Eli, nyt olisi ohjelmassa silmäremontti, xenonit kun pimenivät kummaltakin puolen. Internetin ihmemaata kun aikani pengoin niin tuo temppu pitäisi olla kohtuullisella tupakankulutuksella ja kirosanoilla ihan parkkipaikkahommanakin tehtävissä.
Biltemasta näkyy löytyvän D2R -lamppuja edes suunnilleen persaukisen lompakolle kelpaavaan hintaan, joten semmoiset pitänee käydä nyt ensihätään investoimassa, mutta sitten se itse vaihto.
Oikealla puolellahan on tilaa vaikka kuinka:

Eikä tuo itse kantakaan näytä kovin kummalliselta vaihtaa:

Mutta kertokaapa että miten vasemmalle puolelle saa edes senverran tilaa että hentoiset nörtin kädet saa mahtumaan tuonne rakoseen:

(Öljysäiliö tuli väritettyä kuvaan punaiseksi kuvakulmaa hahmottamaan, ei se oikeasti ole tuon värinen

Lampunpesurin säiliö nousee nätisti pois tieltä, eikä tuo öljysäiliökään tunnu olevan sen kummemmin kiinni, mutta letkussa ei tunnu olevan löysää niin paljon että tuo säiliö mihinkään liikahtaisi, ainakaan järkevällä voimankäytöllä.
Sikäli kun nettiä plärätessä ymmärsin oikein, niin tuon lampunpesurin säiliön vaihto pitäisi riittää, mutta ei minun nakit ainakaan taivu tuonne öljypöntön ja lampunkannan väliin (ellei sitten joku vakuuttavasti väitä, että sen vaihdon mahtuu ihan oikeasti tekemään tuon enempää purkamatta).
Sikäli kun tuo väy sattuu muuten kiinnostamaan, niin jonkinmoista tarinaa löytyy tuolta toiselta foorumilta