
pakosarja ihmettelyä
pakosarja ihmettelyä
onko näitä 320 24v varustettu joskus mersun jollakin alkuperäis pakosarjalla? mulla on tollanen coupe ja sedan e mallit niin  coupessa aivan normi valukikkare sedanissa peltinen jossa lukee tieten lorinzeri tai jotaki siihen suuntaa ja mersun tähti vieresä. kai ne keskenään passaa coupehen pitäs saaja nuo makiat murinat  
  kellää tullut tollasia vastaa? 
			
			
									
									
CE 3.2 
w201 3.2
W204 OM 642
						w201 3.2
W204 OM 642
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
						S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
no ei kyllä perstuntumalta tunnu sen tehokkaamalta näin muute ja papereissaki samat hevoset kummasaki 
 muuten motti kyllä identtinen tuohon coupen koneesee verrattuna . näkiskö nuita eroja jos laitan sen jonku numeron tänne nii joku kattois eroja ja sanotaanko mitää noista pakosarjasta nokasta ym. mistä se numero katotaa
 
			
			
									
									CE 3.2 
w201 3.2
W204 OM 642
						w201 3.2
W204 OM 642
- Easy Rider
 - hupimestari
 - Viestit: 8062
 - Liittynyt: 05.7.2007 19:15
 - Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
 
Leistritz taitaa olla valmistaja, vakiokamaa. 280, c36 ja 320sl:ssä nuita nähny. 300-24 valusarjat, kuten 320, mutta jälkimmäisessä jo maksalaatikkopellit päällä.
Nämä omia havaintoja, en tiedä mahdollisista "sportline" ym. varusteyhteyksistä tai vuosimallieroista.
Peltisarja vissiinkin normaali hydroformattu tuplakuorinen eli sisältä varmaan aika yhtenevät kanavat valusarjaan nähen. Äänissä voi olla pieni ero, mutta loppuosalla putkea isompi merkitys kun malli pakosarjoilla on sama. Konehuone pysyy tuplakuorisilla viileämpänä eikä vetäne yhtä kivasti laippoja kieroksi kuin valusarja.
			
			
									
									Nämä omia havaintoja, en tiedä mahdollisista "sportline" ym. varusteyhteyksistä tai vuosimallieroista.
Peltisarja vissiinkin normaali hydroformattu tuplakuorinen eli sisältä varmaan aika yhtenevät kanavat valusarjaan nähen. Äänissä voi olla pieni ero, mutta loppuosalla putkea isompi merkitys kun malli pakosarjoilla on sama. Konehuone pysyy tuplakuorisilla viileämpänä eikä vetäne yhtä kivasti laippoja kieroksi kuin valusarja.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
						- Easy Rider
 - hupimestari
 - Viestit: 8062
 - Liittynyt: 05.7.2007 19:15
 - Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla