Noilla samoilla vauhdeilla käyt koko auton läpi, onpahan sekin sitten tehty.

Kyllä se lohduttaa. Kiitos. Kiitos myös Heikille.Vilenin Herttua kirjoitti:No jos nyt yhtään lohduttaa, niin aika mielenkiintoista luettavaa ja katseltavaa tämä juttu on
Kyseessähän on lokasuojan sisäpelti, se pintapelti leikattiin kokonaisena irti.Vilenin Herttua kirjoitti:Kerropas peltityödiletantille, saapiko tuosta viillotetusta kourusta riittävän pyöreän, ettei se näytä kulmikkaalta paikallaan, tuosta kuvasta ei oikein osaa sanoa?
Tuoha on se sisäpuolen pelli, ei jää näkösälle. Tehhään niinku orggis on.NicNac kirjoitti:siitähän tulee ihan lokasuojan kaaren näkööönen![]()
mitä olis maksanu korjaus palaset?vai laskitko että näin on iisimpi?
KiitosRässi66 kirjoitti:Hyvää työtä Mika.S![]()
Mites, kerroppa tuosta happomaalista, mitäs semmone on ja miten toimii?
EDIT: Ai niin, tervetuloa Reikä-klubiin Mika.S![]()
Pappi kirjoitti:Asiallista jälkeä. Pohjustitko tuon lokareiden massauksen? Joku on joskus sanonut, että tuollaiseen paikkaan ennen massaa kannattaa ruiskuttaa esim kotelosuojaöljy. Se kun ossaa tunkeutua syvälle ruosteeseen.
No ei nuo höyryt ainakaan terveellisiä ole hengitellä ilman suojainta. Kun ilman suojainta maalaa niin tuntuu, että haisee vielä sen jälkeenkin nokassa tuo haju vaikka menee eri tilaankin. Niin ja onhan se vähän miellyttävämpääkin, jos ei koko ajan haise sellainen pistävä haju. Se happo tai joku siinä mahtaa haista.Padova Star kirjoitti:Saako tommosta edes käyttää ilman kunnon hengityssuojaimia![]()