Huomenna se olisi edessä, pelätty käsijarruvaijerin vaihto
Etukäteispelottelujen mukaan pitäisi purkaa käytännössä koko sisusta
Vaan olisiko oikotietä onneen, tai edes pieniä vinkkejä mistä päin lähteä asiaan porautumaan.
Vaijeri ilmeisesti menee kuskin jalkojen yli, kulkee kardaanitunnelin kylkeä pitkin pelkääjän puolella, ja siirtyy ulkopuolelle juuri takapenkin edestä
Mitä kaikkea pitää purkaa edestä että siihen pääsee käsiksi Kaikki penkit suosiolla kartanolle ja kojelauta irti ja matto pois vai kuin
Tai sitten jos leikkais rälläkällä alakautta siivun kardaanitunnelista pois ja vaihtais sitä kautta sen vaijerin Ja sitten kainosti tiedustelisi Runtulalta josko se hitsais sen taas kasaan
Huomenna pääsis projektin alottamaan hämärän laskeutuessa ja maanantai aamuna pitäisi Ässän taas liikkua... Tallina tuttu sorapiha ja pyhäksi luvattu lumisadetta
Ässän käsijarruvaijerin vaihto
Ässän käsijarruvaijerin vaihto
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
kyllähän se vähän helepottaa, kun tarttee ottaa vaijeri lukitukset irti , mutta sisäpuolella on niitä lissää ainakin kiinikkeitäFenton kirjoitti:Mahtaskohan kuoppa auton alla helpottaa asennusta?
itte irrottasin ensin polokimen pois ja sieltä vaijeri irti ja lattiasta kiinike pois, edellyttäen että kuskin penkki on heitetty kauas rojektin ajaksi (rouvalle komento istuimeksi) matto tietenni pois ja lattiassa näkkyy kiinnike, joissakin kaksi joissain yksi kiinnike lattiassa, sitten takkaa tunnelista kiinikkeet irti tais olla pari kipaletta ja sitten nyppäsee vaijerin tunnelin päästä pirssin sisälle ja koittaa jokom vaijeri liikkuu tunnelin päällä, jos liikkuu niin vanhalla vaijerilla vettää uuten vaijerin paikalleen ja pistelee lemmakkeet takasin ja niinpois päin voi olla että taka penkin istuinkin piti heitellä aholle, kysäseppä jos jottain unehtu, tietennii voit purkaa koko keski konsolinki poikkee heleppo homma kun heinän teko
SE:n vaijeri on muistaakseni viitisen senttiä lyhkösempi
tulihan tää ny vähän sekalutta, mutta sekasinhan mää oon muutenni
Mitenkäs, onkos tuossa penkin irrotuksessa jotain erityistä huomioitavaatouhottaja kirjoitti:... kuskin penkki on heitetty kauas rojektin ajaksi ...
123:sta ja 124:stä olen jakkaroita irrotellu, vaan nekin on olleet manuaalisäätösiä ja tässähän on sähköset.
Niin ja mites sähkösäätönen takapenkki irtaantuu, jos niikseen tulee
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
etupenkki irtoo samanlailla kun manuaalikin mutta tarttee vaan ottaa johot irti jakkaran alta (kallista taakse)
ja takapenkkihän irtoo näin
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... in_irrotus
kyllä ohoje toimii, irrotin kesällä jakkran ja syksyllä purin kokonaan sähö takapenkin
ja takapenkkihän irtoo näin
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... in_irrotus
kyllä ohoje toimii, irrotin kesällä jakkran ja syksyllä purin kokonaan sähö takapenkin