Foorumilailta varmaan löytyy tietoja asiasta. Esim. millaiset patterit mihinkin malliin kuuluu vai voiko uusimisen antaa rengasliikkeen huoleksi?
 
 Pari kertaa tullut mieleen pahat niiden tekosista
 enimmäkseen mennyt kuitenkin ihan hyvin
 enimmäkseen mennyt kuitenkin ihan hyvin 
 
  enimmäkseen mennyt kuitenkin ihan hyvin
 enimmäkseen mennyt kuitenkin ihan hyvin 
tähtikuljettaja kirjoitti:Ei niistä vaihdeta pattereita vaan koko anturi (venttiilitapin voi ottaa vanhasta).
Varmuuden vuoksi: olethan tarkistanut että autossa on anturit eikä pelkästään ESP/ABS-antureilla toimiva valvonta?
 . 2-3t km lapin kierrosta edessä + syyskelit eteläsuomen kurakeleillä. Turha siirtää vaihtoa ensi kevääseen, jolloin se olisi kuitenkin ollut edessä. Ei ollut tunnistimia vantessa niinkuin " Juhanimi" mainitsi, nii ei huolta pattereista eikä anturien vaihdoista. Auto nostettiin taas ylös kynnyskoteloista eikä nostopisteistä
. 2-3t km lapin kierrosta edessä + syyskelit eteläsuomen kurakeleillä. Turha siirtää vaihtoa ensi kevääseen, jolloin se olisi kuitenkin ollut edessä. Ei ollut tunnistimia vantessa niinkuin " Juhanimi" mainitsi, nii ei huolta pattereista eikä anturien vaihdoista. Auto nostettiin taas ylös kynnyskoteloista eikä nostopisteistä   , näytti kestävän eikä kynnyskotelon suojamuovitkaan ollu rikkoutunut tällä kertaa. On se merkillistä ettei voida nostaa autoa sieltä mistä on takoitettu. Ei se niin paljon hitaampaa ole ajaa sellaiselle paikalle missä on sopiva nostin kun se kuitenkin oli vapaana.
 , näytti kestävän eikä kynnyskotelon suojamuovitkaan ollu rikkoutunut tällä kertaa. On se merkillistä ettei voida nostaa autoa sieltä mistä on takoitettu. Ei se niin paljon hitaampaa ole ajaa sellaiselle paikalle missä on sopiva nostin kun se kuitenkin oli vapaana.  
  