Hei kaikki,
Palautin työsuhde autoni takaisin, ja ostimme vaihtoauton. Se merkki on Mercedes, vuonna 2003 malli, E-sarja, farmari, ajattiin 149.000 kms. eli, olen ensimmäinen kertaa Mersun omistaja,
Minun täytyy viedä sen huoltoon, esim. öljynvaihto, vaihteistonöljyn vaihto, ja myöskin lasinpyyhkimen pitäisi vaihtaa, ehkä myös ohjauskulmien säätö / pyörien kohdistamiseen.
Voisitko suositella huoltopaikka (pääkaupunginseudun-Hyvinkään välillä? Paljonko itse arvelet se voi maksaa?
Ja täytyy kysyä vielä:
a) millaista ongelmia normaali odetetaan?
b) löytyy pieni määrä öljytahra/jäännös turbon lähellä, myyjä sanoi se normaali, pidetäänkö se paikalle?
c) Mikä piti olla keskimäärin kulutus tästä autosta? Ajotietokone mukaan se on 6,7 ja 10 välillä, olen kuitenkin lukennut että se piti olla noin 7/100.
Kiitos hirveästi avustanne.
Mersun huoltopaikat
Tässä yksi huoltopaikka josta kannattaa kysyä tarjousta:
viewtopic.php?t=27130
Vian huomaa tärinästä kiihdytysessä.
Millä moottorilla autosi on ?
Tervetuloa foorumille.
viewtopic.php?t=27130
Erikoisempia vaivoja ovat olleet SBC-yksikkö (jarrut) ja jäähdytin josta rikkoutuu eräs tiiviste, siitä seuraa että automaattivaihteistoon menee jäähdytinnestettä.a) millaista ongelmia normaali odetetaan?
Vian huomaa tärinästä kiihdytysessä.
Millä moottorilla autosi on ?
Kyllä pitää paikkansa, normaalia.b) löytyy pieni määrä öljytahra/jäännös turbon lähellä, myyjä sanoi se normaali, pidetäänkö se paikalle?
Tervetuloa foorumille.
Onnittelut Merun omistajuudesta! Hieno peli on tuo w211.
Minusta kannattaa käytettyä ostaessa aina huollattaa auto perusteellisesti melko pian ostamisen jälkeen, ellei ole ihan selvää näyttöä, että auto on huollettu kunnolla. Itsellä on ollut "uudessa" autossa muun muassa kelvottomat jarrunesteet, pakkasta kestämättömät (-10) jäähdyttäjännesteet, talvea kestämätön akku, lopussa olevat jarrupalat yms, jotka kuitenkin tulevat huollossa esiin.
Minusta kannattaa käytettyä ostaessa aina huollattaa auto perusteellisesti melko pian ostamisen jälkeen, ellei ole ihan selvää näyttöä, että auto on huollettu kunnolla. Itsellä on ollut "uudessa" autossa muun muassa kelvottomat jarrunesteet, pakkasta kestämättömät (-10) jäähdyttäjännesteet, talvea kestämätön akku, lopussa olevat jarrupalat yms, jotka kuitenkin tulevat huollossa esiin.
Tätä voi kyllä suositella aivan estoitta, PK-seudun paras.dealer kirjoitti:Tässä yksi huoltopaikka josta kannattaa kysyä tarjousta:
viewtopic.php?t=27130
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi