veskola kirjoitti:No kuintenkin luulisi tuon 17 -> 13 jo auttavan vähän.
Niin siis se teki juuri päinvastoin.. kun säädin ajoituksen kohdalleen(ihan eka toimenpide) niin savutus tuplaantui, rupesi tuottamaan PAAALJON voimasavua..
(harmi kun en käynnyt testilenkillä kehissä oli varmasti kaikki mitä
vakio mosasta voi saada.. ainakin savua

)
eli ajoituksen säädön jälkeen oli pakko ruveta vetämään syöttöruuvia
kiinnipäin. Alkuun kaksi kiekkaa ja vehkeet tulille, mutta sauhua tuntui vieläkin tulevan aikalailla (toki osa oli "varastosta" tullutta). No kaksi lisää
niin rupesi näyttämään jo paremmalta.. Mutta varoiksi vielä yksi.. niin
johan loppu..
Leiman jälkeen ruuvia avataan kyllä vähäsen, kun joutuu ylämäkiin
ampumaan kolmosella niin ei ole kiva..
Ja tuli sitten hehkun relekkin korjattua tänään..
Oli tehnyt kärkeen piikin ja transistorista(?)
oli keskimmäinen jalka poikki..
Aika sepustus taas..
