190 -88 kaasarikoneella. Käynnistyksen jälkeen pysyy n. Puoli minuuttia käynnissä, tyhjäkäynti 500-700. Sen jälkeen kierrokset alkavat "aaltoilla" kokoajan kierrokset myös laskevat hieman ja loppujen lopuksi sammuu.. Välillä tekee samaa myös, kun kone on lämmin. Automaattivaihteistolla siis, ja jos vaihde on P tai N asennossa, niin silloin käy näin, mutta jos vaihde D, 2 tai 3, niin sillon pysyy käynnissä, oli kone lylmä taikka lämmin, mutta kierrokset vain noin 500. Sammuu myös, jos on P tai N vaihde päällä ja painaa kaasua, että kierrokset nousee, ja sen jälkeen päästää kaasun kokonaan ylös.
Apua tarvittaisiin kiperästi!
Mikään ei ota kiinni tuohon paljon puhuttuun "mikrokytkimeen", mutta laitoin auton käyntiin, ja sormella painoin kytkimen pohjaan=ei minkäänlaista vaikutusta..
190 -88 tyhjäkäyntiongelmaa?
Re: 190 -88 tyhjäkäyntiongelmaa?
Kaasarikoneesta ein tiedä mutta jos ruisku 2.0 -88 painaa kytkimen pohjaan niin moottori tekee sellaista tasaiseen tahtiin tapahtuvaa ryntäytystä ja palaamista tyhjäkäynnilleja käsittääkseni näin jos kaikki on kunnossa. Noin ainakin oma teki.LauriT kirjoitti:190 -88 kaasarikoneella. Käynnistyksen jälkeen pysyy n. Puoli minuuttia käynnissä, tyhjäkäynti 500-700. Sen jälkeen kierrokset alkavat "aaltoilla" kokoajan kierrokset myös laskevat hieman ja loppujen lopuksi sammuu.. Välillä tekee samaa myös, kun kone on lämmin. Automaattivaihteistolla siis, ja jos vaihde on P tai N asennossa, niin silloin käy näin, mutta jos vaihde D, 2 tai 3, niin sillon pysyy käynnissä, oli kone lylmä taikka lämmin, mutta kierrokset vain noin 500. Sammuu myös, jos on P tai N vaihde päällä ja painaa kaasua, että kierrokset nousee, ja sen jälkeen päästää kaasun kokonaan ylös.
Apua tarvittaisiin kiperästi!
Mikään ei ota kiinni tuohon paljon puhuttuun "mikrokytkimeen", mutta laitoin auton käyntiin, ja sormella painoin kytkimen pohjaan=ei minkäänlaista vaikutusta..
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Re: 190 -88 tyhjäkäyntiongelmaa?
AK47 kirjoitti:Kaasarikoneesta ein tiedä mutta jos ruisku 2.0 -88 painaa kytkimen pohjaan niin moottori tekee sellaista tasaiseen tahtiin tapahtuvaa ryntäytystä ja palaamista tyhjäkäynnilleja käsittääkseni näin jos kaikki on kunnossa. Noin ainakin oma teki.LauriT kirjoitti:190 -88 kaasarikoneella. Käynnistyksen jälkeen pysyy n. Puoli minuuttia käynnissä, tyhjäkäynti 500-700. Sen jälkeen kierrokset alkavat "aaltoilla" kokoajan kierrokset myös laskevat hieman ja loppujen lopuksi sammuu.. Välillä tekee samaa myös, kun kone on lämmin. Automaattivaihteistolla siis, ja jos vaihde on P tai N asennossa, niin silloin käy näin, mutta jos vaihde D, 2 tai 3, niin sillon pysyy käynnissä, oli kone lylmä taikka lämmin, mutta kierrokset vain noin 500. Sammuu myös, jos on P tai N vaihde päällä ja painaa kaasua, että kierrokset nousee, ja sen jälkeen päästää kaasun kokonaan ylös.
Apua tarvittaisiin kiperästi!
Mikään ei ota kiinni tuohon paljon puhuttuun "mikrokytkimeen", mutta laitoin auton käyntiin, ja sormella painoin kytkimen pohjaan=ei minkäänlaista vaikutusta..
Muttakun kyseessä tosiaan kaasarikone ja automaatti...
Apua kaivattaisiin edelleen..