Hommailu jatkui öljyvuotojen tutkiskelun kanssa, tuossa kuvassa näkyvän laippaliitoksen vasemmanreunimmainen alakierrehitsertti oli menettänyt kierteensä, eli ei kiristynyt
 
Joten palveleva paikalliskoneistamo Linttaclub Machinery tekaisi tuohon uudet jenkat
 
Eikun väärä kuva, siis tässä:
 
Ja kun nyt on hyvä tilaisuus tehdä hihnahuoltoakin, niin irroittelin laturin ja ohjaustehostimen remelit, vaikka kyllähän nuo vielä olisi menny

...poikki pidemmällä matkalla? 
 
 
Sitä tuossa ihmettelin, nythän tuo laturinhihnan vaihto oli heleppoa, mutta ohan tuossa hihnan poise- ja paikalleensaamisessa meleko sohlaaminen sillon kun syyläri ja umpitunneli on paikallaan 
 
Nuu, eipä mittään, samalla havaitsin että laturin hihnapyörä oli saanut joskus jonkun tällin, ulompi lautanen oli yhdeltä reunaltaan vääntynyt reilusti ulospäin 

 Paikallaanhan tuolle ei mahtanut mitään, joten 
ottaa laturin poois
Ei toivettakaan saada hihnapyörän mudderia auki, kun ei saa tuota mihinkään kunnolla jumitettua, ruuvipenkki on vielä haaveissa. Siispä päädyin naputtelemaan lautasen paikallaanollen nätisti suoraksi, ja meleko hyvä siit tulikin, vaikka ihan itse valeh... siis sanonkin. Katsokaa itse jossette uso
 
Laturi irrallaan, kahtosko hiilet 
 
 
 
Jos sormia ihmettelette, niin kyseessähän on remonttiapulaiseni Abimbola Kirabon näpit
 
Eikun hankintalistalle 

 uusi säädin ja hiilet. Nämähän kannattaa vaihtaa ajoissa, ettei lopussaan oleva hiili kipinätyöstä liukurengasta urille
 
Melekonen säkkipilli tuokin ilmanputsaajakotilo 
 
 
 
Taas näitä asioita jokka mietityttää, voiko tuommosesta golfpalloa pienemmästä reijästä joka tuolla ottopuolella on niin mahtua sisään kaikki se ilima jonka kolomilitranen kones vaatii vetääkseen kunnolla 
