InsaneMen 500SEL '84 (Suåmiauto)
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
entä jos Runtula ei tahoAK47 kirjoitti: Runtula voi tehä niistä vaikka tuuliviirin.
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Yks kromikaari onki lentäny jo helvettiin. Jos tästä alkaa tehoja nostelemaan niin se on niin että tää paskamoottori lentää roskikseen ja tilalle tulee Ford. Tai kenties mersun diesel V8AK47 kirjoitti:Tota, kromikaaret pois - Runtula voi tehä niistä vaikka tuuliviirin.
Tilalle 2 turboa kun on -84 niin pitäis olla ihan ok nostaa tehoa pikkuisen.
Ja sit vaan kovvoo ajoa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- Pakardinen
- metusalem
- Viestit: 900
- Liittynyt: 08.11.2011 22:36
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Nythän mä vasta huomasin tämän:
Taitaa vähin erin järki ruveta voittamaan!
Mites se HeinSlalomin homma, ookko tulossa? Majoitusta on saatavilla... Soita!
Mikäs ny on Janneen menny, patologiseen riisseleiren vihaajaan...?Sergey kirjoitti:tää paskamoottori lentää roskikseen ja tilalle tulee... Tai kenties mersun diesel V8
Taitaa vähin erin järki ruveta voittamaan!
Mites se HeinSlalomin homma, ookko tulossa? Majoitusta on saatavilla... Soita!
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
joo meinas käyä moka. oikeestiha haaveilen Fordin pikkulohko V8
Kromikaaret otin pois
Ja sitten pesin kaaret.
Ööhhöh nokka-akselit olis kivat saaha http://feind-motorsports.myshopify.com/ ... m117-motor
Kromikaaret otin pois
Ja sitten pesin kaaret.
Ööhhöh nokka-akselit olis kivat saaha http://feind-motorsports.myshopify.com/ ... m117-motor
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
kartaanin tukilaakeri vähä tuntu oudolta ni kävin sen kunniaksi motonetistä hakemassa FEBI merkkisen uuden laakerihässäkän 39e.
Vähä ahasta on kyl tallissa ässälle takapuskuri sentin päässä seinästä, niin renkaat on reunimaisten lankkujen päällä ja nosturi on edes niiden palkkien kohalla ja takana takakelkan etumaisten pulttien kohalla. varsinaiset nostopaikathan jää 10-20cm nosturin ulkopuolelle.
Vähä ahasta on kyl tallissa ässälle takapuskuri sentin päässä seinästä, niin renkaat on reunimaisten lankkujen päällä ja nosturi on edes niiden palkkien kohalla ja takana takakelkan etumaisten pulttien kohalla. varsinaiset nostopaikathan jää 10-20cm nosturin ulkopuolelle.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tänää sain vihdoin sähköikkunan korjattua. Eli mekanismi ulos ja toinen tilalle. Jouti sähkömoottorin kuitenki käyttämään auki kun se oli moottorin päästä laakeri jumissa eikä toiminut. Se pronssinen? laakeri oli halki keskeltä. Mutta sain senkin korjattua ja paikalleen ja muut liitoksen tinailin kuntoon sekä panin uudet hiilet.
EI enää ahista tää sää nii kamalasti kun saa lasit auki
Roisto, unohin kattoa sitä tulppaa...
EI enää ahista tää sää nii kamalasti kun saa lasit auki
Roisto, unohin kattoa sitä tulppaa...
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
nakataanpa päivitystä vähäsen. Sähkövikoja korjailtu, aiemmin ohitetut sähköt korjattu "originaaleiksi" eli sulaneet johdot katkaistu terveisiin kohtiin ja välille ehyt johto. Kaikki ohitetut plus ylimääräiset johdot on poistettu ja yj-rele uusittu samassa setissä. hapettuneita johtoliitospisteitä putsailtu ja nyt toimii taas bensapumppu orkkisjohdoilla.
Moottoriin vähän huoltoa ja sytkäosia vaihdettu uusiin. suodattimet vaihdettu öljy, ilma ja bensa.
kaikkia muuta pientä värkätty tässä, nyt ois asialistalla tasonsäädön vuoto, ehkä jäänyt banjoliitos löysälle tai likaiseksi kun iskarin irrottamisen jousien vaihdon yhteydessä jäläkeen alko yhtäkkiä vuotamaan. Päivän meni tänään ilman vuotamista, mutta kun tippui perä aivan aavistuksen ja väänsin tasonsäädön venttiilistä korkeammalle niin alkoi vuotamaan. jos nyt vähän koittaa järkeillä niin eikös se pitäis olla niin ettei paluu ja painelinja vuoda koska venttiilin koskemattomuuden aikana ei vuoda ollenkaan mutta kun piti painetta nostaa niin alko vuotamaan uudestaan töissä hieman kiirettä vielä niin ei tiedä että millon kerkiää tarkemmin tutkia, mutta pitää nyt ainakin käyttää takapenkki irti ja vilkaista se banjo eli auki, putsaus ja uusilla kupariprikoilla kasaus niin toivottavasti vika olisi siinä.
pistetään kuvasaastettakin ku sai nuo futurat alle:
T.Sankari
Moottoriin vähän huoltoa ja sytkäosia vaihdettu uusiin. suodattimet vaihdettu öljy, ilma ja bensa.
kaikkia muuta pientä värkätty tässä, nyt ois asialistalla tasonsäädön vuoto, ehkä jäänyt banjoliitos löysälle tai likaiseksi kun iskarin irrottamisen jousien vaihdon yhteydessä jäläkeen alko yhtäkkiä vuotamaan. Päivän meni tänään ilman vuotamista, mutta kun tippui perä aivan aavistuksen ja väänsin tasonsäädön venttiilistä korkeammalle niin alkoi vuotamaan. jos nyt vähän koittaa järkeillä niin eikös se pitäis olla niin ettei paluu ja painelinja vuoda koska venttiilin koskemattomuuden aikana ei vuoda ollenkaan mutta kun piti painetta nostaa niin alko vuotamaan uudestaan töissä hieman kiirettä vielä niin ei tiedä että millon kerkiää tarkemmin tutkia, mutta pitää nyt ainakin käyttää takapenkki irti ja vilkaista se banjo eli auki, putsaus ja uusilla kupariprikoilla kasaus niin toivottavasti vika olisi siinä.
pistetään kuvasaastettakin ku sai nuo futurat alle:
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
kokoajan vähän värkkäilly menemään, nyt ois syysloman kunniaksi tarkoitus vaihtaa etupään vermeitä. vermeet on tullu jo hommattua melkein kaikki valmiiksi alustaremppaan, reaktiotangon osia vielä ootellessa uusia saksanmaalta.
Etupyöränlaakerin vaihdoin tuossa kun alko temppuilemaan ja sitten huomasin että jarrusatulassa mäntä jumissa joten kun sain männän pois niin männät liikkuviksi ja sen jälkeen vanhoilla tiivisteillä oliviinihiekalla puhallus ja maalia niskaan. Alussa ei saanu selevää etes minkä valmistajan oli ku p*skaa oli niin paljon päällä, mutta bendixinhän tuo näytti olevan niin huomenna sitten kipasta siihen tiivistesatsi niin jos pysyis pitempään liikkuvana. Tän näkönen sitten tuli, harmi kun ei ollu sitä lähtökohtaa kuvana, mutta ihan siistihän tuosta tuli, pitää toisellekki etusatulalle sama keissi tehä kunhan sille puolelle siirryn värkkäämään.
T.Sankari
Etupyöränlaakerin vaihdoin tuossa kun alko temppuilemaan ja sitten huomasin että jarrusatulassa mäntä jumissa joten kun sain männän pois niin männät liikkuviksi ja sen jälkeen vanhoilla tiivisteillä oliviinihiekalla puhallus ja maalia niskaan. Alussa ei saanu selevää etes minkä valmistajan oli ku p*skaa oli niin paljon päällä, mutta bendixinhän tuo näytti olevan niin huomenna sitten kipasta siihen tiivistesatsi niin jos pysyis pitempään liikkuvana. Tän näkönen sitten tuli, harmi kun ei ollu sitä lähtökohtaa kuvana, mutta ihan siistihän tuosta tuli, pitää toisellekki etusatulalle sama keissi tehä kunhan sille puolelle siirryn värkkäämään.
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
mitkäs ne pitikään vaihtaa suuttimien yhteydessä, jossakin viestiketjussa täälä foorumilla oli juttua, mutta nyt en kyllä löytäny sitä jos jollakin on vaikka ylhäällä varaosanumerot tiivisteille tms. mitkä kannatti suuttimien kanssa vaihtaa niin olisin kiitollinen tästä tiedosta niin pääsis vaihteleen suuttimet kunhan ne tulevat tuolta maalimalta...
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55