Vaihtelin pääsuuttimen koosta 1.08 kokoon 1.20, mutta meno vain heikkeni, ei enää meinaa edes neljääkymppiä ottaa

Kais se häätys alkaa käydä perusjuttuja lävitse, eli puristuksia ja ajotuksia

Tämä on mun kokemuksen mukaan ominaisuus. Ainakaan parannuskeinoa en löytänyt koskaan vaikka zenhgongilla ajelin 5000km.latku kirjoitti: Missähän vois muuten olla vika kun ajaa tasavauhtia, löysää kaasua ja heti kun vääntää uudestaan niin pari kertaa nykäsee ja empii ja sitten lähtee taas. Kaasarin seokset? Kannen alla kalvo oli kyllä ehjä..
-Antti
jovi kirjoitti:Tulos: Skoottereille ei morjesteta
Onkai tuo äkkiä siihen piirusteltu spermamenttitussukynällä. Jos pelekää ettei toripolliisi usko merkinnän aitouteen, niin raapasee siitä ahistavasta muovimunankuoresta puukolla sen resetin irti ja ommeltaa äemän ja pikilangan kansa siihen koin hylykäämään susireuhkhaan.jovihava kirjoitti:Ajoasento on kyllä hyvin pitkälle tuommoinen, varpaat edempänä kuin sormet![]()
Muttatuota, minulla ei ole karvalakissa CE-merkintää, ei vissiin kelpaa tieliikennekäyttöön
Onpahan pikkusen komia vehejovihava kirjoitti:Tuommoinen sivurohviili iliman penkkiä
Mulle ainakin sopii. Olisi kysymys noista ajovaloista. Ajelin tänään illalla ja ovat heikot. Tuossa on kaksi lamppua lyhyille ja pitkille. Sopiiko näihin jotkut tehokkaammat ledit?jovihava kirjoitti:KiitostaOlkoon tämä topikki varoittava esimerkki kiinanskoottereiden vaaroista
Tänään kasasin Jonnen, purin sen, kasasin uudelleen ja pitäisi taas purkaa se, mutta kun nyt on aika mennä nukkumaan niin en jaksa selilttää ja kuvatkaan ei yksinään kerro mitäänPalataan asiaan toisena päivänä, sopiiko?
Asia tullee ajankohtaiseksi ensilumien ja talvihuollon aikaan. En tiedä tuon tekniikasta mitään, on 125 MBK Skyliner eli Jammu Majesty. Marras- joulukuulla sitten irroittelen "peltejä".jovihava kirjoitti:Siassahan mulla on H4 kantaiset valoa emittoivat tiootit hehkujen tilalla, tuolla aikasemmin ketjussa kuvatukset: viewtopic.php?p=638592#638592
Ledien käyminen riippuu siitä Autsraalialaispändistä joka laulelee ukkosesta, elikkä onko ne skootterissasi totetutettu vaihtosähköllä (yleensä pikkuskootterit yhdellä ajovalohehkulla) vai tasasuunnatulla sähöllä. Helepoin tapa todeta tämä lienee että jos ajovalot saapi palamaan vaikka moottori on sammuksissa niin ne on tasasähkövalot, akkuun kun ei oikein saa vaihtosähköä taltioitua. Ledithän on tasasähkövermeet.
Ihtellä nuot toimittaa lähinnä päivävalojen virkaa, en ole vielä koskaan ajanut skoudella pimiässäAiniin, töpselit oli erilaiset orggishehkuissa, joutuin vaihtamaan H4 malliseksi.