Kutoskonetta sen verta kabiiniin mitä penareissakin. Painoa lähtee äänieristysten myötä melko runsaasti. Farkku on melko hyvä painojakaumaltaa mutta painavahan se on kun peeveli varsinkin jos on varusteita. Mun lavetti painoi reilun puolitoista tonnia ja painojakauma oli prosentin pari takapään eduksi eli varsin ihanteellinen että vääntö saadaan välitettyä. Alavääntöinen pitkä riiseli pellin alle ois mahtava radallepekkovee kirjoitti:201 tai 202 koppa, tyhjennyksen jälkeen kone ja laatikko sen vrran taakše kuin kohtuuvaivalla tulee, vaikka tulipeltiä hiukan siirtäen, niin alkaa olla aika hyvä painonjakauma
Samin uusi kulkine, E320Te, videolinkkejä HD-videoihin!
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kyllä tuo mun E320 on pirun keulapainoinen, mutta se pitää tietää kun sitä mutkiin kääntelee. Tarkkoja jarrutuksia, pieniä ratin liikkeitä ja pitkät ajolinjat. Mukavahan tuollakin on ajella, keula vaan tippuu jarrutuksissa todella paljon ja sitten käännettäessä mutkaan saa olla tarkkana. Slow in fast out toimii näillä, pito on nimittäin kiihdytettäessä ulos mutkasta aina hyvä. Kutoskoneinen saundien puolesta kiinnostaisi, kun siihen on nyt tottunut ja keskikierrosvääntö on mannaa.
Ei oo paha nakki. Yks kiinnitys edessä, kaks takana. Pirunmoinen määrä thorxeja vetareissa. Hikinen mutta helppo hommaSami R kirjoitti:Onkohan asd perän vaihtaminen paha homma tähän, ois nimittäin tiedossa romppeineen ASD joka vuotta uudemmasta E320 te:stä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Rata-aihiosta kun oli täsä triidissä juttua niin kaverilla ois E30 327, nokitettu kevyellä vauhtiksella, pienellä ratilla ja kuppipenkeillä.
Edessä myös Cuscon säädettävät tolopat. Keulapainoinen pirulainenhan se tuollanenkin olisi mutta osaa saa halvalla ja kaikennäköistä löytyy markkinoilta.
Taas ykis märkä aivopieru muiden joukossa.
Edessä myös Cuscon säädettävät tolopat. Keulapainoinen pirulainenhan se tuollanenkin olisi mutta osaa saa halvalla ja kaikennäköistä löytyy markkinoilta.
Taas ykis märkä aivopieru muiden joukossa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Räyskälässä paras aika taisi olla 1:51, nätisti kelasi pääsuoralla sen 180 mittariinkin. Tässä linkki incar videoon:
https://www.youtube.com/watch?v=Ra67Ulg ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Ra67Ulg ... e=youtu.be
Tässä FULL HD pätkä ringiltä: https://www.youtube.com/watch?v=vXZ1n413Ewc
Keventämällähän niitä helpoiten tuleeAM kirjoitti:Mitäs tälle on tehty? Tuollainenhan vaatisi ainakin muihin malleihin vertailemalla yli 300 heppaa.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tänään laiteltu autoa, putsailtu liittimiä ja öljytkin vaihdoin. Webaston letkujen liittimet kävin läpi. Öljypohja näissä taitaa aina olla kostea. Ei sammunut kertaakaan tänään, joskus tyhjäkäynti kyllä tippui 500rpm mutta se pysyi tasaisena. Tarkastelin samalla etupäätä, putsailin osia ja en löytänyt mitään ongelmallista sieltä.
De_cat on varmaan seuraavaksi tehtävä, samalla kun vaihdan putkiston muutenkin virtaavampaan.
De_cat on varmaan seuraavaksi tehtävä, samalla kun vaihdan putkiston muutenkin virtaavampaan.
Pikkuperä ei passaa ilman kardaanin (ja todennäköisesti myös vetoakselien) vaihtoa. Tuossa on se kaikkein isoin perä, mitä 124:een on saanut. Tässä vertailukuvia.Sami R kirjoitti:Mulla on tossa 3,69:si. E320TE:ssä on tihee perä, pienemmillä pyärillä välitys muuttuu jopa 4,11 .
Sopiiko toi pikkuperä sitten tuohon mun biiliin?
Se keskikokoinen (ns. iso) voisi käydäkin. EPC varmaan sanoisi, onko vetoakselien sisäpäät samat tms.
300-24:stä tai 320:stä voisi löytyä harvempi perä manuaalin ja 4-vaihteisen automaagin perästä.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Katselin kerran sakemandiasta (ebaystä) noita 3,69 ASD-kunkkuperiä ja silloin tuntui löytyvän 200-300 haitariin. Tilannehan on voinut tieten muuttua.Sami R kirjoitti:En mä välitystä juurikaan pidemmäksi halaja, olisi kiva vaan ettei jäisi aina sutimaan toisella fillarilla. Pitää tutkia miten sopivat.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)