
Suositeltava työmenetelmä? Sivuleikkurit vaiko ruuvari ja rakko kämmeneen?


Nimim. "Susilauma Ceen alla."
Ceessä ei oleSivonen kirjoitti:Just tuli sama mieleen kun Rässillekkin... Taitaa vaan HVM:n muovimersuissa olla se kuminpoltonestovilkkuvalo, mikä estää nastojen poiston. Vaan minähän oon tässä parin kilometrin päässä tällä hetkellä, ja nastanpoistaja on pihassa.
Ei vaan, meisselillä ne lähtee (RUUVImeisselillä, toim. huom.). Tehään kimpassa rengasrojekti joku päivä kun jaksaa ryhtyä.
Mulla tuli heti mieleen ihan sama juttu. Varsinkin kun muistelen HVM:n kehuneen jotta Tajunkankaan ammattikoulun nuoriso kokoontuu kuminpolttajaisiin ihan HVM:n talon likelle. Siellähän samalla kentällä olisi HVM:kin voinut käydä näyttämässä nykynuorisolle mallia kuinka Hakkis sulaa ja höyrystyy.Rässi66 kirjoitti:Vaihtaa trimmattavia talvikumeja niitä sinne vetävälle akselille ja menee "suljetulle alueelle"
harjoittelemaan kiihdytysautolun lähtötoimenpiteitä kuten ns. burnouttia...:twisted
XUX63 kirjoitti:Ootee osastolle menee, mutta vaihtelin kesätossut alle ja samalla tarkastin Michelinin X-Ice Northin kärsimykset talven jälkeen. Etukumeissa oli 10mm pintaa ja yksi nasta vasemmasta renkaasta puuttui. Takana oli 8mm pintaa ja oikealta puuttui 2 nastaa, vasemmalta 7.