Samaa vikaa kuin tuossa alla. Isäukon CE seisoo tallissa, kun ei uskalla lähteä ajelemaan. Auto voi sammua kesken kaiken, ensin kierrokset hummaa ja sitten sammuu. Sahaamalla käyntiin.
Suodattimet (ilma, bensa) vaihdettiin pari kesää sitten.
Virranjakajan kansi on samoin uusi.
Kansipahvi on vaihdettu tänä kesänä, kun märki öljyä.
Pajajätktä olivat sitä mieltä, että ruiskussa olisi vikaa. Oliko tämä KE-jetillä?
Voiko YJ-rele tehdä tällaista?
Se ruiskujärjestelmän ilmaluisti, mikä se nyt oli, tyhjäkäyntimoottori?
Sitten vielä sellanen, että onko Vaasassa tai lähikunnissa ruiskutietäjiä tähän?
3,0 litran 12-tappinen käynnistyy huonosti
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
3,0 litran 12-tappinen käynnistyy huonosti
Kein siknatuur
Re: 3,0 litran 12-tappinen käynnistyy huonosti
JooSampo N. kirjoitti:Voiko YJ-rele tehdä tällaista?

Tarkastaa ja vaihtaa ne sulakkeet eka

® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
nyppää yj-releen mäkeen ja kokeilee sitten todeten vian olevan mekaaninen ruiskun osissa.
Lisäilmaluisti jos jumii saattaa se tehdä hankalaa ajamisesta. Hankalia vempeleitä kun vaihtoehtoja on paljon mikä kiusaa.
Lisäilmaluisti jos jumii saattaa se tehdä hankalaa ajamisesta. Hankalia vempeleitä kun vaihtoehtoja on paljon mikä kiusaa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr