s123 230te&w123 200D
laitetaanpa kuva tuosta meijän hinnaus-mersusta ohan tuo jo ollu syksystä asti mutta ei oo jaksanu ennnemmin laittaa kuvia. ja on oikeen väkivahvalla 2.4 tiisseli konneella, jolla myyjän mukkaan ajettu 100.000km mutta mistä näistä tietää, mutta kylläkin käy niin sievästi ja lähtee hyvin käyntiinki että eihän sitä tiiä vaikka pittäiski paikkansa.
VOI JUMALAUTA!!!! Meijän firman entinen väkivahva kuletin. Toi se oli retee peli prkle!mersuw123 kirjoitti:laitetaanpa kuva tuosta meijän hinnaus-mersusta ohan tuo jo ollu syksystä asti mutta ei oo jaksanu ennnemmin laittaa kuvia. ja on oikeen väkivahvalla 2.4 tiisseli konneella, jolla myyjän mukkaan ajettu 100.000km mutta mistä näistä tietää, mutta kylläkin käy niin sievästi ja lähtee hyvin käyntiinki että eihän sitä tiiä vaikka pittäiski paikkansa.
W123 300D -84
...NII! Ja porkkanavilkuthan KUULUU Mersuun! Yhtälailla kuten Dieselmoottorikin...
...NII! Ja porkkanavilkuthan KUULUU Mersuun! Yhtälailla kuten Dieselmoottorikin...
joo ohan tuo ihan mahtava . maalasitteko te sillon ton vai? ku tuo on vissiin laitettu joskus 3-4v. sitten vaikka ei kylläkään ennään näytä siltäE200D kirjoitti:VOI JUMALAUTA!!!! Meijän firman entinen väkivahva kuletin. Toi se oli retee peli prkle!mersuw123 kirjoitti:laitetaanpa kuva tuosta meijän hinnaus-mersusta ohan tuo jo ollu syksystä asti mutta ei oo jaksanu ennnemmin laittaa kuvia. ja on oikeen väkivahvalla 2.4 tiisseli konneella, jolla myyjän mukkaan ajettu 100.000km mutta mistä näistä tietää, mutta kylläkin käy niin sievästi ja lähtee hyvin käyntiinki että eihän sitä tiiä vaikka pittäiski paikkansa.
Juu, kuulemma olivat maalanneet sen silloin. Itse en viellä ollut hommissa siellä siihen aikaan. Taisi olla toista kertaa meijän omistuksessa, kun pääsin sinne hommiin. Päässyt matkalla vähän rapsahtamaan. On ollu pirun komee. Ja on kieltämättä vielläkin.
W123 300D -84
...NII! Ja porkkanavilkuthan KUULUU Mersuun! Yhtälailla kuten Dieselmoottorikin...
...NII! Ja porkkanavilkuthan KUULUU Mersuun! Yhtälailla kuten Dieselmoottorikin...
joo ohan se vähä päässy rapsahtamaan mutta kevväällä velipojalla ois tarkotus korjailla noita ruosteita ja laitella vähä muutenkin.E200D kirjoitti:Juu, kuulemma olivat maalanneet sen silloin. Itse en viellä ollut hommissa siellä siihen aikaan. Taisi olla toista kertaa meijän omistuksessa, kun pääsin sinne hommiin. Päässyt matkalla vähän rapsahtamaan. On ollu pirun komee. Ja on kieltämättä vielläkin.
Tämähän on aivan totta!mersuw123 kirjoitti:parempi se ku oli melberit alla ja ne tummenetut kirkkaat vilkut!
Joo, jätetään tämä aihe. Olitkos luopumassa etuvilkuista ja melbereistä?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
minä en luovu mistään. vaihtoin vaan nuo kesä vanteet alle ku laitoin melberit pystäriin ja eihän nyt orkkis vanteitten kans saa olla savunvärisiä vilkkujaeseestie kirjoitti:Tämähän on aivan totta!mersuw123 kirjoitti:parempi se ku oli melberit alla ja ne tummenetut kirkkaat vilkut!
Joo, jätetään tämä aihe. Olitkos luopumassa etuvilkuista ja melbereistä?
minkälaisia tulppia ootte käyttäneet bensa mersuissa kun olis tarkotus käydä huomenna tai tiistaina hakemassa uuet tulupat tuohon mersuun kun se ei vieläkään toimi kylymänä kunnolla ja putkesta tullee palamatonta bensaa eli eikö se sillon käy rikkaalla? nyt siinä on paikalla NKG:n BP6EF S -tulpat, onkohan ne nuo NKG:n tulupat sitten ihan kestäviä vai oisko joku muu merkki parempi?
Linttaklubi topikista lainattua:
Todellisuudessa itsekin joitain satakakaskolmosia jättäisin pois Linttaklubista.Ainoastaan satakakskolmosia suositaan epäreilusti.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
jos rehellisiä ollaan niin oon itekki miettiny että pitäskö ottaa tuo tarra poies tosta lasista eli voipi olla että se lähipäivinä lähtee pois ja hyvähän se on täsä vaiheesa ottaa pois kun siittä ei varmaan vielä jää mittään jälkeäkään.eseestie kirjoitti:Linttaklubi topikista lainattua:Todellisuudessa itsekin joitain satakakaskolmosia jättäisin pois Linttaklubista.Ainoastaan satakakskolmosia suositaan epäreilusti.
Mieluummin mese.fi tai mersuforum.net tarra tilalle On nyt kyl komia ku laitoit porkkanavilkut ja kapselitmersuw123 kirjoitti:jos rehellisiä ollaan niin oon itekki miettiny että pitäskö ottaa tuo tarra poies tosta lasista eli voipi olla että se lähipäivinä lähtee pois ja hyvähän se on täsä vaiheesa ottaa pois kun siittä ei varmaan vielä jää mittään jälkeäkään.eseestie kirjoitti:Linttaklubi topikista lainattua:Todellisuudessa itsekin joitain satakakaskolmosia jättäisin pois Linttaklubista.Ainoastaan satakakskolmosia suositaan epäreilusti.
® Mesen Porkkana-klubi
Eipä taida satalankun jouset sopia. Takapäästä pystyy kuulemma mataloittaan sieltä venttiilin tangosta. Pommittaja (Bomber4) tietää asiasta enemmän.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Tuollainen venttiili pitäisi löytää. Perämurikan takaa ja tankin välistä. Tuo mihin tulee ja lähtee nuo hydrauliputket on se tasonsäätö venttiili. Tässä tapauksessa alkuperäinenvarsi on vain noi 2 reikää pitkä. Olen itse jatkanut tuota vartta saavuttaakseni ite haluamani tason. Tuo uniball säätötanko menee takakallistuksen vakaajaa pitkin takatukivarsiin. Tuota uniball vartta yleensä säädetään. HUOM. Varren pituutta kasvattaessa perä laskee,ja lyhennettäessä perä nousee. Mulla on ruostunut jumiin toi uniball,mutta ei se haittaa,kun ei sillä saavuta haluttua tasoa.Toi Vipuvarsi on boorilla tuossa venttiilissä ja olen kokeillut vaihtaa sen asentoa,jolla ei ollut vaikutusta,jostain syystä. Mulla on asetukset sillain,että jouset on katkaistu n.4 kierrosta sekä ykkösen kumi,jatketulla vipuvarrella,auto makaa jo vähän pohjaanlyöntikumin varassa. Nyt tulee se ongelma että takaiskarit ei nouse autoa käynnistäessä kuin n.5-10mm. Mulla ainoa vaihtoehto on muuttaa iskarin kiinnityksiä ja tähän onkin jo suunnitelma
Tuossa toinen kuva jos olis apua. Kysyä saa koitan vastata. Tämä on vähän hankala asia selittää tekstillä.
KLIK isommaksi.
Muista kun säädät,ettei auto jää iskarin varaan pelkästää tai jousen varaan. Nämä täytyy olla balanssissa keskenään. Farkku on vähän kokeilevaa säätöä,koska iskari on jousen sisällä ja se täytyy aina poistaa ensin että voi jousta lyhentää. Eli hydrauli öljyä tulee päivän mittaan kintaille paljon sitten autolla on aina ajettava pätkä,että näkee kuinka pyörät ja jousitus asettuu. Kovaa hommaa toi korkeuden haku. Mulla putoo jouset pois paikoiltaa kun autoa nostaa,eli leimasta ei mene tuolla asetuksella.
Star
tarkotushan mulla ei oo mitenkään laskia ''tonttiin'' vaan sillee sopivasti eli ei oo tarkotus ottaa estäkään ku 1-1,5 kierrosta pois,koska se on nyt sillein että melekeen nyrkki mennee kaaren ja renkaan vällliin ja se on mun mielestä vähä liikaa mutta tosiaan niinku jo mainittin niin en myöskään halua tonttiin tota. mutta pittää tota tanko juttua katella sitten parin viikon päästä kuhan autonki saa pukkejen päälle.
Sulle hyvä asetus taakse voisi olla ykkösen kumi ja pikku tasonsäädön varren jatkaminen. Tuollein tehden helpoin on ajaa perä pukeille (paino on takarenkailla) ja säätää tasonsäätötankoa niin näät heti silmälle sopivan korkeuden. Takana on vakiona kakkosen kumi. Sitähän ei tiedä mikä sulla siellä nyt on.
Star