 
 Tiedossa olevat "viat":
-Jarrulevyt eteen (orkkikset ja ajettu 317tkm)
-Palat eteen, tottakai.
-Käsijarrun kiristys.
-Valojen suuntaksen tarkistus.
-0,00 -arvoilla oleva lappu jostain testeristä.
 
 -Kuskin puolen uloin raidetangon pää.
Kannattaako raidetangon pää vaihtaa itse? Rautasahalla merkki jenkaan ja uuteen siitä mallia? Merkkaus siihenkin. Pyörän kulmat on säädetty viime kesänä, onnistunko tumpeloimaan aurauksen?


 
  
  
  Ei hylykää ei, mutta kun sillä on edellisen leiman jälkeen ajettu jo 3000km, vähän arveluttaa ajaa leimalle kylmiltään.
  Ei hylykää ei, mutta kun sillä on edellisen leiman jälkeen ajettu jo 3000km, vähän arveluttaa ajaa leimalle kylmiltään. 


 
   
  


 
  
 Se väännetään väärille jengoille perjantaina, samalla rispataan käsijarrun säätörullat pilalle ja katkotaan vaijeri. Lopuksi otetaan pakokaasutesti ja katkaistaan samalla nokkaketju.
  Se väännetään väärille jengoille perjantaina, samalla rispataan käsijarrun säätörullat pilalle ja katkotaan vaijeri. Lopuksi otetaan pakokaasutesti ja katkaistaan samalla nokkaketju. 

 saapuvat.
 saapuvat.  
 




 
 