Koukun ostin ebayn kautta ja mukana oli kaikki muu paitsi tuo johtosarja .
Meni oma aikansa ennenkuin sille löytyi varaosanumero ja vehon kautta ei saanut sitä ,aika outoa palvelua ja yleensä koko koukusta ei löytynyt kunnon varaosa kuvaa.
Liekkö ollut varaosapuolen saamattomuutta?
Lopulta sain johtosarjan KL-varaosan kautta.
Oli jopa Tampereella,en vaan hokanut heti kusyä-
Johtosarja on A211 540 97 06 kuvassa näkyy myös varaosa numero.
Itse koukun ja virtojen asentaminen ei ole vaikea .
Puskurin saa pois 10mm pienellä hulsy sarjalla.
Aluksi joutuu ottamaan suojia peräkontista irti ,ovat ruuveilla kiinni ,ei tartte repiä paikkoja.
Puskuri on sivuilta kolmella ruuvilla ,yksi täytyy ottaa lokarin takaa .
Vaatii lokarin irroituksen renkaan takapuolelta ja sitten voi puskurin ja lokarin raosta ottaa ruuvin irti.
Loput ruuvit on peräkontissa kaksi on molemmilla sivuilla ja taka pellissä yksi molemmilla puolilla ,kuvassa punaiset ympyrät.

Kaksi ruuvia on vielä puskurin alareunassa ,punaiset täplät.
Nyt puskurin voi vetää pois.
Kuvassa koukku on asennettuna.
Takaisin laitettaessa huomioi puskurin ohjaimet alhaalla renkaitten läheisyydessä.
Parkkitutkan piuha lähtee hyvin irti vasemmasta taka kulmasta.
Vetokoukun piuha tulee (samaan)vasempaan kulmaan ,låpivienti on jo valmiina ,reiässä on kumitulppa joka pois ja piuha reästä sisään jossa on valmiina läpivienti kumi.
<<<<<<<<<<<<<<<<käsikahvalle on paikka puskurin kiinnitys pulttien yhteydessä vararengas kotelon vasemmassa reunassa.
Kuvassa käsikahva on kiinni.

Koukun releelle on jo alunperin olemassa paikka ,joka tulee yhdellä ruuvilla kiinni toisesta päästä ,toinen pää tulee pellin pokkauksen alle.
Johdot on merkattu väri pisteillä joten ne on helppo laittaa oikeille paikoille.
Jokainen liitin on eri muotoinen joten niitä ei voi väärin asentaa siinä mielessä helppoa ja kätevää.
Koukun vaijeri ja sähköliitin tulee omasta läpiviennistään sylinterin päästä,
myös sille on läpivienti ja suojat jo valmiina.
Mitään omia virityksiä ei tartte tehdä.

Johtosarjassa on useta liittimiä.
Sarja on rakennettu niin ettei väärin voi asentaa .
Yksi liitin (violetti tulee auton alkuperäiseen liitin paneeliin kuvassa punainen ympyrä jossa liitin on.

Kaksi sulaketta tulee sulakerasian yläreunaan jossa on jo paikat valmiina ei muuta kuin painaa liittimet kiinni.
Sulakkeet on jo valmiina paikoillaan

Kolme liitintä tulee koukun releelle ja yksi vielä käsikahvaan.
Jos koukku ei lukitu paikalleen kunnolla niin kåsikahvassa vilkkuu punainen ledi valo.
Ensimmäisenä maajohdot kiinni.
Johtosarjassa on yhteensä kaksi maa johtoa (ruskea) joissa on rengasliittimet valmiina ja laitoin samoihin maa pisteisiin kuin muutkin maajohdot on laitettu.
Mitään ohjelmointia ei tarttenut tehdä ,kaikki valot toimi heti kuten pitääkin.
Kokeilin ensin mittarilla ,mutta ei näyttänyt mitään virtoja.
Vasta kun laitoin kiinni peräkärryyn tuli virrat.
Oisko tuo niitä gan-väylä juttuja.
Koukkun saa piiloon puskurin taa ja toiminta on tosi jämäkkä ja helppo.
Käsikahva tulee ulos kun jatkovarsi ja on jämäkän tuntuinen kun koukun vapauttaa lukituksesta.
Tässä kuva koko koukku hässäkästä.

Releestä ja käsikahvasta on kuva tämän linkin takana.
http://koti.kainuu.com/smeek/kabel.jpg
Tässä johtosarja täydellisenä-
http://koti.kainuu.com/smeek/johtosarja.jpg
Tässä topikissa käsitellään alku metrejä koukun kanssa..
Vetokoukun piuhat,mistä?


Kuvat hävinneet pittiavaruuteen,taisi käydä kovalevylle köpelösti ??