


Itse ainakin olen törmännyt siihen että Bosch tarjoaa M104 koneeseen väärää tulppaa ja tarvikeliike ihan täysin väärää, koskapa euroopassa ei saa siihen alkuperäistä mallia (brasilialaista boschia saa jenkkilästä alkuperäisenä mallinaMika.T kirjoitti:Käytin tänään tulpat pois.
jok ikinen oli ihan vitivaloinen.![]()
Milläs tästä saahan seoksia rikkaammalle? Tuntuu kyllä että käy aika laihalla kun noita tulppia katseli. Eikä kulutuskaan kyllä ole tällaiselle koneelle järin suuri. Alle 14l/100km mennyt nyt tämä alku kun ajettu sievästi konetta vähän sisäänajaen.
Konehuoneessa on kaksi sinetöityä "KAT" potentiometriä Liekkö ne vaikuttaa seoksiin.
Tulppien mallia en nyt muista. KL:stä tilasin niin kai ne sieltä on oikeat antaneet.
Kontoorilla oli päästöt mallikkaasti kohallaan.
EDIT: Niijja menovetenä 98
Nyt mennään taas ulkoa muistamalla, mutta nuo kat-potikat on varmaan samannäköiset, kuin ne W124:n polttoaineen valinta potikat? Mutta juoksevalla numeroinnilla?Mika.T kirjoitti:Konehuoneessa on kaksi sinetöityä "KAT" potentiometriä Liekkö ne vaikuttaa seoksiin.
En ole laskenut... Kuitenkin lähempänä sataa tuntia kuin viittäkymmentä. Uskomaton homma kaikenkaikkiaan.Pappi kirjoitti:Laskitko muuten tunteja. Siitä kun laskee jonkun korjaamon tuntihinnalla savotan nippuun niin taisit päästä tuntipalkoille