Kokemuksia "Ärrä" mersuista?
Ny ois ÄR-mobiili pihassa. Ei nuin pikasella talviajolla 10cm lunta tiellä mitenkään huono auto.
Kyseisessä yksilössä oli kaikki muutenki kohillaan: tekniikka pelaa moitteettomasti kun juuri tuli ajamalla saksasta traileri perässä, xenoneilla näkee, parkkitutkat ehdoton tuommoseen sukkulaan, tilaa äkkiseltään hyvin vaikka onkin pätkämalli, takakontille ei suuremmin asiaa kun takimmainen penkkirivi käytössä.
Ei ollu tupakoitu, verhoukset ei kuluneet, huoltokirja aukoton merkkiliikkeestä ja jopa laatikkoöljytkin joskus vaihdettu 150tkm matkalla Ilma-alustaa ei ole tai ainakin edessä rautajouset, makuasia kumpi se sitten pitää olla... Onhan se ilma-alusta parempi kyytinen kunhan pysyy pakkasilla nipussa. Maalipinnoilleen kunnossa.
Paljon näppärämmän oloinen kun tuo vanhempi ML.
Mietitään ny vielä kuumeisesti kumpi lähtee talosta, R vai ML Optimi ois pitää molemmat 4-vedot talossa
Kyseisessä yksilössä oli kaikki muutenki kohillaan: tekniikka pelaa moitteettomasti kun juuri tuli ajamalla saksasta traileri perässä, xenoneilla näkee, parkkitutkat ehdoton tuommoseen sukkulaan, tilaa äkkiseltään hyvin vaikka onkin pätkämalli, takakontille ei suuremmin asiaa kun takimmainen penkkirivi käytössä.
Ei ollu tupakoitu, verhoukset ei kuluneet, huoltokirja aukoton merkkiliikkeestä ja jopa laatikkoöljytkin joskus vaihdettu 150tkm matkalla Ilma-alustaa ei ole tai ainakin edessä rautajouset, makuasia kumpi se sitten pitää olla... Onhan se ilma-alusta parempi kyytinen kunhan pysyy pakkasilla nipussa. Maalipinnoilleen kunnossa.
Paljon näppärämmän oloinen kun tuo vanhempi ML.
Mietitään ny vielä kuumeisesti kumpi lähtee talosta, R vai ML Optimi ois pitää molemmat 4-vedot talossa
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Suurin työ irrottaa rengas ku pussin vaihtaalaineracing kirjoitti:Helppo vaihtaa ja menee kai viel useemminki ku w211 ku ei niis o mitää suojaa päällä.Aki P kirjoitti:Takana olikin pussukat, eikä ees oo kalliita. Taisi olla jonkun verran huokeampi kuin s211 pussit
Ilmanputsaritki tuli vaihettua, olipa ahtaan näkönen synnytys Nytpähän on vaihdettu loputkin suodattimet ja öljyt mitä ei 4tkm sitte ollu vaihettu.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Juu tommosen pussukan vaihdon olisivat voineet tehdä kaikkiin malleihinkin.Aki P kirjoitti:Suurin työ irrottaa rengas ku pussin vaihtaalaineracing kirjoitti:Helppo vaihtaa ja menee kai viel useemminki ku w211 ku ei niis o mitää suojaa päällä.Aki P kirjoitti:Takana olikin pussukat, eikä ees oo kalliita. Taisi olla jonkun verran huokeampi kuin s211 pussit
Ilmanputsaritki tuli vaihettua, olipa ahtaan näkönen synnytys Nytpähän on vaihdettu loputkin suodattimet ja öljyt mitä ei 4tkm sitte ollu vaihettu.
Nyt löyty eka ongelma R vs. vanha ML tai sprinter
Ensin ku ajelee muutaman päivän Ärrällä ja nyt kun auto on reissussa niin piti yrittää lähteä ML:llä tai sprinterillä kylille > pattitilanne
Ei vaihetta päälle millään kummassakaan automaatti autossa, auto huutaa vaihde P-asennossa ja pyyhkijät hankaa kuivaa lasia
Ensin ku ajelee muutaman päivän Ärrällä ja nyt kun auto on reissussa niin piti yrittää lähteä ML:llä tai sprinterillä kylille > pattitilanne
Ei vaihetta päälle millään kummassakaan automaatti autossa, auto huutaa vaihde P-asennossa ja pyyhkijät hankaa kuivaa lasia
Päivällä justiin spekuloitiin että mersu kun mersu on aika liki parhaimman näkönen siinä kymppitonnin kahtapuolta. Halvemmat alkavat voimakkaasti yksilöityä, kalliimmat ovat haaveissa ja yli 25t€ autot sellaisia joihin ei ole vielä "silmä tottunut"Pega kirjoitti:Mielenkiintonen peli mutt hinnakas toistaseks mun kantilta kattoen ja jotenkin livenä näyttää susirumalta
Tällä hetkellä parhaimman näkösiä autoja on puolimiljoona ajetut facelift w211 ja w212 haaveissa+ että faceliftväykky oli viimenen kunnon mersu
Aikas hyvin, väykkää on oppinu sietään ja 212 on olevinaan tosi päheen näkönen ja 211 miellyttävä.Aki P kirjoitti:Päivällä justiin spekuloitiin että mersu kun mersu on aika liki parhaimman näkönen siinä kymppitonnin kahtapuolta. Halvemmat alkavat voimakkaasti yksilöityä, kalliimmat ovat haaveissa ja yli 25t€ autot sellaisia joihin ei ole vielä "silmä tottunut"Pega kirjoitti:Mielenkiintonen peli mutt hinnakas toistaseks mun kantilta kattoen ja jotenkin livenä näyttää susirumalta
Tällä hetkellä parhaimman näkösiä autoja on puolimiljoona ajetut facelift w211 ja w212 haaveissa+ että faceliftväykky oli viimenen kunnon mersu
Mutt sisältä toi ärrä vaikuttas ihan ok näköseltä vain toi keulaan ja etuvaloihin ei silmä oo tottunut
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Niinpä se tämänkin käyttötesti päättyi joku aika sitten uuden omistajan löytyessä. Kilsoja kerkes tulla semmonen 6-7tkm. Pikkuakun joutui uusimaan normi öljynvaihtojen lisäksi.
On kyllä kerrassaan mahtava peli ajella matkaa ja kylilläkin. Kulutus hiukan pienempi kuin ML:ssä , mutta kyllä tätäkin tankata saa 4-pyttyseen ceehen verrattuna. Ei ala keikkuun kovemmassakaan matkavauhdissa ja voimaakin piisaa kun kierroksia tarpeeksi. Joskus vois ostaa toisenkin 7hlö langin airmaticilla.
Ei mikään kaupallinen auto. Toiset pelkää kuluja ja toiset vierastaa 6-paikkaisuutta tai pätkä versiota.
On kyllä kerrassaan mahtava peli ajella matkaa ja kylilläkin. Kulutus hiukan pienempi kuin ML:ssä , mutta kyllä tätäkin tankata saa 4-pyttyseen ceehen verrattuna. Ei ala keikkuun kovemmassakaan matkavauhdissa ja voimaakin piisaa kun kierroksia tarpeeksi. Joskus vois ostaa toisenkin 7hlö langin airmaticilla.
Ei mikään kaupallinen auto. Toiset pelkää kuluja ja toiset vierastaa 6-paikkaisuutta tai pätkä versiota.
Tietyllä tavalla tuollainen(kin) Amerikan Mersu vaikuttaa kiinnostavalta, vaikka minustakin sen keula on ruma. Hinta tekee sen, ettei noita paljoa kannata vielä katsella.
Kuusipaikkaisuus on ihan hyvä juttu, koska tuolla järjestyksellä takanakin on kiva istua. Sukulaisten kyydittämisestäkin pääsee, kun toteaa, että vain neljä mahtuu kyytiin jääkaapin lisäksi.
Kuusipaikkaisuus on ihan hyvä juttu, koska tuolla järjestyksellä takanakin on kiva istua. Sukulaisten kyydittämisestäkin pääsee, kun toteaa, että vain neljä mahtuu kyytiin jääkaapin lisäksi.