Linttaklubin kevätretki Rovaniemelle, tuliaisina kaappi
Linttaklubin kevätretki Rovaniemelle, tuliaisina kaappi
Jahas, Linttaklubin Oulun jaos on lähdössä tien päälle, mutta minneppä retki suuntaa? Niin ja miksi.
Lähtö 16:03 Oulusta, suunta pohjoinen.
Miehistö: InsaneMe, Eldorado, ja jovihava
Tunnelmat hyvät, keli hiukka sateinen.
Lähtö 16:03 Oulusta, suunta pohjoinen.
Miehistö: InsaneMe, Eldorado, ja jovihava
Tunnelmat hyvät, keli hiukka sateinen.
Viimeksi muokannut jovihava, 20.5.2008 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Viestit: 125
- Liittynyt: 18.2.2007 21:03
Net ajelee hupia ja kiusaa immeisiä, vai oisko net menossa kumminkin tuonne......
Mitäköhän tuostakin seuraa, muutakuin takanatulijat, jokka ei tiedä heijän asioista yhtikäs mittään, enneku kerrotaan
Mitäköhän tuostakin seuraa, muutakuin takanatulijat, jokka ei tiedä heijän asioista yhtikäs mittään, enneku kerrotaan
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
On sain puhelun 15:19 joka meni näinjusamb kirjoitti:Ei kai kahdessa tunnissa ajele Oulusta Rovaniemelle Vai onko lähtöaika 16:03 hämäystä?jovihava kirjoitti:Ja Rovaniemi, päätepysäkki
J: Terve lähdetkö Rovaniemelle, kyyti lähtee oven edestä just nyt
K: Jaa sinä ....sensuroitu ...sensuroitu...no ei pysty pitää katsoa ilta poikaa
mitä ne lie tuonne menneet
Siellä se resitentti viime kuuleman mukaan eestakasin kävelee ja raapii miettivän näköisenä päätään... eiku, nyt ne meni sisätiloihin Kuulemma
Minäkin olin eri lintanhoitopiirissä kun kutsu kävi
Minäkin olin eri lintanhoitopiirissä kun kutsu kävi
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Sain juuri raporttia napapiirin eteläpuolelta:
Viitosdieselin raivoisa vääntö on mykistyttänyt puoli valtakuntaa ja valkoinen unelma matkaa kohti Oulua nopeampaa kuin kukaan olisi koskaan uskonutkaan, savuvana perässään...
Tuon huiman möötörin vääntö on ilmeisesti huomiotu jo tehtaalla koska tuo kyseinen kokoonpano on varustettu viisivaihteisella laatikolla, jossa viitosvaihde on jo tehtaalla asetettu ns pysyväksi. Nämä lähtökohdat huomioonottaen tällä on tarkoitettu ajettavan pelkästään 5-vaihteella - 200D versiossahan ei tätä ominaisuutta edes ollutkaan ennen vuotta -94 jota ennen piti ajaa ilman vaihdetta
Anyway-Anyhow, linttaklubin reisitentti on nyt hankkinut henkilöstönkuljetusvaunuksi Daimler-Chrysler-Benz-Mercedes-Smart konserniin kuuluvan miehistönkuljetuslaitteen josta hänelle TÄYSI kunnia ja itseoikeutettu referenssi pysyä ajasta ikuisuuteen Linttaklupin resitenttinä, kuninkaana ja itsevaltiaana
Lähtee muuten viitosella valoistakin
Viitosdieselin raivoisa vääntö on mykistyttänyt puoli valtakuntaa ja valkoinen unelma matkaa kohti Oulua nopeampaa kuin kukaan olisi koskaan uskonutkaan, savuvana perässään...
Tuon huiman möötörin vääntö on ilmeisesti huomiotu jo tehtaalla koska tuo kyseinen kokoonpano on varustettu viisivaihteisella laatikolla, jossa viitosvaihde on jo tehtaalla asetettu ns pysyväksi. Nämä lähtökohdat huomioonottaen tällä on tarkoitettu ajettavan pelkästään 5-vaihteella - 200D versiossahan ei tätä ominaisuutta edes ollutkaan ennen vuotta -94 jota ennen piti ajaa ilman vaihdetta
Anyway-Anyhow, linttaklubin reisitentti on nyt hankkinut henkilöstönkuljetusvaunuksi Daimler-Chrysler-Benz-Mercedes-Smart konserniin kuuluvan miehistönkuljetuslaitteen josta hänelle TÄYSI kunnia ja itseoikeutettu referenssi pysyä ajasta ikuisuuteen Linttaklupin resitenttinä, kuninkaana ja itsevaltiaana
Lähtee muuten viitosella valoistakin
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
No se sitte resitentti kävi hakemassa itelleen ja perheelleen "pakoilu" auton Nii ainakin tuo mirrimus sen kuuli ku totesin jotta nytte se on hakena sen "pakuttiauton".
Mutta kuuli mitä kuuli, onnea sitte vaan.
Ja koskas täytyy ottaa tuo oma lintta ja tulla vertailemmaa, heinäkuun lopussako
Sillon se rupiaa jo olemaa ajo kunnossa, luultavasti.
Mutta onnia vaan, ja jovihava laittaa huomenissa niitä kuvia sitte, kiitoskia.
Mutta kuuli mitä kuuli, onnea sitte vaan.
Ja koskas täytyy ottaa tuo oma lintta ja tulla vertailemmaa, heinäkuun lopussako
Sillon se rupiaa jo olemaa ajo kunnossa, luultavasti.
Mutta onnia vaan, ja jovihava laittaa huomenissa niitä kuvia sitte, kiitoskia.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Kuvakavalkaadia pussimersunhakureissulta.
Menomatkalla Rovaniemeä kohti vaeltavalla väykyllä, InsaneMe ratissa, jovihava vänkärinä, allekirjoittanut ikuisti hetken takalooshista.
Saavuttu Rovaniemelle, pieni evästystauko Nesteellä.
Kohde saavutettu, ja tutkimukset ovat käynnistyneet.
Ja tarkat tutkinnat jatkuvat.
Koeajolla.
Ja tämmöinenhän se on edestä...
...sivulta...
...ja takaa.
Mitähän tässä on tapahtunut... (kaupat tuli)
Ja menovettä tankkiin kotimatkaa varten.
Ja koska InsaneMe halusi koeajaa pussimersun niin jovihavakin pääsi vaeltavan väykyn ruoriin, huomaa taiteellinen ote ohjauspyörästä.
Ja viimein onnellisena oman uuden pussimersun ohjaimissa ja paluumatkalla Oulua kohti.
Menomatkalla Rovaniemeä kohti vaeltavalla väykyllä, InsaneMe ratissa, jovihava vänkärinä, allekirjoittanut ikuisti hetken takalooshista.
Saavuttu Rovaniemelle, pieni evästystauko Nesteellä.
Kohde saavutettu, ja tutkimukset ovat käynnistyneet.
Ja tarkat tutkinnat jatkuvat.
Koeajolla.
Ja tämmöinenhän se on edestä...
...sivulta...
...ja takaa.
Mitähän tässä on tapahtunut... (kaupat tuli)
Ja menovettä tankkiin kotimatkaa varten.
Ja koska InsaneMe halusi koeajaa pussimersun niin jovihavakin pääsi vaeltavan väykyn ruoriin, huomaa taiteellinen ote ohjauspyörästä.
Ja viimein onnellisena oman uuden pussimersun ohjaimissa ja paluumatkalla Oulua kohti.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
tuo vaeltavan väykyn pitäminen ajolinjassa tuolla otteella o vaan hämmäystä kuiteski. Olihan tuo erittäin pirtsakka peli meinasin oikeen luupäästäki ohi mennä ja oli varmasti turbomallinenki ku puluportaat ja kaikki mut ei kehannu toisen autolla oikeen toista sattaa ajella ku oli niin uutukainenki vielä. Väykkyhä ei pysyny alakuunkaan perässä, kun vaihto tehtiin niin otin etumatkaa siinä puoli tuntia varmaan ja ajelin eri reittiä pitkin niin eivät päässeet ohittammaan mua
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Nii vaikka savusaunan? Konesuoja ja pakoputki pakosarjan jälkeen poies, syöttöjä yli-isolle, ja löylyä voi lyödä kaasupolkimellaHarju kirjoitti:Onnittelut Uuden pussin johdosta, teethän nyt pottusäkistä saunan teethän
---------------------------------------------------------------------
Jotain tarttui omaankin kommariin matkalla, mutta sain sen jo kostealla luutulla pois Eikus siis kuveja
Menomatkalla heti Oulun päässä Insane ponkasi jo puolen kilometrin päästä öö 500 SEC AMG:n, ja minä onneksi osasin pitää pääni kiinni "coupemitsusta", mites se meni, ikänäkö, lähinäkö, ja sitten ulkonäkö...
Juu, lähempänä onnistuimme saamaan tuosta lipo kuvankin
Matka eteni, kunnes eteen tuli tällainen:
Josta kuljettajamme, ammattisellainen muuten, huitaisi sopivassa saumassa lennokkaasti ohi
Mutta kuinkas ollakaan...
Matka eteni, kunnes eteen tuli tällainen:
Josta kuljettajamme, ammattisellainen muuten, huitaisi sopivassa saumassa lennokkaasti ohi
Mutta kuinkas ollakaan...
Matka eteni, kunnes eteen tuli tällainen:
Josta kuljettajamme, ammattisellainen muuten, huitaisi sopivassa saumassa lennokkaasti ohi
Mutta kuinkas ollakaan...
Matka eteni, kunnes eteen tuli tällainen:
Josta kuljettajamme, ammattisellainen muuten, huitaisi sopivassa saumassa lennokkaasti ohi
Mutta kuinkas ollakaan...
Tätä deja-vuta kesti noin kolmenkymmenen marssiajoneuvon verran, sovitaanko että hyppään loput n-kappaletta yli
Roviksellla huimasimme että meitä hiukoi, katselimme ményytä, ja jäimme kaipaamaan yhtä vaihtoehtoa
Jaa, ei tuo menu nävy, no siinä oli French-Dogia, Lihis-Dogia, Drivers-Dogia, muttei Lucky-Dogia
Evästäessämme paikallisoppaamme ja mysteerihenkilö Kerosiini saapui paikalle, haukoimme eväämme ja läksimme etenemään kohden kauppapaikkaa
No ehhä siinä mitään, semmonenhan sieltä löyty mistä ilimotus oli, jokseenkin siinä kunnossa kun odottaa voi, ainoa asia josta ei ollut ennakkotietoa oli tuo häikkä vaihdevivustossa, joka jättää viitosen päälle jos et sitä "oikeaa" reittiä ota pois päältä. Sitten kun sen oppii (noin 200km riitti opetteluun, ei juuri vähempää) niin kyllä sen kanssa päriää. Tosin vikahan tuossa on, ja tuskin edes kovin iso sellainen, häätyy perehtyä
Kaiken jäläkeen puolenyön tietämiä tuli myös todettua että (ennakkopeloista huolimatta) mersu kääntyy vähintään yhtä näppärästi pihaparkkiin kuin portteri
Kiitoksia jeesistä jo ainakin seuraaville henkilöille:
-InsaneMe, kyydistä Rovaniemelle lyhyellä varoajalla, Sankarilla on seikkailuhenkeä
-Dealer, ostokkaan pongauksesta, ja hyvistä näkemyksistä irkissä laitteen suhteen
-Eldorado, hyvästä matkaseurasta
-Kerosiini, Rovaniemen paikallistuntemuksesta
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje