Jep voi olla että viän kyllä vaihdettavaksi.Pega kirjoitti:Eiköhän wd ole ihan hyvä siihen vaikkakin noi hehkut on semmosia ett tykkäävät vaan katketa vissiin teki miten vaanTu0mas kirjoitti:Pakkasaamuna käynnistäessä ei lähtenyt heti kaikilla. Pitää alkaa liuottamaan hehkutulppia. Onko WD40 hyvä aine tähän? Ja joo tiedän kuinka helposti hehku menee poikki nimimerkillä kokemusta on.Itellä ku oli kansi irti niin pesin pesukoneessa ihan puhtaaksi ja laitoin öljypyttyyn pariks päivää ja siltikin yhen hehkun katkasin
Tu0maksen C30cdi
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Itse veisin vehoon, siellä oikeat välineet niin ei katkea hehkut kanteen. Ei se niin paljoa maksa yhdet hehkut. Säästyy vaiva ja hermot ja rahaaTu0mas kirjoitti:Pakkasaamuna käynnistäessä ei lähtenyt heti kaikilla. Pitää alkaa liuottamaan hehkutulppia. Onko WD40 hyvä aine tähän? Ja joo tiedän kuinka helposti hehku menee poikki nimimerkillä kokemusta on.
Ei kannata ite vaihtaa ja viho. Vieminen temppu on viedä johonkin nyrkkipajaan joka ei ota vastuuta.
220.128 Black devil
Katselin hehkutulppia kl:än sivuilta ja esim. 270cdi maksaa 14€/kpl mutta c30cdi 29.60€/kpl. Onko tosiaan niin että tässä on eri hehkut kun 270cdi?
edit. Ilmeisesti on erilaiset kun saksasta löyty tommonen sarja
http://www.ebay.de/itm/5x-original-BERU ... 256bd3aad1
edit. Ilmeisesti on erilaiset kun saksasta löyty tommonen sarja
http://www.ebay.de/itm/5x-original-BERU ... 256bd3aad1
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Kone kuumaksi ja pyssyllä varovasti nakutellen, en tiedä onko hyvä naputella kiinni,auki,kiinni,auki jne systeemillä vai antaako paasata auki saakka kun lähtee tulemaan?
ehkä minulla oli vain tuuria että ei katkennut
ehkä minulla oli vain tuuria että ei katkennut

Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Juu ne on ne kalliimmat oikeat hehkutTu0mas kirjoitti:Katselin hehkutulppia kl:än sivuilta ja esim. 270cdi maksaa 14€/kpl mutta c30cdi 29.60€/kpl. Onko tosiaan niin että tässä on eri hehkut kun 270cdi?
edit. Ilmeisesti on erilaiset kun saksasta löyty tommonen sarja
http://www.ebay.de/itm/5x-original-BERU ... 256bd3aad1
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Käyttöhäiriö sitten.
d4d:stä olen katkaissut hehkun, ties kuinka kauan oli ollut mykkänä tosin. Konekin oli umpijäässä, ilman liotusta. Eli kaikki virheet ja ilmeisesti vielä helpommin katkeavaa tyyppiä kuin cdi:n. Eli ei se toivotonta ole kun annat wd:n vaikuttaa ja tosiaan kuuma kone. Ja jos ahdistaa auki, kiinni, auki ja wd:tä lisää.
d4d:stä olen katkaissut hehkun, ties kuinka kauan oli ollut mykkänä tosin. Konekin oli umpijäässä, ilman liotusta. Eli kaikki virheet ja ilmeisesti vielä helpommin katkeavaa tyyppiä kuin cdi:n. Eli ei se toivotonta ole kun annat wd:n vaikuttaa ja tosiaan kuuma kone. Ja jos ahdistaa auki, kiinni, auki ja wd:tä lisää.
Tu0mas kirjoitti:Pakkasaamuna käynnistäessä ei lähtenyt heti kaikilla. Pitää alkaa liuottamaan hehkutulppia. Onko WD40 hyvä aine tähän? Ja joo tiedän kuinka helposti hehku menee poikki nimimerkillä kokemusta on.
Kysytääs nyt vielä asiaan liittyen että hehkun merkkivalo on kuitenkin toiminut normaalisti. Kai jossain hehkussa voi kuitenkin olla vikaa?
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Taisipa olla ne pienemän voltin hehkuttapio89 kirjoitti:Kaikki on mahdollista mutta kyllä hehkurele hoksaa jos hehkussa vikaa ja jää polttamaan valoa.
Paitsi että AMG:ssä on erillainen hehkurele, en tiedä miksi. Hehkun johdot irti ja mittaamaan.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Juu käy neTu0mas kirjoitti:Hehkut tilattu saksasta. Mitäs eroa tämmösen vaihdelaatikolla on 270cdi laatikkoon? Käykö samat huolto osat öljynsuodtin, öljypohjan tiiviste, sähköpistoke, johdinlevy, kyb-venttili?

W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Hyvä, kiitos. Osaako joku vastata mitä eroa tossa laatikossa muuten on 270:sen lattikkoon?hotari kirjoitti:Juu käy neTu0mas kirjoitti:Hehkut tilattu saksasta. Mitäs eroa tämmösen vaihdelaatikolla on 270cdi laatikkoon? Käykö samat huolto osat öljynsuodtin, öljypohjan tiiviste, sähköpistoke, johdinlevy, kyb-venttili?
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Morjesta,
Ei osaa muutaman kuukauden kokemuksella paljon autoa haukkua, toiminut kerrassaan mainiosti. Ei ainuttakaan vikatilaa minun aikana
. Saako tuota Comandia toistamaan jotenkin mp3:sia? Tosta kuvasta näkee mallin jos sillä jotain merkitystä.

Ei osaa muutaman kuukauden kokemuksella paljon autoa haukkua, toiminut kerrassaan mainiosti. Ei ainuttakaan vikatilaa minun aikana


Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Tänään sytty moottorin vikavalo kun lähdin moottoritielle kiihdyttään kaasu pohjassa, 2 vaihteella veti hyvin mutta kun vaihto kolmosen syttyi valo ja veto loppui. Tällä viikolla tiistai aamuna kylmällä koneella ensimmäistä kertaa kierrokset heijas, sen jälkeen humpannut joka aamu. Varmaan jotain polttoainepuolen juttuja. Pitää viedä piuhan päähän.
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Tämä selvisi eilen kun kävin piuhan päässä. Kaasupolkimen asentotunnistimessa joku häikkä. Nollattiin vikakoodit eikä ainakaan vielä tullut takaisin. Olisko ollut joku hetkellinen häiriö.Tu0mas kirjoitti:Tänään sytty moottorin vikavalo kun lähdin moottoritielle kiihdyttään kaasu pohjassa, 2 vaihteella veti hyvin mutta kun vaihto kolmosen syttyi valo ja veto loppui. Tällä viikolla tiistai aamuna kylmällä koneella ensimmäistä kertaa kierrokset heijas, sen jälkeen humpannut joka aamu. Varmaan jotain polttoainepuolen juttuja. Pitää viedä piuhan päähän.
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Samalla katsottiin suutinten korjausarvoja. Tässä on ollut semmosta vaivaa että kun lämpötila laskee pakkasen puolelle ei lähde heti kaikilla käymään kylmällä moottorilla. Mutta lähtee käymään yli -20 asteen pakkasesta lämmittämättä, eikä tarvi sahata yhtään.
Suutinten korjausarvot olivat jotain tämmöstä:
1 sylinteri -0.9
2 sylinteri 2.0
3 sylinteri -1.0
4 sylinteri 1.0
5 sylinteri -1.1
Kertooko nämä yhtään mitään?
Suutinten korjausarvot olivat jotain tämmöstä:
1 sylinteri -0.9
2 sylinteri 2.0
3 sylinteri -1.0
4 sylinteri 1.0
5 sylinteri -1.1
Kertooko nämä yhtään mitään?
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Testasitko mihin suuntaantaan muuttuvatTu0mas kirjoitti:Samalla katsottiin suutinten korjausarvoja. Tässä on ollut semmosta vaivaa että kun lämpötila laskee pakkasen puolelle ei lähde heti kaikilla käymään kylmällä moottorilla. Mutta lähtee käymään yli -20 asteen pakkasesta lämmittämättä, eikä tarvi sahata yhtään.
Suutinten korjausarvot olivat jotain tämmöstä:
1 sylinteri -0.9
2 sylinteri 2.0
3 sylinteri -1.0
4 sylinteri 1.0
5 sylinteri -1.1
Kertooko nämä yhtään mitään?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä