-88 409D LTJ-mallimerkintä: 409D-611-3.5T/3700
ajoneuvon omamassa 2680kg suurin kokonaismassa 3500kg.
kun samanlaisia on kuorma-autona niin onko mahdollista muuttaa tämäkin?
on niin sairaan hintasta pitää paketti autona

sen voin sanoa että ainakaan porin konttoreilla eivät tietäneet mitään mistään kun olivat vaan töissä siellä..noonakki kirjoitti:Tai konttorilta vois kysäästä
Jotain vaatimuksia on lavankin suhteen, mm. kuormansidontapisteitä ja etuseinää koskien, sekä jonkun vannoutuneen, valantehneen, valtuutetun ja rehelliseksi tunnetun kuormakoripajan todistuksia em. kohtien vaatimustenmukaisuuksista jne.JTuom kirjoitti: Kuorma-autossa on lisäksi jotain "erikoisuuksia" joita vaaditaan verrattuna pakuun, mm. roiskeläpät, pyöreät takaheijastimet, alleajosuojia jne. nämä riippuu kuitenkin niin paljon vuosimallista yms. että kysy konttorilta ennen kuin alat rakennella.
jerrij kirjoitti:eikös ne jo noihin pieniin kuorma autoihin ainakin vanhimpiin meinaa kunnon korotuksia käyttömaksuihin?
Kun ei viitsi joka juttua varten perustaa uutta ketjua.et kirjoitti:Hienosti sotkettu viestiketju.
Ei ole tulossa,joku vinjentti maksu suunnitelma on olemassa mutta ei ole toteutumassa........ja miksi tiedän,no kaverin veli istuu työryhmässä joka asiaa pui....ja ite muutoskatsastan lähes viikottain autoja kevyt-kuorma-autoiksiJiitek kirjoitti:Eipä paljon merkitystä vaikka nostaisivat sen 500%...jerrij kirjoitti:eikös ne jo noihin pieniin kuorma autoihin ainakin vanhimpiin meinaa kunnon korotuksia käyttömaksuihin?
Vanhimpiin??![]()
Onko tästä tarkempaa tietoa?