c43 vs c32
Mitä nyt moottoria hieman tiirailleena voisin sanoa, niin kovin näyttää samalta kuin ässän konepellin alla... Eli M113 hieman yksinkertaisetettuna. Mulla on viissatasessa joku ihme pumppu ja parit alipainekellot koneen etuosassa, mutta 43:sesta ne on nypitty pois, kiinnikkeet ja johtosarjat on kyllä jäljellä.
Muutoin en ulkoisita eroa ole huomannut.
Pitää vertailla tarkemmin seuraavassa ropausmiitissä.
Veroista sen verran vielä, että ei varmaan veromuutos hirveesti näihin kulkineisiin vaikuta.

Muutoin en ulkoisita eroa ole huomannut.
Pitää vertailla tarkemmin seuraavassa ropausmiitissä.
Veroista sen verran vielä, että ei varmaan veromuutos hirveesti näihin kulkineisiin vaikuta.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
						® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Eikös nuo M112 ja M113 oo käytännössä samoja moottoreita, mitä nyt 113 on pytyn verran pidempi. Jos ei lompakkohommat (hankintahinta, vakuutukset, verot jne.) ole ongelma, niin sanoisin että ehdottomasti C43. Toki siinä sellainenkin juttu on kuin äänimaailma. Kummasta tykkäät enemmän, kutosen vai kasin äänimaailmasta?

S204, AZT250
						Samalla sitten w210 mittaristo ja ratti niin pääsee hyödyntämäänkin niitä nappuloitaAK47 kirjoitti:No, onhan se ihan eri vehje. c36, c43, c32 on mikroautoja ässään verrattuna. Ja ne varusteet - Ne on kohdallaan.ram kirjoitti:Ei ole s500 huono ajatus sekään![]()
Se onkin sitten taas ihan eri luontoinen vehje, kuin nuo aiemmin listatut ja vie varmaan vähemmän bensaakin
Nyt on tingattu c43 hinta kohilleen pitää vielä käydä sitä itse katsomassa... En taida ostaa paluulippua
Sovitellaan sitten vaikka se commandi kenkälusikalla siihen kaksnollakakkoseen...
AK47 kirjoitti:No juu ja jaa... Jos vertasi c36, c220T, c250 ajo-ominaisuuksia niin onhan se amg alusta parempi ajella jopa suomenkin tiellä. Mutta ei niin mikroauto kuin jotkut muut sporttivehkeet. Eipä tuossa c43 ja c32 ripeydessä ole merkittävää eroa. Mulle riittää hyvin jos menee alle 7 sekuntia sataseen. Eipä suoran kutosenkaan äänimaailma ollut huono, hyvin se kelpas.xin811 kirjoitti:Veekasi on veekasi, mutta ohan toi 32 todella paljon ripeämpi. Jotenki w202 tuntuu enemmän mersulta, kun taas w203 on erittäin paljon nykyaikaisempi ja paremmat ajo-ominaisuudet.
Ehkä eniten 202 koria rasittaa se ettei ole keskikonsolissa kunnon navia. Tuulilasista tippuvat imukuppiviritykset välillä harmittaa. Tosin mersun naviin ei saa kameratolppia.... Että ei siitä pompomista pääse eroon 203 tai ässälläkään (lisävaihtoehdoksi olen alkanut katsella S500 samassa ikäluokassa)
Kaippa kaiikki toimii oliko se sitten joku mainituista, itsellä patonki mene 0-100 alle 5,4 sec, mutta ajan mieluummin mesellä,smooth mukava kyyti ite oon tykänny kunhan ei aivan tonttiin tiputa sillon menee satavarvarmasti kaikki ajo-ominaisuudet kohti tätä rough ride -tyyliä
Itellä tuo 202 on toiminnu,ei mitään vikaa