OM648 voimaa?
OM648 voimaa?
Onko kukaan ottanu voimaa nuista om648 koneista? Itellä on tuo w211 320cdi ja haluttaisi saada vähän liikkuja siihen..
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
GrandCherokee 2.7crd -02
W124 300E -88
A4 B8 2.0TFSI Quattro -10
W906 318 CDI -08
GrandCherokee 2.7crd -02
W124 300E -88
A4 B8 2.0TFSI Quattro -10
Joo itellä on joku ohjelma tuossa omassa. Lähinnä aattelin että jos porukka turboja ja muita mekaanisia osia vaihdellut niin olisi ollut mielenkiintoista tietää että mitä on vaihdettu ja mitä näillä saavutettu.
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
GrandCherokee 2.7crd -02
W124 300E -88
A4 B8 2.0TFSI Quattro -10
W906 318 CDI -08
GrandCherokee 2.7crd -02
W124 300E -88
A4 B8 2.0TFSI Quattro -10
Olen ymmärtänyt että välijäähyyn kannattaisi suorassa kuutosessa kiinnittää huomiota jo alkuvaiheessa. Pitääkö paikkansa?
Minkälaisia toteutuksia oletta touhunneet isompien coolereiden kanssa?
Itse just sain paikalleen vaihteiston öljylle erillisen jäähdyttimen maskin taakse.
Koitin saada mahdollisimman ylös toiveissa että jäisi mahdollisimman paljon tilaa alapuolelle isommalle välijäähylle. Silti tuntuu että ei siinä liikoja tilaa ole.
Minkälaisia toteutuksia oletta touhunneet isompien coolereiden kanssa?
Itse just sain paikalleen vaihteiston öljylle erillisen jäähdyttimen maskin taakse.
Koitin saada mahdollisimman ylös toiveissa että jäisi mahdollisimman paljon tilaa alapuolelle isommalle välijäähylle. Silti tuntuu että ei siinä liikoja tilaa ole.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
.
Kyllä tästäkin moottorista voimaa lähtee ihan tarpeeksi.
++1000nm/++500hv
Voimansiirron/tekniikan kestävyys ne rajat asettelee - tai rahapussin paksuus oikeastaan.
Luulisin että jotain pari kymppiä kaikkinensa maksaa 400-500hv oikeasti kunnolla toimivan ja käyttö ominaisuuksiltaan miellyttävän katuauton rakentaminen - vähintään.
Laatikko, lukkoperä, alusta, suuttimet, pumppu, ahdin/pakosarja, cooleri/ahtoputket, daunpaippi/pakoputki + sekalainen määrä muuta pikkutilpehööriä.
Kyllä tästäkin moottorista voimaa lähtee ihan tarpeeksi.
++1000nm/++500hv
Voimansiirron/tekniikan kestävyys ne rajat asettelee - tai rahapussin paksuus oikeastaan.
Luulisin että jotain pari kymppiä kaikkinensa maksaa 400-500hv oikeasti kunnolla toimivan ja käyttö ominaisuuksiltaan miellyttävän katuauton rakentaminen - vähintään.
Laatikko, lukkoperä, alusta, suuttimet, pumppu, ahdin/pakosarja, cooleri/ahtoputket, daunpaippi/pakoputki + sekalainen määrä muuta pikkutilpehööriä.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia