

Lisää kuvia ja tarinaa autosta kunhan saan siistittyä autoa edes hieman edustavampaan kuntoon.
Ongelmia ja korjaamista kaipaavia kohtia autossa on varmasti tarpeeksi yhden miehen tarpeita ajatellen. Ajatuksena olisi hoitaa mahdollisimman paljon itse, opettelemista ja tekemistä varmasti riittää. Yritän kuvata ja selostaa tekemäni korjaukset ja ehostukset, jotta tulevatkin voisivat niistä jotakin hyötyä.
Ensimmäinen ja vakavin ongelma on pakoputki. Edellinen omistaja on tehnyt todellisia budjetti ratkaisuja putken kanssa. Ennen ensimmäistä vaimenninta luultavasti kuuluisi olla jousto putki, ei ole ja tärinä sen mukaista.
Pahempi ongelma on kuitenkin katkennut putken keskikannatin. Se oli korvattu väliaikaisesti narulla ja hakkasi pohjaan. Korjausta oli selvästikkin yritettu, koska kumin kannattimen pultit olivat pyöristetty, joten avaaminen sitä kautta mahdotonta. Joten kiinnikettä purkamaan toiselta puolelta.
Tässä tilanteessa nytten:

Mitäs sitten, saako nuo tapit hakattua pois sinne pulttien suuntaan? Ajelenko tapit kokonaan pois ja hitsaan uudet tilalle? Mitähä? Urpo paikka tehä, kun tason säätökin niin vieressä.