RoopeKin S203

Vastaa Viestiin
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

RoopeK kirjoitti:Nyt se keula sit tipahti... 8) :lol: Kiekka jousista pois ja lisää olis voinu ottaa... Noh, onpahan kurottu edes vähän rakoa umpeen kaaren jA rattaan välistä... :wink: Kiitokset taas jälleen kerran orsii-lle talli lainasta, työkaluista ja avusta!!! :wink: :lol: Kuvia ee tullu otettuu, mut jospa sitä sit ku sais ton auton pesastua... :wink:
ei käyny kuten mulla ässän kanssa että uuvet takajouset meni liian lyhyeksi, ei ottanu ennää kuppiin kiinni :lol:


T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

InsaneMe kirjoitti:
RoopeK kirjoitti:Nyt se keula sit tipahti... 8) :lol: Kiekka jousista pois ja lisää olis voinu ottaa... Noh, onpahan kurottu edes vähän rakoa umpeen kaaren jA rattaan välistä... :wink: Kiitokset taas jälleen kerran orsii-lle talli lainasta, työkaluista ja avusta!!! :wink: :lol: Kuvia ee tullu otettuu, mut jospa sitä sit ku sais ton auton pesastua... :wink:
ei käyny kuten mulla ässän kanssa että uuvet takajouset meni liian lyhyeksi, ei ottanu ennää kuppiin kiinni :lol:


T.Sankari
:lol: Ei onneks käyny tolleen... :roll: Makiat sävelet oli muuten ässässä ku poistuit paikalta... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Päätti sit alkaa pyöränlaakeri ääntelemään ja ihan kunnolla... Kuunnellu kohta puol vuotta sellasta vaimeaa volinaa 80 vauhissa, mut nyt kuuluu jo 60 ja 80 kauhee vollotus... Joko paikoillaan oleva vanha laakeri ääntää tai sit kiristin viime kesänä vaihetun liian tiukkaan... :evil:

Mut laitetaanpas niitä kuvatuksia, kun sai vähän pesastua pirssiä... :wink:

Vartailun vuoksi vanha keulan korko:

Kuva

Ja sit uusia:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Sit vielä kuva tosta takapyyhkijä tulpasta... :wink: :lol:

Kuva
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Tulipa vaiheltua talviratakset alle, ku parina aamuna oli hieman liukasta... :oops: Samalla tuli eturattaat ravisteltua kunnolla laakereita tutkien nii kumpiki on sökö... Kyllä, tuli kiristettyä se toinen liian tiukkaan jonka vaihdoin... :idiot: :idiot: :idiot: Siinä oli enempi klappia entä siinä jota ei oo mun aikana vaihettu.. prkl.. Noh, uudet ruvillet oottaa kontissa asennusta... Kunhan vaan kerkeis joku viikonloppu vaihtaa... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Nyt on laakeri vaihdettu, kuskinpuolelle... Ei tarvinnu sitä vuosi sitten vaihettua vaihtaakkaan... Ei tuntunu mitään erikoista pyöritellessä niin pääsi pelkällä kiristyksellä... :lol: Mut kuskin puolen laakeri oli meinannu käydä lämpösenä... :lol: Olihan tuo alkuperäinen 230 tkm ajettu... :roll: Kiitokset jälleen kerran orsiille ja ei sun pitäny sitä vaihtaa, mä tarvin vain tallia lainaksi... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Oisit sanonu että mun ei tarvi vaihtaa :lol:
C250TDT -98
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Emmä kerenny edes tajuta asiaa ku sulla oli jo napa pöydällä... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Tänään sit vaihtu öljyt + suodatin ja raikkari... Lisäksi vaihoin termarin... Olipa muuten syvällä kannessa termari... :lol: Öljyiksi heitin Teboilin Diamond 5W-40:t, suodatin oli Mann ja termari Gatesin paketissa oleva Wahleri... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Tulipa tuosta laakerin vaihdosta mieleen oma tapaus kun käytin kesällä MB-Osalla, eteen tuli uudet laakerit kummallekin puolelle niin kolme kertaa piti käyttää jälkikiristyksessä ennen kun alkoi kuskin puolella pitämään, aina pääsi 1-2tkm ja oli löysempi kuin vanhalla väljällä laakerilla :roll: oisko asentajalla käynyt joku virhe ettei ole kunnolla mennyt uusi perille asennus vaiheessa tms, nyt on kuitenkin pysynyt klapit poissa 3. kiristyksen jälkeen ja ajettukin karkeasti ~10tkm.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Niihän tuo orsii-ki sano et on omasta kiristelly 4 kertaa laakerin... Kait ne thedään niin pehmeestä materiaalista nykyjään et ne vaan hakee kauemmin paikkaansa, ennenku asettuu... :roll: Tuostapa tuliki mieleen, pitääpä ens viikolla kirrata laakerit... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Ahaa. Jännä, että muillakin on sama tilanne. Itsekin pari kertaa kiristin, kun omaan vaihdoin samoilla opeilla kuin 124:äänkin. Jotenkin ei raskinut vetää heti älyttömän kireälle. :nocando:

124:ssa oli se jännä kolmioprikka, josta oli hyva varmistaa, että siellä on aavistus pelivaraa. Vissiin viisi senttiä ja saman verran grammoja on joku talouspäällikkö siinä säästänyt. :lol:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Onpas tässä nyt sattunu ja tapahtunu parin päivän sisään... Meni vänkärin puolelta takajarrusatula jumiin, ylläri sisäpuolen männästä suojakumi rikki... Noh, se korjattiin nii ei saa aamulla töihin mennessä pekoneja paistetttua jarrulevyllä... :lol: Sit työkaverit viime viikolla kun öljyjä vaihtelin, tuumasivat että alatukivarren pallukka väljä... Auto kulki ku juna, niin jätin omaan arvoonsa... :oops: Tänään töihin mennessä ei enää moottoritien kaistat meinannu riittää ku veteli niin pahasti... Naapurista kipasin lemfööterin varren, nappasin paikoilleen, nyt kulkee ku juna taas... 8) Ja sain sen laakerinki kiristettyä... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

RoopeK kirjoitti:Onpas tässä nyt sattunu ja tapahtunu parin päivän sisään... Meni vänkärin puolelta takajarrusatula jumiin, ylläri sisäpuolen männästä suojakumi rikki... Noh, se korjattiin nii ei saa aamulla töihin mennessä pekoneja paistetttua jarrulevyllä... :lol: Sit työkaverit viime viikolla kun öljyjä vaihtelin, tuumasivat että alatukivarren pallukka väljä... Auto kulki ku juna, niin jätin omaan arvoonsa... :oops: Tänään töihin mennessä ei enää moottoritien kaistat meinannu riittää ku veteli niin pahasti... Naapurista kipasin lemfööterin varren, nappasin paikoilleen, nyt kulkee ku juna taas... 8) Ja sain sen laakerinki kiristettyä... :wink:
Oliko väljä varsi kenties "OEM laatuinen" Lemförder?
Paras w203 Lemförder varsi mikä KL:n aikanani tuli takuuseen (en muista oliko reaktiotanko vai alatulvarsi) oli päivän vanha ja ajettu alle 10km auton omistajan pihalta leimalle, ja oli sitten ihan oikeasti niin väljä nivel että käsipelillä pystyi toteamaan :shock:
Lemmin valmistamat MB OEM osat kyllä kestää sen 150-300tkm koska OEM osien laatuvaatimukset määrittelee osan tilaaja (eli MB), saman merkin "OEM laatuisen" omalla nimellään valmistaman tarvikeosan laatuvaatimukset määrittelee taas osan valmistaja itse eli sillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä OEM osan kanssa :ope:
Jotkut, esim. Behrin termostaatit ovat lähes poikkeuksetta täysin samoja OEM vert. tarvike Behr kun tarvikkeesta on vain surrattu OEM varaosanumero pois mutta tämä ei todellakaan päde kaikkiin OEM valmistaijien "tarvike" osiin, kuten asiakkaalle monesti aivan tarkoituksella annetaan ymmärtää :?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Ei ollu orig. lemmi paikoillaan... Joku italialainen ku oli 22mm mutteri pallossa... Lemmissä on aina 21mm... :lol: Mut näinhän se menee, tehtaalle menee aina tiukempaa tavaraa, kuin kuluttajamyyntiin... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Nyt sit prkl laturi alko temppuileen... Pari päivää ajellu nii 2-3 kertaa päivässä heittää lataamasta, mut kohta kyl tokenee ennalleen... :roll: Maadotus viasta ei kyse, ku löin lisämaan suoraan laturiinv eikä kummentunu... Uus laturi (orig, valeo) maanantaina varaaosaputkassa... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

LAturi vaihettu... Alko aamulla töihin mennessä jänskättään pääseekö perille... :lol: Viimesessä risteyksessä romahti jännitteet jo sen verran alas et alko pelottaan millon pätkii puolilta virtaa... :lol: Mut nyt on virtaa... 8)
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Tulipas tehtyä eilen töistä lähtiessä sellanen havainto et se kylmänä kuuluva rolina ja kolina katosi... Vapaakytkin rullahan oli tosiaan vanhasta laturista jumissa, jännä juttu ku se ääni paikallistui remmiahtimen puolelle... :roll: Noh, eipähän tarvi enää murehtia ku tuosta painelaakerin rallatuksesta... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Vittu näitä ku saa teipata keulan umpeen niinku diisselissä... Se on jännä juttu et motarilla pakkasella lämmöt kyl nousee OK lukemiin, mut heti ku pysähtyy ja moottori käy tyhmäkäyntiä lämmöt tipahtaa alle 80... :evil: Onko tämä ominaisuus vaiko selvä vika..? :roll: Pikkupakkasilla kyl tarkenee autossa... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Pno siinä termari kunnossa? Kyllä toi tiisselimalli pitää lämpöä kohtuudella pikkuvauhdeissakin
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
sipi
Viestit: 479
Liittynyt: 07.1.2007 21:42

Viesti Kirjoittaja sipi »

RoopeK kirjoitti:Vittu näitä ku saa teipata keulan umpeen niinku diisselissä... Se on jännä juttu et motarilla pakkasella lämmöt kyl nousee OK lukemiin, mut heti ku pysähtyy ja moottori käy tyhmäkäyntiä lämmöt tipahtaa alle 80... :evil: Onko tämä ominaisuus vaiko selvä vika..? :roll: Pikkupakkasilla kyl tarkenee autossa... :wink:
Tuosta jo huomautin toisessa ketjussa. Tietehoilla lämpö nousee pakkasellakin, tyhjäkäynnillä ja kaupunkipörräyksessä 75C? Edelleen syyläri auki.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Termari alle kk:n vanha et ei johu siitä... Noh, kaippa nämä on ominaisuuksia... :lol: Edellinen bensatenava teki samaa yli 20 asteen pakkasilla, mut sit ku silläki ajeli kauan nii lämmöt pysy ylhäällä... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Nysse myrkyn lykkäs... Aamulla rupes herjaamaan ESP ja ABS faulty, visit workshop... :lol: töistä lähtiessä ei mitään ja kun kotipihaan kurvasin parkkiin nii samat herjat uudestaa... :lol: Katotaanpa huomena vikakoodit... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Löytykö syytä valolle
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Vikakoodeista pääteltiin työnjohtajan kanssa et hydr.pumpusta hiilet loppu... :lol: Huomenna jos kerkiäis avaamaan kattoon onko ne loppu... :roll: Vasta kävi yks ML johon sama temppu tehtiin... :wink: (Tuli halvemmaksi vaihtaa hiilet, entä uus yksikkö) Voi multa kyl olla ohjainyksikköki rikki... :roll: Mut ei haittaa ku Absit ja espit puuttuu, ny voi ajaa kunnolla kahva eellä... :twisted: :kuski:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Minkälaista vikakoodia antoi? Eikös sen voi testerillä kokeilla että lähteekö pumppu käskemällä päälle? :roll:
C250TDT -98
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Eipä tullu muuten kokeltua tuota pakkokäynnistystä... no vielä kerkee... :lol: Siellä oli niitä perinteisiä Cännivikoja ja nyt oli ilmaantunu lisäksi joku ylijännite navassa 30? ja en muista nyt sitä toista... :roll: Pitää huomenna kaivaa se lappu tuolta autosta missä koodit... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

En nyt noilla tiedoilla lähtis hiiliä vaihtelemaan. Mittaa lataus jos se kerta ylijännitettä herjaa :wink:
C250TDT -98
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Lataus mitattu OK, miksei olis kun on uus laturi... :lol: Mut koodit oli:

- +30 jännite, yläraja ylitetty (katkonainen)

- testaa suurpaine- ja paluupumpun jännitteen syöttö (katkonainen)

Tollasia autocomi tarjoili... :roll: Tänää kun lähettiin kaupasta kotia, nii toimi taas normaalisti... :roll: Pitänee ottaa ja mitata oikeesti se jännitte sieltä pumpun kylestä... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Noo eipä tuo ensimmäinen kerta olis jos uusi laturi olis rikki :D
C250TDT -98
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Mites näissä diodi silta, muutamat tulli vastaan semmosia missä diodisillassa juotoksissa häikkää ja mitään ei selvinnyt enneko pikkasen näppärempi kaveri katto oskiloskoopilla ett lyö piikkiä väärinpäinkin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”