Harmittihan tuo myydä, mutta kun jäi väkisin ylimääräiseksi 200D:n tultua pihaan ei ollut juuri vaihtoehtoja. Eipä tuossa suuria rahoja ollut kiinni, mutta ei viitsi pihassa seisottaa.
Näitä on nyt muutama ollut ajossa reilun seitsemän vuoden aikana, ei voi olla kuin tyytyväinen.
Tämä maksoi vuonna 2010 tasan 1400 euroa ja nyt vajaan viiden vuoden kuluttua myytiin 1150 eurolla. Kilometrejä tuli mittariin 180000 -> 233000.
Pyyntihintana oli 1250 ja tuhannen euron tarjouksia tuli seitsemän (7) kappaletta. Eipä nuo pelkästään hinnasta kiinnostuneet arvanneet miten hyvä yksilö meni sivu suun satasen parin "säästön" vuoksi.
Kyselijöitä oli Helsingistä saakka, nyt kun vein autoa ostajalle vastaan soitti kaksi kovasti kiinnostunutta taas. Molemmille joutui (sai) laittaa tekstiviestin että skoda meni.
Pelto-felicia on toki vielä pihassa ettei ihan kokonaan pääse unohtumaan. Pitääköhän tulevana kesänä ihan kiusallaan katsastaa tuo, muuta tuskin tarvitsee kuin toinen umpio, pakoputkistoa ja olikohan toisessa helmassa peräti pikku reikä








 sen verran että joutokäynti säätyi samalla reiluun puoleentoista tonniin
  sen verran että joutokäynti säätyi samalla reiluun puoleentoista tonniin   viidenkympin rajoituksella mopopoika kiihdytellyt felician takaloosterin tuntumaan ajamaan
  viidenkympin rajoituksella mopopoika kiihdytellyt felician takaloosterin tuntumaan ajamaan   onneksi huomasin kun mopossa ei varmaan jarrut toimineet, ei se muuten niin lähelle skodan perää olisi ajautunut, mietin sitten mitähän tekisi
 onneksi huomasin kun mopossa ei varmaan jarrut toimineet, ei se muuten niin lähelle skodan perää olisi ajautunut, mietin sitten mitähän tekisi  ja ajattelin että mopoilijan turvallisuuden vuoksi on parasta vetää hieman turvaväliä
 ja ajattelin että mopoilijan turvallisuuden vuoksi on parasta vetää hieman turvaväliä  ja syöttöruuvilla lisätyn väännön turvin tein sen viitosvaihteella
 ja syöttöruuvilla lisätyn väännön turvin tein sen viitosvaihteella 







 
 






 
 