.
Terve vaan, minunkin puolesta !
Moottorin tyyppi vaihtuu kesäk. -03. om646.
Sen jälkeen valmistetut 1600 bar ruiskutuspaineella.
Imusarjakin on nyt muovia. Ei ole multa vielä läpät tippuneet......
Käsittääkseni nippelit lämppärissä olisi kestävämmät.
Eipä nuihin kyllä tarvi koskeakkaan.
Mulla vaihdettiin etupyörän laakerit takuuseen, huulitiivisteessä joku valmistusvika ja laakeri ruostui.
Lisäksi varulta, ennen takuun loppumista vaihdatin ne narinaa aiheuttavat helat.
Sen lisäksi takuuseen vaihdettu polttoainesuodatin, kun ensimmäisessä oli tekovika ja se vuoti kovalla pakkasella.
Muuta en nyt äkkiä muista.
Minä kyllä olen huolellinen auton omistaja ja ajelen vaan ihan tasaseen ja hissukseen, tyypillinen pappamersulla ajelija, karvalakkia en tosin omista.
Kohta satatuhatta mittarissa.
Vanhemman moottorin yhteydessä (om611) olevassa vaihteistossa, tai siinä kepin siirtäjämekanismissa ollut joillain onkelmia.
Uudemmissa muutettu.
Suuttimien tiivisteet murheenkryyni.
Jos on yli satatuhatta ajettu, niin melkeimpä käyttättäisin irti.
Viimeistään seuraavassa huollossa, halpa remontti, kun se tehdään etukäteen.
Samalla käytättää irti myös hehkuja, ennenkuin nekin juuttuvat oikein kunnolla. Sama juttu, halpa...........
Jos kojetaulusta kuuluu epämääräistä narinaa, niin elä ensimmäiseksi hakkaa sitä, vaan vika voi olla siellä ulkopuolella, tuulilasin alapuolella olevassa laajaassa muovisessa "suojassa".
Nimimerkillä: Hulluuden partaalla.
Pienoiseen tehonpuutteeseen on monenmoista lääkettä.
Aspiriini on siitä halvimmasta ja järkevimmästä päästä.
Mutta tehojen kaksinkertaistaminenkaan ei ole vaikeaa.
Aivovauriosta, tai monenvärisitä pillereistä, tai yllyttävistä kavereista on siinä korvaamatonta apua.

.