Juu, citikka taitaa ostohinnan suhteen tarjota enemmän kuin moni muu??,mikään nykypeleistä ei ole ongelmaton kulkine. Vähän tuuristakin kiinni mikä sattuu kohdalle.Sergey kirjoitti:ittel ei oo ku koeajokokemusta ja taksin takapenkillä istumista C5 mutta Xantialla ajoin 150tkm taksia, ja siinä ei koskaan ollut kyllä mitään varsinaista vikaa.
Hintalaatu on erinomainen ja kyyti on erityisen mukavaa. C5 citikka vai W220 mersu? Citikka tietysti.
Jälleen kerran tuo huoltohistoria minua kiinnostaa ainakin, myös citikoissa ja tietty foorumeilta niitä tyyppiominaisuuksia tsekkailisin jos ei huoltopuolella oleva velipoika sattus tuntemaan/saamaan selville mikä kulkine on. Onhan juuri teetätetty kahden tonnin remppa parempi kuin tiedossa oleva tuleva vaikka tonnin hintaa olisikin ostaessa vähemmän jne.
Xantialla ainakin päästeli kuulemma pienin kustannuksin ja taitaa ranskalaisella mennä nykyisinkin.
No kai se yhteenlaskettu vuosikymmenten alan kokemus varaosa ja monimerkkikorjaamotoiminnastakin sekä raskaan kaluston asennushommista jotain järkee luulis valintoihin tuovan.
Ei voi täysin susia olla, on niin hemmetin nuuka ja tarkka tuo veljeni leijonamieli. Toki yksilöt on valittu keskimääräistä tiheämmällä matemaattisella systeemillä otaksun.
Ei muuten mersuakaan haukkunut , että voisko tuo sittenkin olla se kaksisuuntainen mielialahäiriö
 !
 !Harkitsin minäkin ranskalaista päätyen vielä yhteen 124 dieseliin silti.
Saapi nähä mitä sitten seuraavaksi noista heikommista ja paremmista laitteista kelpuuttaa.
Ps. Pösöfoorumilla pittää sitten osata pilkut ja pisteet laittaa oikein jos sielläkin piipahdat. Nimim. Kokemusta on
 !
 !


 Toisaalta, eikö autoon, jolla jo lähtökohtaisesti tullaan ajamaan isoja kilometrimääriä, pitäisi myös alustan osat mitoittaa sellaisiksi, ettei koko ajan olisi jossain kulmassa klappia..?
 Toisaalta, eikö autoon, jolla jo lähtökohtaisesti tullaan ajamaan isoja kilometrimääriä, pitäisi myös alustan osat mitoittaa sellaisiksi, ettei koko ajan olisi jossain kulmassa klappia..?  




 !
 ! ja huomattavasti pikkuvikaisempi kuin sony ericssonin
 ja huomattavasti pikkuvikaisempi kuin sony ericssonin  , katoppas vaan....
 , katoppas vaan.... Pitäs aina muistaa laittaa vaihtoasentoon kun parkkeraa, mutta eihän sitä muista...
 Pitäs aina muistaa laittaa vaihtoasentoon kun parkkeraa, mutta eihän sitä muista...
 samas työkaveri puhui että versoon oli vaihdettu kytkin ja iskarit niin se remppa oli 700e..
  samas työkaveri puhui että versoon oli vaihdettu kytkin ja iskarit niin se remppa oli 700e..  




