mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

voi poistaa
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 01.8.2011 10:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Rele toimii normaalisti ja virtaa lähtee eli siinä ei ole mitään vikaa, virrat päälle laittaessa käy 12V ja startatessa menee kokoajan, mutta pumpulle asti se ei kuitenkaan liiku.. yleismittarillakin mitattiin pumpun navoista ja nollaa näytti Rolling Eyes

minkä kautta ne pumpun johdot on vedetty jos tarkistaa ettei oo vaan poikki?
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kempakko
Mersuruhtinas



Liittynyt: 04 Mar 2006
Viestejä: 758
Paikkakunta: Muhos

 LähetäLähetetty: 01.8.2011 10:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ottaako pyörimistiedon joltain kampiakseli/vauhtipyöräanturilta tämä? Jos, niin kannattaa testata antero ellei se pa-pumpun rele ole moro.
_________________
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 01.8.2011 11:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

jostain just luin äsken että jos hiilet on lopussa ei pumppukaan sais virtaa Rolling Eyes

2 eri bp-relettä löytyy ja kumpaakin kokeiltu eikä auta, onko ne rele<->pumppu johdot yhtä vai onko mahd. liittimiä matkalla että jos ois huono kosketus tms. johonki se kuitenkin tökkää kun ei loppuun asti virta kulje Confused

E: Pumppu on tosiaan vaihdettu suodattimen kera 48tkm sitten huoltokirjan mukaan niin tuskin sekään on vielä rikki..
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2401
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 3:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt coupe toimii. Oli releen alta yksi liitin irronnut niin ei saanut bp virtaa. Vetarikin vaihdettu ja toiselle puolelle kaikki jarruosat, satula on entinen, koeajolenkillä alkoi sisälle haisemaan käry joten auto sivuun ja tutkaamaan jarrua ja sieltähän nousi savu shout

Tehot vieläkin hukassa, huomenna ohjelmassa sytkän säätö. Oli ihan tapissa
_________________
Mercedes-Benz C200CDi -04 "fl" (203.207)
Mercedes-Benz C200CDi -01 (203.004)

Ex:
mercedes-Benz 2.0 190 -88 (201.023) "pieni punainen henkilöauto"
Mercedes-Benz E300D -94 (124.131)
Mercedes-Benz 300D -91 (124.120)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RoopeK
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 26 Tou 2008
Viestejä: 2413
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 7:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eise satula entinen ole... Laughing Se on vaan vähä jumissa... Wink Ei muutaku herkistelemään...
_________________
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport

® Mesen 199-klubi

EX-menopelit:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Honda Prelude 2,0i 16v DOHC 4WS -89
Mazda 323 1,3 16v -90 (VITUN riisikippo, HÄVITETTY!)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2401
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 12:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Männästä puuttuu palasia ja kumit haprastunu. Varaosa-autosta löytynee satula Very Happy
_________________
Mercedes-Benz C200CDi -04 "fl" (203.207)
Mercedes-Benz C200CDi -01 (203.004)

Ex:
mercedes-Benz 2.0 190 -88 (201.023) "pieni punainen henkilöauto"
Mercedes-Benz E300D -94 (124.131)
Mercedes-Benz 300D -91 (124.120)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 16:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

joo niin tosiaan coupessakin taas henki pihisee, satula pitää vielä vaihtaa varaosavehkeestä niin saa senkin kuntoon.

Vetarin vaihdon jälkeen alko jonkun takia ASD valo palamaan ja kooditkin luettiin (8x = magneettiventtiili/jarruvalokytkin), nollasinkin kertaalleen mutta sytty heti uudelleen Rolling Eyes

ASD perällä olevassa taitaa olla erilainen jarruvalokytkin kun illalla katottiin ohi mennen niin näytti ihan erilaiselta ja isommalta mikä oli 200d niin en sitten vaivaitunu ees irrottamaan ja kokeilemaan sopiiko.
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JiiTee_
Mese Ry - Jäsen

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 20 Lok 2010
Viestejä: 2855
Paikkakunta: Oulainen

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 17:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eroista en tiiä vaan uus makso ainakin Ylivieskassa Lintosella alle 20 euroa.
_________________
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. Smile
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2401
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 03.8.2011 12:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Syitä tehottomuuteen? Alavääntöä on ihan hyvin, yli kolmentonnin kiekoilla puutuu täysin eikä jaksa kiertää puhtaasti loppuun. Voiko bensapaineen säädin aiheuttaa tälläistä (jos se on se mihin tulee kaksi isompaa putkea ja yksi ohut alipaineletku) koska siitä oli tuon alipaineletkun kumi murtunut ja ihan paskassa koko säädni.

Säätyykö näissä sytytyksen ajoitus itsestään?
_________________
Mercedes-Benz C200CDi -04 "fl" (203.207)
Mercedes-Benz C200CDi -01 (203.004)

Ex:
mercedes-Benz 2.0 190 -88 (201.023) "pieni punainen henkilöauto"
Mercedes-Benz E300D -94 (124.131)
Mercedes-Benz 300D -91 (124.120)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RoopeK
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 26 Tou 2008
Viestejä: 2413
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 03.8.2011 17:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Bensapumppu on mun veikkaus vaikka vaihettu vasta... Ei se sekään seisottamista kestä... Rolling Eyes Ruiskupelissä säätyy iha itte sytkä mut voi sen jakajan kuitenki vääntää vitulleen... Rolling Eyes
_________________
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport

® Mesen 199-klubi

EX-menopelit:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Honda Prelude 2,0i 16v DOHC 4WS -89
Mazda 323 1,3 16v -90 (VITUN riisikippo, HÄVITETTY!)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2401
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 05.8.2011 17:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sehän meni leimastakin läpitte Shocked
_________________
Mercedes-Benz C200CDi -04 "fl" (203.207)
Mercedes-Benz C200CDi -01 (203.004)

Ex:
mercedes-Benz 2.0 190 -88 (201.023) "pieni punainen henkilöauto"
Mercedes-Benz E300D -94 (124.131)
Mercedes-Benz 300D -91 (124.120)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa



Liittynyt: 19 Lok 2010
Viestejä: 1295
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 05.8.2011 17:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Multiviri kirjoitti:
Sehän meni leimastakin läpitte Shocked



rock

Mullapa ei Smile

H
_________________
Tuuria kuin Aku Ankalla

s123 230te 1980
1500S 2105 lada -95, talvisäilössä

® Mesen linttaklubi -Kuluttaa muttei kulje
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2401
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 06.8.2011 4:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt kyllä mietityttää... Tämä imee bensaa kuin sieni, suunnilleen 50-60km pääsi yhdeksällä litralla kunnes syttyi bensavalo Very Happy Ei se kaikki aine voi mennä suuttimien läpi, eihän? Jostakin tuon täytyy vuotaa...

Syitä yli 3000 kierroksen tehottomuuteen? Sen alle kulkee hyvin ja vääntää kunnolla mutta yli 3000 kierroksen jälkeen puutuu täysin
_________________
Mercedes-Benz C200CDi -04 "fl" (203.207)
Mercedes-Benz C200CDi -01 (203.004)

Ex:
mercedes-Benz 2.0 190 -88 (201.023) "pieni punainen henkilöauto"
Mercedes-Benz E300D -94 (124.131)
Mercedes-Benz 300D -91 (124.120)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juhanit



Liittynyt: 27 Huh 2008
Viestejä: 1410

 LähetäLähetetty: 06.8.2011 9:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Multiviri kirjoitti:

Syitä yli 3000 kierroksen tehottomuuteen? Sen alle kulkee hyvin ja vääntää kunnolla mutta yli 3000 kierroksen jälkeen puutuu täysin


Arvaan että kipinä ei nyt oikein kulje perille joka kaminaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 06.8.2011 10:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

tulpanjohdot, puolanjohto, tulpat ja virranjakajan kansi on vasta vaihdettu niin ei siitä pitäs ainakaan olla kiinni Rolling Eyes

tosiaan hyvin kiertää sinne 3000 kieppeille niinkuin pitääkin, mutta sen jälkeen alkaa semmonen ihme leijuminen ja muutenki kiertää huonosti. paikallaankin kiertää just ehkä sen 5500 ja tulee seinä vastaan. bensaakin imee enemmän kun tarpeeksi eikä sitä mistään vuoda ainakaan niin paljoa että huomais, joskus saattaa valoissa vähän bensa tuoksahtaa kun ikkunat auki mutta ei muuten.

minkälaisia oireita rikkinäisellä bensapaineensäätimellä ilmenee? oli nimittäin se letkun pätkä irti säätimestä niin oli päässyt täyteen kuraa sun muuta öljypaskaa, tinnerillä liottelin puhtaaksi mutta ei näyttäny mitenkään vaikuttavan Exclamation

lopuksi semmonen että mistä voi kuulua pauke kun jarruttaa tai kaartaa vasemmalle että rasitus on oikealla renkaalla. oik. puolelta oli kallistuksenvakaajan kiinnitysrauta poikki niin ensin ajateltiin että se siellä pitää ääntä mutta sama jatku vaikka vaihdettiin, nyt on ajettu 400km ja kokoajan pikkuhiljaa tuntuu pahentuvan että paukkuu herkemmin ja herkemmin Confused pitää tänään tunkata ylös ja tarkistaa kaikki niin jos se selvenis sitten Smile
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juhanit



Liittynyt: 27 Huh 2008
Viestejä: 1410

 LähetäLähetetty: 06.8.2011 11:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Shatter kirjoitti:
tulpanjohdot, puolanjohto, tulpat ja virranjakajan kansi on vasta vaihdettu niin ei siitä pitäs ainakaan olla kiinni Rolling Eyes

tosiaan hyvin kiertää sinne 3000 kieppeille niinkuin pitääkin, mutta sen jälkeen alkaa semmonen ihme leijuminen ja muutenki kiertää huonosti. paikallaankin kiertää just ehkä sen 5500 ja tulee seinä vastaan. bensaakin imee enemmän kun tarpeeksi eikä sitä mistään vuoda ainakaan niin paljoa että huomais, joskus saattaa valoissa vähän bensa tuoksahtaa kun ikkunat auki mutta ei muuten.


M104 teki italialaisella virranjakajan kopalla tuota ettei vapaalla meinannut kiertää edes tappiin asti. Joskus on puolan kipinäpuolen eristys ollut halki. Näkyy salamointina pimeässä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2401
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 06.8.2011 13:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Boschilaiset osat sinne vaihdeltiin. Pitää kattella pimeellä konehuoneeseen että iskeekö läpi jostain.
_________________
Mercedes-Benz C200CDi -04 "fl" (203.207)
Mercedes-Benz C200CDi -01 (203.004)

Ex:
mercedes-Benz 2.0 190 -88 (201.023) "pieni punainen henkilöauto"
Mercedes-Benz E300D -94 (124.131)
Mercedes-Benz 300D -91 (124.120)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 07.8.2011 13:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mistä lie johtuu että yhtäkkiä alko bensa maistuun ihan urakalla? 20L/100km Shocked toissapäivänä pääsi ~43km/9L ja eilen 90km/12L Rolling Eyes

Käytin pari päivää sitten ruiskun kylestä jonku säätimen irti kun oli alipaineletkun pää kulunut niin että ei pysyny enää paikallaan ja koko säädin olikin täynnä hiekkaa sun muuta paskaa, putsasin röörit ja laitoin ehyen letkun niin sen jälkeen alko bensa maittaan vaikka käynti ja kulkupuoli on edelleen sama, huono.

katsastuksessa päästöarvot oli aikalailla ylärajalla että joku siellä falskaa kun tulee palamatonta ainetta niin paljon ja kuluttaa enemmän mitä kukkaro sallii Confused

Pitää tänään mittailla ainaki lambda että mitä se sanoo... lueskelin myös samaan aihepiiriin liittyviä topikkeja äsken että jos ruisku pelaa niin käynti pitäs muuttua kun ottaa yj-releen irti ja mekaaninen menee päälle, mutta ei mun mielestä tuossa mitään tapahdu Shocked samalailla käy, rele paikallaan tai ei.

Eilen myös huomasin jännän ominaisuuden mittariston kanssa, öljynpaine ja kiekkamittari ei nimittäin tahdo oikeen pelata jonka takia aloin sitä tutkimaan, sitä ympyrän mallista moninapasta liitintä kun heiluttelee johdoista niin tietyssä kohdassa öljynpainemittariin tulee eloa ja kiekkamittarikin rupeaa toimimaan oikein, jos öljynpaine ei toimi niin kiekkamittarikin pysyy kokoajan 1000 ja kun polkee niin ei mee yli 2000 että aika varmasti ottaa kosketusta jostain. johdot kuorin mittariston takaa niin nekin oli kaikki ihan kunnossa.. sekin että kun öljynpaine ja kiekkamittari toimii ja lyö ajovalot päälle niin lakkaa toimimasta, ja heti herää uudelleen kun sammuttaa valot Rolling Eyes siihen vielä se että jos nyppäsee sen moninapaisen liittimen irti sillon kun öljynpaine ei toimi niin kiekkamittari rupeaa toimiin kunnolla. se on just kun joku ottas yhteen siinä liittimessä mutta johdoissa ei kyllä mitään vikaa ole Mad

Mitkä kaikki johdot sitten menee kuskin jalkatilassa että oisko siellä oikkari? hitsailin nimittäin paikkaa pohjaan ja otettiin ne suojat jalkatilasta pois niin oli kun sieni se styroksipehmuste, mistä sitten lienee vesi sinne päässy kun pohjassakaan ei läpi reikää kuitenkaa ollu vaikkakin se siinä jalkotilan etupäässä just olikin.
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 08.8.2011 0:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7 Shocked ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa Rolling Eyes
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RoopeK
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 26 Tou 2008
Viestejä: 2413
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 08.8.2011 7:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Shatter kirjoitti:
Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7 Shocked ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa Rolling Eyes


Se on kuule herkkä se ruuvi... Wink
_________________
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport

® Mesen 199-klubi

EX-menopelit:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Honda Prelude 2,0i 16v DOHC 4WS -89
Mazda 323 1,3 16v -90 (VITUN riisikippo, HÄVITETTY!)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
orsii-



Liittynyt: 19 Lok 2010
Viestejä: 783
Paikkakunta: oulu

 LähetäLähetetty: 08.8.2011 13:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

RoopeK kirjoitti:
Shatter kirjoitti:
Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7 Shocked ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa Rolling Eyes


Se on kuule herkkä se ruuvi... Wink
'

Ai herkkä? Laughing mutta ei siinä kyllä ne seokset niin paljon oo perseellään että tehoihin vaikuttas..laitettiin ihan tosi rikkaalle ja tosi laihalle ja sille välille niin ihan samallain kulki kokoajan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 11.8.2011 16:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

minkälaisia oireita rikkinäinen ilmamäärämittari aiheuttaa?

kottero ei taho kiertää paikallaan edes rajottimelle, vaivalloisesti sen 5500 ja ajossa ei juurikaan yli 4 tonnin jaksa vetää. 3 tonnin asti kiertää normaalisti ja väännöt/tehot löytyy mutta heti sen jälkeen tulee seinä vastaan eikä tahdo liikkua eteenpäin vaikka lappu on melkein konehuoneen puolella Rolling Eyes

jos jollain on myydä bensapaineensäädin ja ilmamäärämittari niin YV
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 22:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tulipahan kontattua taas vanhuksen alla kun aina joskus 100 vauhissa alkaa tärräämään ja loppuu vasta kun hiljentää alle 70.. kardaanin kannatinkumihan siellä oli ihan riekaleina, mahtu monta sormea kannattimen ja laakerin väliin Very Happy

Sen lisäksi oikealla eessä jokun paukahtaa aina kun kääntää vasemmalle että paino on oik. renkaalla, jarruttaessa ja hiasteeseen ajettaessa. alapallonivelessä ei tunnu väljää kun rengasrauvalla sitä ollaan väännelty ja suojakumikin oli ihan ehyt, ainut mikä sattu silmään oli raidetankon päästä se kumi ihan palasina mutta eikai sen pitäs paukkua?

Tänään tuli myös kylärinki heitettyä coupella ja toimi vanhaan tapaan paitsi nyt alko taas kiekat leijumaan vähän 3500 kohalla, antaa kierroksia yli 4000 ja löysää kaasun niin jää junnaamaan siihen 3500 - 4000 muutamaksi sekunniksi ja sitten putoaa kerralla tyhjäkäynnille Rolling Eyes
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jupi



Liittynyt: 15 Huh 2008
Viestejä: 716
Paikkakunta: ylivieska/nivala

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 22:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ainut mikä sattu silmään oli raidetankon päästä se kumi ihan palasina mutta eikai sen pitäs paukkua?

kyllä se pakkuu ja välillä niin isosti että tuntuuu jo ilikiältä!
_________________
vm-05 s211 320 CDI AMG
vm-87 w201 230a
vm-89 w201 200E85
vm-00 s210 220CDI(purkuun...)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2401
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 22:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kyllähän se pahaa tekee kun välillä kolahtaa kunnolla. Sieltä se varmaan sitten tulee, alapallossakin jonkinlainen välys kun rengasta heiluttaa, ei taida tulla laakerista kun jarrua painaessa ei välys häviä?
_________________
Mercedes-Benz C200CDi -04 "fl" (203.207)
Mercedes-Benz C200CDi -01 (203.004)

Ex:
mercedes-Benz 2.0 190 -88 (201.023) "pieni punainen henkilöauto"
Mercedes-Benz E300D -94 (124.131)
Mercedes-Benz 300D -91 (124.120)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 23:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Pitääpi se raidetanko sitten kattoa Smile

muutamia kuvia:






_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 20.8.2011 11:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eilen tuli taas voimasanoja käytettyä auton alla kardaanin kannatinkumin ja laakerin vaihdon merkeissä, tuntihan tuossa vierähti kun sai kardaania punnertaa takarätistä vasaran ja rengasraudan kanssa irti muutaman tovin Very Happy

ajattelinkin vielä että eihän se nyt voi näin hyvin mennä, yöllä sitten muistinkin että ainiin unohtu keskimutteri kiristää Laughing

Tänään siis keskimutterin kiristystä, raidetangon vaihtoa ja kaaren hitsausta kun on ruoste päässyt yllättämään Arrow
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 29.8.2011 21:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt on ollut hiljasta tallilla, hiljasta ennen myrskyä vai miten se oli Laughing tänään korjattiin toisen puolen ojentaja takaluukusta ja tuli muuten hyvä! ite tekemällä säästää, ainakin joissain tapauksissa Very Happy

Kojelauta sun muut härpäkkeetkin on käytetty levällään maadoituspisteitten metsästyksessä ja putsailussa mittaristo ongelmien kanssa, mihinkään suuntaan ei sekään asia edistynyt niin seuraavaksi listalla onkin sitten uusi mittaristo Rolling Eyes

Kunhan joutaa viikko taas ehtoopuolelle niin pitää käydä noutamassa uusi ruisku,bensapumppu ja bp-säädin niin jos saatais tähänkin koppiin jotain eloa kun tahtoo olla vähän hengetön Confused
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Shatter



Liittynyt: 09 Kes 2011
Viestejä: 998
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 09.9.2011 15:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt on mittaristo ongelmakin ratkaistu, vaihdoin toisen tilalle niin heräs henkiin Smile aika jännä että miten oli vanha päässyt niin huonoon happeen vaikka auto ollut seisonnassa, joku siellä oli oikosulussa tms kun ei bensa,öljynpaine ja kiekkamittari pelannut.. vanhaankin tuli kuitenkin sulake vaihdettua ja kaikki tinaukset käytyä läpi mutta ei vaikuttanut.

Jos tuota tänään taas kömpii pitkästä aikaa mersun alle vaihdelaatikon stefan vaihtamaan niin voi hyvillä mielin korkata pari tässä illan mittaa Very Happy
_________________
W210 - E 200 CDI

Ex:
1x S210
2x W202
1x S124
4x W124

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2401
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 10.9.2011 2:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

mersun alle kömmit muttei stefan vaan putken korjauksen yhteydessä Very Happy ja ei ollu etes coupe. no toisen lupauksen pidit, korkkasit muutaman Laughing
_________________
Mercedes-Benz C200CDi -04 "fl" (203.207)
Mercedes-Benz C200CDi -01 (203.004)

Ex:
mercedes-Benz 2.0 190 -88 (201.023) "pieni punainen henkilöauto"
Mercedes-Benz E300D -94 (124.131)
Mercedes-Benz 300D -91 (124.120)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Sivu 2 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit