Löytyy kaikkea kivaa... Nooh, ei sitä kai voi olettaa että asevelvollisuusikänen auto ruosteeton olis.

Tuostapa huomenna jatkamma...
Vkloppuna tulee kuvia kun hyökkään reikien kimppuunPappi kirjoitti:Kopeloippa sieltä pissapojan säiliön etupuolelta, umpion "alta"... Minulla oli samat paikat omassa pehmeenä kuin sullakin. Tuo takakontti oli viheliäinen kun yksi sauma olisi pitänyt kärryyttää sivupeltiin kiinni...
Laittakeepa kuvia kun saatte omanna valmiiksi, Rässi ja Mika.S
no suolakylpyä ja hiekkaa ei tuo mun testitolppa saa.. mutta sade ja normaali lika ja pöly kyllä.. sanoisin hyvä maali..Rässi66 kirjoitti:Kannappa se tolppa tienvarteen, että aura-auto saa nakattua vähän suolaa ja hiekkaa siihen aina välillä.dollarihymy kirjoitti:testi on menossa jo 2v tolppa pystyssä eikä ruostetta yhtään ja juuri tuolla mönjällä maalattu..![]()
Oliko sille epoksille nimee?
Keltainen Pörssi, www.huuto.net , hitsausliikkeet / hitsauskonehuollot.Wike kirjoitti:Mistäs pk-seudulla/läntisellä uudellamaalla kannattaisi ostaa hitsausvehkeet. Olen koittanu käytettyjä bongata mutten kovinkaan hyvällä menestyksellä... Joten kai se pitää uusi sitten ostaa. Vai olisiko jollain hyvää kaupan?
No kuvia, kuvia. Perustetaan se Mese.fi Reikä-Clubi tässä sitten samantein.stanger kirjoitti:voi kun näkisitte mazdan reikiä....