mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

petek95en S350

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W140 / R129, sedan, coupe, avo
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 23.7.2013 19:01    Viestin aihe: petek95en S350 Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Olen seurannut foorumia jonkin aikaa, ja nyt innostuin luomaan oman topicin.
Autonihan on LiQQen entinen ja olen ollut siihen tyytyväinen.

Tarkoitus on laitella autoa kunhan aikaa riittää, laitettavaa olisi takakontin seudulla olevien alkavien ruosteiden poisto,taka sisälokasuojien vaihto, moottorin öljyvuodon tutkiminen ja joittenkin palaneiden sisävalojen vaihtoa.

Tähän mennessä autoon on vaihdettu vetarinkumit jotka olivat halkeilleet ja olihan yhdestä ruvenneet rasvat tulemaan läpi. Kardaani tasapainoitettiin kometilla jossa uusivat myös liun joka oli kulunut väljäksi. Pinion akselin vuotava stefa vaihettiin samalla.

Mutta nyt tärkeinpään asiaan. Tänään kävimme Porvoossa isäni kanssa etisimässä kaasupulloihin letkuliittimiä, jätimme auton normaalisti parkkiin ja isäni laittoi ovet kaukkarista lukkoon ja kaikkimeni ok. autolle takaisin tullessamme eivät ovet enään auenneet kaukkarista eivätkä oven napit nousseet ylös, punainen valo vain vilkkui ovenkahvassa ja peilissä. Avaimella avatessa kuskin ovi aukesi ja hälytin huusi hoosiannaa hälytin kyllä lähti pois kaukko säätimestä painaessa. Ajamaan ilman hälyttimen huutoa vasta kun oven napit oli nostettu sisäpuolelta. Tämän jälkeen koti pihalla testatessa ovet kyllä menivät lukkoon mutta eivät aukea kuin avaimesta hälyttimen saattelemana.

Vika johtuiluutavasti kosteudesta. koska äsken testatessa lukot aukesivat ja sulkeituivat miten pitikin.


Viimeinen muokkaaja, petek95 pvm 24.9.2013 19:44, muokattu 3 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 28.7.2013 22:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Dodiin tänään tuli ajettu ässä nosturille, ensiksi takontti tyhjäksi romuista ja auto ylös. Sitten renkaat irti ja sisäloksujen kimppuun jotka olivatkin ajan saatossa kovettuneet ja halkeilleet. Renkaiden aihettama kivisuihku oli tehnyt niihin reiät.

Reiän kautta kulkenut paska oli aihettanut tämän.



Toinen reikä oli apparin puolen helman etummaisen kumi tötterön kohdalla mutta siitä en muistanut ottaa kuvaa.

Sitten olisi yksi kysymys, jos jollain olisi tietoa tai kokemusta miten konepelti tulisi säätää. Tällä hetkellä apparin puolen takasivu on noin 2cm koholla ja aihettaa ikävän esteettisen haitan muuten siistin näköiseesä kopassa.



Ja sitten vielä kuva missä näkyy koko auto.

 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 29.7.2013 20:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tänään irroittelin helman suojamuovit. Kuskin puolella helman kunto oli suht hyvä, vaatii kuitenkin jonkin verran hitsaamista. Mutta oikealla helma oli tämän näköinen.





Ei itseasiassa harmita yhtään, tuleepa hyvää harjoitus koritöiden suhteen kun talvella olisi tarkoitus laitella tätä.



Anteeksi huono laatuiset kuvat, pitää muistaa ottaa järkkäri ensikerralla mukaan.


Olisi kiva jos joku uskaltatuisi kommentoimaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Becker-spesialisti

Porkkana-klubin presidentti
Tallasin Bopi


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 1457

 LähetäLähetetty: 29.7.2013 20:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuo keskuslukon oikuttelu voi johtua huonoista kaukosäätimen paristoista. Ohjekirja kehottaakin pitämään varaparistot aina hansikaslokerossa.
_________________
® Mesen Porkkana-klubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 5793

 LähetäLähetetty: 29.7.2013 22:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Konepellin saranoiden mutterit on lokasuoja sisällä. Joten joutuu ainakin sisälokarin purkamaan että sinne pääsee käsiksi.

Voi olla että joutuu vaihtamaan koko saranan jos on jo kulunut pilalle.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pekkovee
pelle peloton



Liittynyt: 26 Tou 2006
Viestejä: 1642
Paikkakunta: Mäntsälä

 LähetäLähetetty: 29.7.2013 23:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

nätti W140 - mutta melkein OT: minkä napa tuossa avatar kuvassasi on ? Unimoginko ?
_________________
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
W 123 320 CDI
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 300 GD -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 211 200 CDI TA -08
W 213 e 220 d All Terrain -17
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 30.7.2013 12:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tänään olisi tarkoitus katsoa tuota konepellin saranaa autokoulun jälkeen, samalla Porvoossa pyörähtäessä pitää napata hiomatarvikeita ja hengityssuojaimia.

Keskuslukituksen kaukkariin oli vaihdettu bränikät paristot jo muutama viikko ennen häiriön tultua. Keskuslukitu ei ole häiriön jälkeen enään temppuilut, mutta pitää kuitenkin tästä lähtien pitää hanskalokerossa vara paristoja.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Becker-spesialisti

Porkkana-klubin presidentti
Tallasin Bopi


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 1457

 LähetäLähetetty: 30.7.2013 17:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tulikin mieleen että viime kesänä kun auto oli maalarilla, ajonesto temppuili ihan urakalla. Ovet kyllä aukesi mutta peilissä vilkkui punainen valo, ja auto ei käynnistynyt kuin joka n. 10. kerta. Autosta oli purettuna silloin kaikki valot pois maalaria varten. Kun kokosin auton sitten takaisin, ei värkkäys ole toistunut vaikka olen auton käynnistänyt satoja kertoja sen jälkeen.
_________________
® Mesen Porkkana-klubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
650000tuttavuus

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1762

 LähetäLähetetty: 30.7.2013 17:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Onko tämä vm. -96 vai ......... ?
Varmaan jossakin Wikken tarinoissa kerrottukin.
_________________
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 30.7.2013 21:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Autohan on valmistettu 13.syyskuuta -95 mutta on -96 vuoden mallia.

Tänään jatkoin ruosteen poistoa takalokasuojista. Puhdistetun pinnan ajattelin maalata ensimmäiseksi ruosteenestopohjamaalilla Tikkurilan Rostex Super toiseksi kerrokseksi panssarimaalia ja sen päälle Dinitrol ML:ää. En tiedä pitääkö miten hyvin ruosteen loitolla, Tietenkin joku happomaalikin olisi varmaan kanssa hyvä, ehdotuksia saa antaa.

Konepellin saranan kimppuun en tänään vielä päässyt kun aika meni lokasuojien ruosteiden kimpussa.

Taka-akselin kori-puslat on loppu ja tarkoitus olisi tilata uudet Saksasta esim. Online-teilestä. Puslien numerot ovat A 140 350 87 08 ja A 140 350 30 41, mutta kysymys kuuluu on tuleeko kumpiakin puslia automaattisesti kaksin kappalein vai pitääkö puslat lisätä ostoskoriin yksi kerrallan.


OT: Avatarissani esiintyvän pyörännavan alkuperää oli kyselty. Tässä siitä isompi kuva. Napa on R480 Scaniasta.

 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 5793

 LähetäLähetetty: 31.7.2013 0:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Rostexit ja panssarimaalit kannattaa kaataa roskiin.

Alle 2k happopohja ja päälle kunnon epoksimaali. Sen päälle joko ohuesti kotelosuojaa+ kiveniskumassa tai pelkkä kotelosuoja, jos sisäpuolella.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Becker-spesialisti

Porkkana-klubin presidentti
Tallasin Bopi


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 1457

 LähetäLähetetty: 31.7.2013 16:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mika.T kirjoitti:
Rostexit ja panssarimaalit kannattaa kaataa roskiin.

Alle 2k happopohja ja päälle kunnon epoksimaali. Sen päälle joko ohuesti kotelosuojaa+ kiveniskumassa tai pelkkä kotelosuoja, jos sisäpuolella.

Allekirjoitan täysin.
_________________
® Mesen Porkkana-klubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 31.7.2013 21:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kiitos neuvoista, eli 2K happopohjalla ja epoksimaalilla mennään, niitten päälle tietys tarvittavat aineet. Jos kaikki menee kuin strömsössä niin ensiviikolla pääsee jo maalaamaan ja niputtamaan kasaan.

Konepellin sarana ei onneksi ollut kulunut, vaan sen säätö oli vain persillään.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 01.8.2013 22:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuli tänään jatketua eilen aloittamaani ruosteen poistoa auton etupäästä.

Lokasuoja juuri irroitettu.



Pienen hionnan jälkeen.



Jatkuu huomenna...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 03.8.2013 20:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Hommat jatkuivat eilen siihen mihin jäivät, mutta en saanut aikaiseksi kirjoitettua tänne mitään.

Tänään tuli sitten rälläköityä ruostekohdat, paikan laittoa varten valmiiksi.






Voisiko joku viisas kertoa nostokohdan kumien varaosanumeron, kun en itse sitä EPC:stä löytänyt.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 5793

 LähetäLähetetty: 03.8.2013 22:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Onhan matot purettu irti sisältä ettet polta koko pirssiä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 08.8.2013 22:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt taas pitkästä aikaa ajattelin kirjoitella tänne.



Projekti on edistynyt sen verran että tarvittavat hitsaukset on tehty. Sisustan mattoja en nähnyt tarpeelliseksi purkaa, koska matot eivät olleet suoraan pellin takana ja hitsaukset jäähdytettiin paineilmalla.


Ruosteesta poistetut kohdat käsiteltiin fosforihapolla ja huomenna olisi tarkoitus aloittaa maalaaminen.


Pakoputkeen tuli myos vaihdettua pari mutkaa kun olivat ruostuneet puhki, ja päälle vetäisin tikkurilan termalin.


Kuvassa vielä maalaamatta.





Saksasta tuli tilattua myös kaiken maailman tilpehööriä. Tilaukseen meni taka-akseli koripuslat,oven rajoitin, kumitötsiä/tulppia ja tunkinkumit.


Talven pimeinä tunteina vaihdekaavelin valo ärsytti poissa olollaan, vaikka nykyään vaihteet tietääkin kepin asennosta ulkoa, asia täytyi korjata.



Ohjeet vaihdekaavelin valon vaihtoon.

1. irroita stögis.
2. päre irti
3. tuhkis kiinni asentoon.
4. peilin ja valon avulla, lampun kannan etsiminen .
5. kaarevilla kärkipihdeillä ote lampun kannasta ja veto keulaan päin ja lamppu on irti.
6. uuden lampun paikallee laitto onnistuu siten että lampun kannan päälle vedetään esim. silikoni letku jolla lampun saa käännettyä paikalleen.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 15.8.2013 22:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Maalailut on saatu päätökseen, tässä jotain kuvia projektista.


Happopohja pinnassa.



Kolmannen happopohja maalaus kerran jälkeen.






Epoksia pintaan.






Yhden kotelosuojakäsittelykerran jälkeen.




Massaa pintaan.





 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 18.8.2013 23:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ovenrajoitin oli ostamisesta asti pitänyt pauketta, mutta en ollut saanut
aikaiseksi vaihtaa sitä kun vasta nyt. Alhaala kuva uudesta ja vanhasta.




Onko normaalia että rajoittimen kiinnitys murtuu noista etummaisista kiinnitys kohdista, itselläni kun oli ensimmäinen rajoittimen vaihto ?



Männä viikolla kortin saatuani oli tietenkin kiire päästä ajaamaan, ajaessa huomasin että veto päällä moottori aiheuttaa värinää ja sammutaessa kunnon tärähdyksen. Lääkkeeksi uudet moottorinkumityynyt ja johan loppui värinät jä tärinät.


 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 22.8.2013 21:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Noniin nyt se taas alko.


Keskuslukitus/varashälytin jatkoi tänään aikaisemmin valitsemallaan tiellään.

Auto oli viettänyt yön tallissa ja lukitus ei ollut päällä, aamulla vanhenpani lähtivät autolla Helsinkiin, kyläilemään kaikki oli toimi asti siihen oikein.

Kotiin päin lähtiessä eivät napit enää nousseet kaukkarista, valo kyllä näytti kyllä vihreää. Kuskin ovi auki avaimella ja kyseisen kerrostalon viimeisetkin unikeot saivat herätyksensä, hälytin äkkiä kiinni ja napit ylös sisäpuolelta näin se viimekerrallakin lähti pois. Uusi yritys avain virta lukkoon ja kääntö sama vika hälytin huuta kun jerikon torvi ei auta muuta kuin lähteä näin liikenteeseen, jonkin aikaa hälytin jaksaa huutaa mutta tippuu jo Porvoon moottoritiellä pois pelistä vain valot jäävät vilkkumaan.

Koulusta tultuani alan tutkia tapausta. Singaali avaimen ja auton välillä näyttää toimivan, sulake ei ole hapettunut. sain yhden kerran napit menemään alas auton keskikonsolissa olevalla lukitus napilla. Hälytin herää jarrupedaaliin koskiessa, virtalukkoa vääntäessä tai ovea/luukkua aukaistaessa oli kaukkarilla valittu sitten auki tai kiinni asento, valo kyllä kertoo kumpi asento on valittu. No täytyy mennä nyt ilman suketta vielä huominen aamupäivä sitten alkaa vian metsäsätys.

Vinkkejä ja neuvoja saa antaa.

Jos joltain löytyy keskuslukituksen/varashälyttimen kaaviokuvaa olisi niin yställinen että pistäisi sen tänne päin vaikka vaikka YV:llä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 24.9.2013 20:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Pitkästä aikaa päätin kirjoitella tänne.

Mersua on tullut taas rakenneltua kuin Iisakinkirkkoa. Taka jarruletkut olivat sen verran haperossa kunnossa joten ne saivat väistyä uusien tieltä. Kuluneet pyyhkijät vaihtuivat boschin spoilereihin.

Taka-akselin koripuslat tuli vaihdettua ja johan kyyti muutui s-luokan tasoiseksi.


Alla kuvia operaatiosta.




Kumit mallia 300tkm.



Uutta menossa paikoilleen. ( Jotain hyötyä tuosta moottoripyörä harrastuksesta)




Tekeekös staarilla mitään tämän ikäisissä? helpottaisi vaan vikojenhakua.



Meinasi unohtua, konttorilta tuli käytyä ja hyvin mielin sai poistua tuoreen leiman kanssa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
94zip
linttauttaja



Liittynyt: 03 Hel 2013
Viestejä: 887
Paikkakunta: Porvoo

 LähetäLähetetty: 03.11.2013 21:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tämä auto tullut pariin otteeseen bongattua eri puolilta porvoota
Smile
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
650000tuttavuus

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1762

 LähetäLähetetty: 03.11.2013 21:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

petek95 kirjoitti:
Pitkästä aikaa päätin kirjoitella tänne.


Taka-akselin koripuslat tuli vaihdettua ja johan kyyti muutui s-luokan tasoiseksi.



Kolahteliko ilkeästi aiemmin, vai mikä erikoisesti muuttui paremmax ?
_________________
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Becker-spesialisti

Porkkana-klubin presidentti
Tallasin Bopi


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 1457

 LähetäLähetetty: 04.11.2013 18:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

650000tuttavuus kirjoitti:
petek95 kirjoitti:
Pitkästä aikaa päätin kirjoitella tänne.


Taka-akselin koripuslat tuli vaihdettua ja johan kyyti muutui s-luokan tasoiseksi.



Kolahteliko ilkeästi aiemmin, vai mikä erikoisesti muuttui paremmax ?

Minuakin kiinnostaa, kuinka suuri vaikutus tuolla oli? Itellä on ässässä luullakseni alkuperäiset kumit myös, kyllä kyyti hyvältä vielä tuntuu mutta varmasti muuttuisi vielä paremmaksi kun kumit uusisi. SL tuntuukin sitten jo ihan rautamersulta, ei paljoa pehmeydestä enää tietoa, siihen pitää vaihtaa eteen ja taakse apurungon kumit ennen ensi kesää. Laughing
_________________
® Mesen Porkkana-klubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 05.11.2013 0:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Uudet taka-akselin kori puslat paransivat selvästi alustaa, aikaisemmin sisälle kantautui selvästi kolahdus esim. sillan liikuntasauman yli ajettaessa.
Nykyään ei kolahduksia kuulu ja auto on muutenkin hiljaisempi kun taka-akseli on paremmin eristetty korista,
myös jonkinlainen epämääräisyys ohjauksesta on poissa tai oikeastaan taka-akseli oli mennyt jo vähän vinoon vanhoilla puslilla nyt on taas uusilla suorassa.

Pumppu ja suuttimet kävivät PP Dieselillä. Pumppu huollettiin, syöttöä säädettin sopivasti ja suuttimiin vaihtuivat uudet kärjet, huomenna olisi savujen aika.

Vaihdon pumpun ja suuttimien ollessa maailmalla hehkut, vaihteiston kumityynyn ja etupyörän laakerin.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petek95



Liittynyt: 17 Maa 2013
Viestejä: 19
Paikkakunta: Loviisa

 LähetäLähetetty: 24.6.2014 22:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Terve.

Pitkästä aikaa ajattelin kirjoitella tänne. Möhkölle en ole ehtinyt sen kummemmin tekemään mitään, etuvanteet kävivät talvella oikaistavana, apparin turvavyön reparoin kun ei se meinnannut enää kunnolla kelaantua ja mittariston purin koska kellon tausta oli valunut toiseen reunaan.

Tarkoitus olisi napata auto loppukesästä työnalle ja napata puskurit ja muovipanelit kyljistä irti ja katsoa onko peltiä vielä alla. Etukelkka olisi tarkoitus käyttää alhaalla ja vaihtaa siihen koripuslat.

Mutta sitten siihen tärkeinpään eli johtosarjaan joka on alkanut näyttämään halkeillun merkkejä. Johtosarjan ajattelin tehdä itse,johtoina ajattelin käyttää Nokian valmistamia
johtoja jotka luultavasti kestävät kun ovat kestäneet varastoituinakin sen 30 vuotta.

Mutta entäs liittimet, mielleni hommaisin ne etukäteen ennen vanhan johtosarja silpomista. Siksi kysynkin niiltä jotka tämän ovat käyneet läpi, että mitä liittimiä piti uusia ja kuinka paljon.
_________________
Mersut:
W111 220 SEb -64
W140 S350 Turbodiesel
S204 220 CDI
Muut romut:
Audi 80 Avant
VW LT 50
Land Rover Fire Engine -56
Land Rover 107 -58
Peugeot Partnet-03
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W140 / R129, sedan, coupe, avo Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit