05*HUMMER H2 Ilmajousitus yms projekti käynnissä
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 16.7.2007 22:51
- Paikkakunta: Kouvola
Kannattaa laittaa siinä tapauksessa tuommonen tavallinen taksilintta niinku mulla. Just ajokortin saanu tyttökin ajoi ihan normiliikenteessä muiden mukana ilman mitään hämminkiäribaabbariba kirjoitti:500+ hv ei kuitenkaan tule ilmaiseksi. Eikä sivistynyt ajo oikein onnistu.
Tosin onhan se "vähemmän" veretseisauttavan näköinen Ei mikään tapa-raiskaa-alista-malli
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Viestit: 159
- Liittynyt: 19.1.2008 20:05
- Paikkakunta: Pori
Aivan!XUX63 kirjoitti:Kannattaa laittaa siinä tapauksessa tuommonen tavallinen taksilintta niinku mulla. Just ajokortin saanu tyttökin ajoi ihan normiliikenteessä muiden mukana ilman mitään hämminkiäribaabbariba kirjoitti:500+ hv ei kuitenkaan tule ilmaiseksi. Eikä sivistynyt ajo oikein onnistu.
Tosin onhan se "vähemmän" veretseisauttavan näköinen Ei mikään tapa-raiskaa-alista-malli
Ovela juttu, jotain samansorttista outoo ilmiöö määkin oon ollu näkevinäni...
Itse asiassa asia on jo mietittynä ja listalla sekä tekijä valmiina auton käyttöluonne ei muutu mihinkään eli remmiahtoa järkevissä puitteissa.ribaabbariba kirjoitti:Teetkö muuten koneelle mitään? Siinä mun ajamassa oli remmiahdin. Kiihtyvyys oli ihan älytön niin isoon autoon. Ensin alko viheltää ja sitte mentiin. semmosen voisin ostaa, jos pikkurahasta ei olis pulaa. 500+ hv ei kuitenkaan tule ilmaiseksi. Eikä sivistynyt ajo oikein onnistu.
Kaikkea ei saa kerralla, tuo alusta, sisusta ja siihen päälle uudet poppikoneet kaikilla mausteilla nielaisee aikas paljon eli täytyy vetää välillä happea.
Kun puhutaan tehoista kannattaa huomata että jos 2 litraisessa on 200 hv niin samassa suhteessa 6 litraisessa koneessa on 600hv, asia ei toki ole ihan näin yksinkertainen mutta se antaa hiukan osviittaa ettei koneesta vielä tarvitse tehdä, ajamatonta
http://www.rpmoutlet.com/atihummer.htm
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Painavaan autoon sopisi varmaan paremmin ruuviahdin, eikä tuollainen keskipakoropeli. Tuolla ei saa alavääntöä ollenkaan lisää.jameri kirjoitti:http://www.rpmoutlet.com/atihummer.htm
Eli joku tämmönen: http://www.whipplesuperchargers.com/pro ... rodID=1145
I drive an Opel. What's your excuse?
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 16.7.2007 22:51
- Paikkakunta: Kouvola
-
- Viestit: 159
- Liittynyt: 19.1.2008 20:05
- Paikkakunta: Pori
Ensimmäiseksihän kannattaa lempata se moottori pois ja laittaa sinne jotain sopivampaa. Letukan omia 572:siakin saa ilmeisesti edullisesti kun eräs luullakseni nuukanpuoleinen kaverikin tuossa sevelleensä semmoisen laittoi. Se vois sopia lähtökohdaksi tuollaiseen raskaaseen kyhäelmään kuin Hummer. Mutta tietty se ei ookkaan mersuasiaa.
Ongelmaksi muodostuu tehon säädettävyys ja sen osoittaminen +25% on maksimi ja se pitää pystyä osoittamaan, jos sitten jälkikäteen muuttaa auton offroad käyttöön se on eri asia mutta aluksi tuo pitää osoittaa, itse katselin samaa mutta tekijöitä ei vaan ole tuolle operaatiolle whipplen eikä minkään muunkaan ruuvin osalta.Melitos kirjoitti:Painavaan autoon sopisi varmaan paremmin ruuviahdin, eikä tuollainen keskipakoropeli. Tuolla ei saa alavääntöä ollenkaan lisää.jameri kirjoitti:http://www.rpmoutlet.com/atihummer.htm
Eli joku tämmönen: http://www.whipplesuperchargers.com/pro ... rodID=1145
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Olikos se +20 % vai +25 % ?
Tehojen ulossaantihan ei usein se ongelma olekkaan, kuten jameri hiukan
edellä jo tuumailikin, vaan se laillisuus / leimaan saanti.
Olis varmaan kiva ajella muuallakin kuin autotallin ja postilaatikon väliä
No Melikin nämä asiat tietää
Tehojen ulossaantihan ei usein se ongelma olekkaan, kuten jameri hiukan
edellä jo tuumailikin, vaan se laillisuus / leimaan saanti.
Olis varmaan kiva ajella muuallakin kuin autotallin ja postilaatikon väliä
No Melikin nämä asiat tietää
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
1. Kakkosnelosen pätkä kaasupolkimen alle dynossajameri kirjoitti:Ongelmaksi muodostuu tehon säädettävyys ja sen osoittaminen +25% on maksimi ja se pitää pystyä osoittamaan
2. Rajoittaa jotenkin hienommin kaasuläpän aukeamista (onko tuossa sähkönen kaasuläppä, sitä en tiedä...)
3. Rajoittaa jotenkin muuten ilman määrää ahtimen imupuolella, sopiva kuristusprikka johonkin väliin.
4. Puljaa ahtimen välityksen hitaammaksi sorvauttamalla erilaiset hihnapyörät.
Onhan noita vaihtoehtoja...
EDIT: vielä yksi keino on raottaa ahtimen bypass-läppää
I drive an Opel. What's your excuse?
Juu hyviä kikkoja, kun tiedustelin asiaan AKEsta antoivat seuraavan neuvon jos teet jotain katso että valmistaja lupaa sarjalle taikka hankitulle osakokonaisuudelle sallitun maksimilisäyksen, ensi sijaisesti tarkastetaan dokumentit ja toissijaisesti tarkistetaan valmistajan lupaus tehonnoususta jos nämä ovat yhden suuntaiset katsastus voidaan suorittaa loppuun.Melitos kirjoitti:1. Kakkosnelosen pätkä kaasupolkimen alle dynossajameri kirjoitti:Ongelmaksi muodostuu tehon säädettävyys ja sen osoittaminen +25% on maksimi ja se pitää pystyä osoittamaan
2. Rajoittaa jotenkin hienommin kaasuläpän aukeamista (onko tuossa sähkönen kaasuläppä, sitä en tiedä...)
3. Rajoittaa jotenkin muuten ilman määrää ahtimen imupuolella, sopiva kuristusprikka johonkin väliin.
4. Puljaa ahtimen välityksen hitaammaksi sorvauttamalla erilaiset hihnapyörät.
Onhan noita vaihtoehtoja...
EDIT: vielä yksi keino on raottaa ahtimen bypass-läppää
Elikkäs tässä se pulma onkin uskottavan kokonaisuuden rakentaminen ja leimaaminen, kertoivat että ahdin puolella on ohjeistusta lisätty kentällä ja vastuu osoittamisesta on omistajalla.
Kolmas rajoittava tekijä on tarpeeksi ison nelivetodynon löytyminen, eli haastetta piisaa.
Sarjaa on tarjolla mutta tekijöitä ei, niin se vaan ainakin täällä etelässä.
http://www.superchargersonline.com/prod ... 3-6208HSCV
http://www.superchargersonline.com/prod ... -12-60-011
http://www.superchargersonline.com/prod ... PAX1101220
http://www.superchargersonline.com/prod ... L218-070SQ
http://www.superchargersonline.com/prod ... WK-100108B
No katsotaan tuo nyt odotan kieli pitkällä että saan H2 sen vapuksi, ilmajouset on 95% asennettu ja maanantaina alkaa sisutan-viihde-elektroniikan asennus ja sitten vaan marssille.
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Kun noista ilmajousista puuttuu vielä edestä jokin kikkula ( ei laske vielä tarpeeksi alas) ja kontti viimeistelemättä en saanut niiden toiminnasta kunnon "kuvaa" mutta niitä odotellessa , ohessa muutama "tumma" kuva sisältä.
Elikkäs nyt ei enään pitäisi kuulua natinaa etu eikä takapenkiltä.
Nyt voi itse vaikkapa kuunnella radiota ja näppäillä Navia kun Rouva etupenkillä katselee TV:tä ja loput takapenkillä pelaa taikka katselee elokuvaa DVD:ltä tai Ipodilta tai ihan vaan tappelee ja kiusaa toisiaan.
Uutta olisi Kenwoodin 2DIN päätelaite DNX-8220BT ,vahvistimet, kaijuttimet, PS2 langattomilla ohjaimilla, kaikille langattomat kuulokkeet, TV kaksilla antenneilla,lisänäytöt 1 x 7" ja 2 x 11",Video Ipod omille videoille ja musiikki kirjasto 30GB, DVD, BT puhelin, Navi, USB kuvien katselulle tai musiikille, automaattinen moottoroitu peruutuskamera 4 eri kuvakulmalla ja varmaan jotain jota en vaan ymmärrä.
Penkit-ovet-keskikonsoli verhoiltu mustalla nahalla ja tikit uudella vaijerilangalla
Että tuollaasta täällä
Elikkäs nyt ei enään pitäisi kuulua natinaa etu eikä takapenkiltä.
Nyt voi itse vaikkapa kuunnella radiota ja näppäillä Navia kun Rouva etupenkillä katselee TV:tä ja loput takapenkillä pelaa taikka katselee elokuvaa DVD:ltä tai Ipodilta tai ihan vaan tappelee ja kiusaa toisiaan.
Uutta olisi Kenwoodin 2DIN päätelaite DNX-8220BT ,vahvistimet, kaijuttimet, PS2 langattomilla ohjaimilla, kaikille langattomat kuulokkeet, TV kaksilla antenneilla,lisänäytöt 1 x 7" ja 2 x 11",Video Ipod omille videoille ja musiikki kirjasto 30GB, DVD, BT puhelin, Navi, USB kuvien katselulle tai musiikille, automaattinen moottoroitu peruutuskamera 4 eri kuvakulmalla ja varmaan jotain jota en vaan ymmärrä.
Penkit-ovet-keskikonsoli verhoiltu mustalla nahalla ja tikit uudella vaijerilangalla
Että tuollaasta täällä
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
No johan on makeen näköistä ja varmaan myös kuuloista
Todella tyylikäs kokonaisuus
Todella tyylikäs kokonaisuus
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- samppa77hki
- Viestit: 30
- Liittynyt: 03.10.2006 23:38
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti: