207D lämppärin moottorin vaihto
Saman meinasin tehdä itsekkin,kun ei viitsi vanha mies ajella disco autolla.Välillä vilkkuu koelaudan valot välillä sulakerasiajovihava kirjoitti:Minä vaihoin omaani lattasulakepohjat niiden klassisten muovisuppojen tilalle, väheni kontaktihäiriöt aikas merkittävästi![]()
Toki supotkin pelaa kun kastaa molemmat päät kuparitahnassa ennen paikalleenlaittoa

Elä hemmetti, nytkö löyty joku joka on tuon kanssa ollut aikasemmin tekemisissä
Joskus koitin kaivella tuon kulkineen historiikkia rekisteritiedoista: viewtopic.php?p=420671#420671
Se Peltola Iisalamesta siellä tosiaan näky.
Oliko kaverilla mitä muistikuvia laitoksen kunnosta tai kilometreistä siihen aikaan

Joskus koitin kaivella tuon kulkineen historiikkia rekisteritiedoista: viewtopic.php?p=420671#420671
Oliko kaverilla mitä muistikuvia laitoksen kunnosta tai kilometreistä siihen aikaan

® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kaveri siityi autuaammille metsästymaille viime kesänä mutta mitä minä muistan niin se oli tsuppari käytössä eli haettiin /vietiin uusia osia yms.siistiä sisäliikennettä.Peltola oli täällä volvon kivijalkakauppa sekä huolto niin raskaalle-kuin kevyelle kalustolle.Vanha kalevi kun siirtyi syrjään niin poikansa juha rakennutti niinkutsutun timosauruksen:jovihava kirjoitti:Elä hemmetti, nytkö löyty joku joka on tuon kanssa ollut aikasemmin tekemisissä![]()

Idän pojat olivat laittaneet selkeet kuvat koko hommasta,ettei itse tarvinnut kuvailla.Venäjän kaappeja kun katselee tuolla sivustoilla niin niissä näkyy paljon noita hanskalokeron kansia .Jokainen voi itse suomentaa jos on tarvis ja silleen .Niin miten on ,tarviiko ottaa rattia pois(kuvassa paikoillaan )

Itse ainakin käytin ratinkin pois paikoiltaan niin on sitten taas hieman enemmän tilaa kaapin hytissä
Mun muistikuvan mukaan ei muuten irronnut tuo kojelauta kun siinä ratin alla on se virtalukon päällä oleva muovikoppa mikä kanitti kokoajan vastaan tuossa kojelaudan irroituksessa,senkin kun otti pois niin irtosi heti kojelautakin 

-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super 748
-08 Volvo S80 2.4D
-08 Volvo S80 2.4D

Multa pitäis muuten sitten löytyä tuollainen osa ehjänä tuolta varaosaraadosta
Eilen sitä just käsissä pyörittelin ja ajattelin jo että tekiskö tällä nyt mitään
Tokihan sieltä löytyi vielä mm.laturikin tälläisen mutta sen taidan pitää itsellä jos sattuu että alkaa tuo harrastetraktorin mister luukaan laturi temppuilemaan 

-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super 748
-08 Volvo S80 2.4D
-08 Volvo S80 2.4D
Kiitosta fiksaamisesta

Joo, olin seuraamassa. Sen isomman moskan paikkeilla alkoi pelottaadealer kirjoitti:Kävin paineleen enteriä![]()
Minäkin otin varaosaromusta, oli vähän tiukassa. Onneksi isossarälläkässä oli uusi laikka paikallaankäytin ratinkin pois paikoiltaan

® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje