Röpöttely,paukkuminen ja huono käynnistyminen! Apua!
Röpöttely,paukkuminen ja huono käynnistyminen! Apua!
Eli siis tuo oma tenava alako temppuilemaa tuosa pari kolme viikkua sitten motarilta nousun jälkeen. Rampilta nousun jälkeen pysähdyksissä huomasi heti huonon tyhjäkäynnin ja vaikeasti nousevat kierrokset, noh näillä ajeltiin vielä pakon edessä pari päivää, jonka aikana tuli vastaan röpöltäminen käynnissä ja sai kauemman aikaa sahata käyntiin.
Noh, siinä sitten sitten ajeltii hallille, että aletaan vaihtamaan kaasuttimen kalvoa, koska silloinen korjattiin talvella pikapikaaa pikaliimalla (tämän kalvon repeytyminen johti röpöttämiseen ja maksimissaan päästiin 60 km /h kierroksia auto ei myöskään ottanu paljon ollenkaan...)
Noh, tuon auttamine sitten ei auttanutkaan...alkoin siinä sitten koittamaan toisella puolan johdolla, puolan päässä odottikin sitte yllätys, nimittäin puolan johdon tappi oli jäänyt kiinni puolan ja vaihtanut väriä sinivihreäksi
Tämän takia nyt vaihdeltiin uusi puola ja puolanjohto...nyt eiole varmuutta onko tuosta nyt bensa vähissä vai miksei lähde käyntiin, mutta ei tuo starttaaminen kuulosta vieläkään terveeltä...nyt niitä apuja ku työtki saattaa alkaa kohtapuolin
Ps. Kansiremppakin olisi edessä, voiko vaikuttaa?
E/: kiihyttäessä aluksi röpöttää, sitte pätkäsee ja paukuttaa muutaman jerran ja sitte alkaa vasta kiihtymän kunnolla
Noh, siinä sitten sitten ajeltii hallille, että aletaan vaihtamaan kaasuttimen kalvoa, koska silloinen korjattiin talvella pikapikaaa pikaliimalla (tämän kalvon repeytyminen johti röpöttämiseen ja maksimissaan päästiin 60 km /h kierroksia auto ei myöskään ottanu paljon ollenkaan...)
Noh, tuon auttamine sitten ei auttanutkaan...alkoin siinä sitten koittamaan toisella puolan johdolla, puolan päässä odottikin sitte yllätys, nimittäin puolan johdon tappi oli jäänyt kiinni puolan ja vaihtanut väriä sinivihreäksi
Tämän takia nyt vaihdeltiin uusi puola ja puolanjohto...nyt eiole varmuutta onko tuosta nyt bensa vähissä vai miksei lähde käyntiin, mutta ei tuo starttaaminen kuulosta vieläkään terveeltä...nyt niitä apuja ku työtki saattaa alkaa kohtapuolin
Ps. Kansiremppakin olisi edessä, voiko vaikuttaa?
E/: kiihyttäessä aluksi röpöttää, sitte pätkäsee ja paukuttaa muutaman jerran ja sitte alkaa vasta kiihtymän kunnolla
Re: Röpöttely,paukkuminen ja huono käynnistyminen! Apua!
Miten tulppa-asia? Ja loputkin kipinän kuljetuslaitteet?Wiqqo kirjoitti:Eli siis tuo oma tenava alako temppuilemaa tuosa pari kolme viikkua sitten motarilta nousun jälkeen. Rampilta nousun jälkeen pysähdyksissä huomasi heti huonon tyhjäkäynnin ja vaikeasti nousevat kierrokset, noh näillä ajeltiin vielä pakon edessä pari päivää, jonka aikana tuli vastaan röpöltäminen käynnissä ja sai kauemman aikaa sahata käyntiin.
Noh, siinä sitten sitten ajeltii hallille, että aletaan vaihtamaan kaasuttimen kalvoa, koska silloinen korjattiin talvella pikapikaaa pikaliimalla (tämän kalvon repeytyminen johti röpöttämiseen ja maksimissaan päästiin 60 km /h kierroksia auto ei myöskään ottanu paljon ollenkaan...)
Noh, tuon auttamine sitten ei auttanutkaan...alkoin siinä sitten koittamaan toisella puolan johdolla, puolan päässä odottikin sitte yllätys, nimittäin puolan johdon tappi oli jäänyt kiinni puolan ja vaihtanut väriä sinivihreäksi
Tämän takia nyt vaihdeltiin uusi puola ja puolanjohto...nyt eiole varmuutta onko tuosta nyt bensa vähissä vai miksei lähde käyntiin, mutta ei tuo starttaaminen kuulosta vieläkään terveeltä...nyt niitä apuja ku työtki saattaa alkaa kohtapuolin
Ps. Kansiremppakin olisi edessä, voiko vaikuttaa?
E/: kiihyttäessä aluksi röpöttää, sitte pätkäsee ja paukuttaa muutaman jerran ja sitte alkaa vasta kiihtymän kunnolla
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
No nyt on puola ja tulpat vaihettu eikä lähe näin kahen viikon seisotuksen jälkee käyntii etes ois muutama ylimääräne tulpanjohto, että pittääkö käyä illan päälle käyä kokkeilee niillä...
Oli kivan näkösiä tulppia muute yks oli halki, jokane aivan mustana ja kahessa kiva kakkakerros sielä elektrodin päässä
Apuja otetaa edelleen vastaan...
Oli kivan näkösiä tulppia muute yks oli halki, jokane aivan mustana ja kahessa kiva kakkakerros sielä elektrodin päässä
Apuja otetaa edelleen vastaan...
Selvennystä vielä tännekkin vielä tuohon vian alkuun, ettäkun ajettiin motarilla, niin kun kiihytti 100km/h --> 120km/h nii tuntui kuin rajotin tms olisi alkanut ottamaan vastaan? joskus tehnyt samaa ja silloin kävi liian laihalla ja korjaantui rikkaammalle säätämällä...mutta ei siltikään tullut tälläisiä jälkivaikutuksia...
Olikos tää kaasari, mekaanisella pumpulla..? Kalvossa vikaa..? Jos taas sähkösellä pumpulla nii rele kolvaukseen ja pumppu uuteen...
Sitte kaikki sytty osat vaihtoon, vjkansi, pyörijä, tulpat (taisit jo vaihtaa), johdot... Näitä perus juttuja...
Sitte kaikki sytty osat vaihtoon, vjkansi, pyörijä, tulpat (taisit jo vaihtaa), johdot... Näitä perus juttuja...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Äh, siis tällanen:dry kirjoitti:Tällanen sivu löyty pikasella kuukletuksella, voi arvioida koneen kuntoa ja mahdollisia vikoja tulppien perusteella
http://retroautot.fi/tekniikka/sytytyst ... seossuhde/
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203