Bercedeksen hairahdus Vol 2 ja 3
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Tommosta tarjontaa on ollut firmalla.
https://goo.gl/maps/xmoXBccCtGP2
https://goo.gl/maps/9sNjgRQUrts
https://goo.gl/maps/cV3tY3WF4JL2
https://goo.gl/maps/14LMcYYPstN2
https://goo.gl/maps/SepjJyDW4NL2
https://goo.gl/maps/xmoXBccCtGP2
https://goo.gl/maps/9sNjgRQUrts
https://goo.gl/maps/cV3tY3WF4JL2
https://goo.gl/maps/14LMcYYPstN2
https://goo.gl/maps/SepjJyDW4NL2
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Ihan paskaa... Noniin mikä se kottero nyt on mikä löytyy pihamarkilta?bercedes menz kirjoitti:Tommosta tarjontaa on ollut firmalla.
https://goo.gl/maps/xmoXBccCtGP2
https://goo.gl/maps/9sNjgRQUrts
https://goo.gl/maps/cV3tY3WF4JL2
https://goo.gl/maps/14LMcYYPstN2
https://goo.gl/maps/SepjJyDW4NL2
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Täällä on ollut hyviä arvauksia auton merkistä ja mallista.
Sen verran voin paljastaa, että se Saksassa odottava auto ei ole Phaeton, vaikka kirjoituksistani ja sanavalinnoistani voisi niin päätellä. Phaetoniin ei myöskään saa panoramakattoa, joten senkään puolesta se ei voi olla kyseinen auto.
Katselin kyllä vakavasti seuraavaksi autoksi Phaetonia, koska se on mainio auto ajoltaan. Tulin lopulta toisiin ajatuksiin mm. seuraavien syiden vuoksi:
a) Halusin uudeksi autoksi jotain muuta, koska pelkäsin, että myöhemmin kaduttaa, jos huomaa tuhlanneensa rahaa, mutta käytännössä muutosta ei huomaa kuin värissä.
b) Uudemman Phaetonin tuonti ei ole oikein järkevää, paitsi jos siitä haluaa oikeasti pitoauton ja en lähde enää kusettamaan itseäni tuolla pitoautotarinalla, koska todellisuus on jotain muuta. Täällä verotuksen luvatussa maassa Phaeton on helppo kohde. Päästöt ovat suuret ja verrokkihintana käytetään autoa, jota ei ole oikeasti olemassa ts. yleinen myyntihinta ja todellisuus eivät kohtaa ja näin ollen tuontihinta uudempien Phaetonien kohdalla pompsahtaa ikävän korkealle.
c) Tästä päästään siihen, että jos se ei ole pitoauto, niin siitä pitää päästä jossain vaiheessa eroon ja valitettavasti Phaetonin jälleenmyynti ei ole hirvittävän helppoa.
Yritän huomenna joko vahvistaa tai ampua alas muita jo esitettyjä arvauksia.
P.S. Tällä välin olen ajanut tuhannen kilometriä vaimon Volvolla ja matka-autona se on mainio:
- penkit ovat erinomaiset
- 225hv liikuttaa autoa oikein rivakasti
- muutoinkin olemukseltaan raikas.
Miinuksena
- rengasmelu (joka tuntui aluksi pieneltä)
- stereoissa ei ole mielestäni tarpeeksi hyvä ääni
Sen verran voin paljastaa, että se Saksassa odottava auto ei ole Phaeton, vaikka kirjoituksistani ja sanavalinnoistani voisi niin päätellä. Phaetoniin ei myöskään saa panoramakattoa, joten senkään puolesta se ei voi olla kyseinen auto.
Katselin kyllä vakavasti seuraavaksi autoksi Phaetonia, koska se on mainio auto ajoltaan. Tulin lopulta toisiin ajatuksiin mm. seuraavien syiden vuoksi:
a) Halusin uudeksi autoksi jotain muuta, koska pelkäsin, että myöhemmin kaduttaa, jos huomaa tuhlanneensa rahaa, mutta käytännössä muutosta ei huomaa kuin värissä.
b) Uudemman Phaetonin tuonti ei ole oikein järkevää, paitsi jos siitä haluaa oikeasti pitoauton ja en lähde enää kusettamaan itseäni tuolla pitoautotarinalla, koska todellisuus on jotain muuta. Täällä verotuksen luvatussa maassa Phaeton on helppo kohde. Päästöt ovat suuret ja verrokkihintana käytetään autoa, jota ei ole oikeasti olemassa ts. yleinen myyntihinta ja todellisuus eivät kohtaa ja näin ollen tuontihinta uudempien Phaetonien kohdalla pompsahtaa ikävän korkealle.
c) Tästä päästään siihen, että jos se ei ole pitoauto, niin siitä pitää päästä jossain vaiheessa eroon ja valitettavasti Phaetonin jälleenmyynti ei ole hirvittävän helppoa.
Yritän huomenna joko vahvistaa tai ampua alas muita jo esitettyjä arvauksia.
P.S. Tällä välin olen ajanut tuhannen kilometriä vaimon Volvolla ja matka-autona se on mainio:
- penkit ovat erinomaiset
- 225hv liikuttaa autoa oikein rivakasti
- muutoinkin olemukseltaan raikas.
Miinuksena
- rengasmelu (joka tuntui aluksi pieneltä)
- stereoissa ei ole mielestäni tarpeeksi hyvä ääni
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Minulla tuli ensimmäiseksi mieleen A6 avantti 3.0tdi quattrona, kunnes tajusin että sedaneita ollut vain sinulla. Uskon kuitenkin, että v6 tdi löytyy pellin alta, kun pyyttönissä tykästyit tuohon moottoriin. Mikäli keulassa on VW logo, niin perässä lukee varmaankin Touareg Sillä onhan maasturit tällä hetkellä suosiossa.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Kyseinen laite ei ole myöskään Audi, koska Audin ongelmana on se S-tronic, johon mulla ei oo luottoa. A8:sta en tiedä, mutta lienee liian kallis meikäläiselle.
Bentleykään se ei ole, koska olen köyhä ja verottaja rankaiseen aika kovasti ison bensakoneen tuomisesta (päästöt varmaan jotain 3xxg/km).
Ostamani laitos on diesel, vm. -14 ja kun sen aikanaan julkaisen, on pettymys suuri. Mutta elellään nyt aallonharjalla vielä muutama päivä.
Bentleykään se ei ole, koska olen köyhä ja verottaja rankaiseen aika kovasti ison bensakoneen tuomisesta (päästöt varmaan jotain 3xxg/km).
Ostamani laitos on diesel, vm. -14 ja kun sen aikanaan julkaisen, on pettymys suuri. Mutta elellään nyt aallonharjalla vielä muutama päivä.
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Jaahas, heitetään ny sit BMW tai jopa toinen Volvo kun kerran hairahdus jatkuu. Tarkennetaan mallia ja arvauksia, jos noista pirssi löytyybercedes menz kirjoitti:Ostamani laitos on diesel, vm. -14 ja kun sen aikanaan julkaisen, on pettymys suuri. Mutta elellään nyt aallonharjalla vielä muutama päivä.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1674
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Auto ei ole Panamera, eikä mikään muukaan Porsche.
Itse asiassa olen jo jakanut autoni kuvan aikaisemmissa viesteissä...
Itse asiassa olen jo jakanut autoni kuvan aikaisemmissa viesteissä...
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
TDV8 kone on kyllä
Kori taas happanee uudemmissa Rangeissa tässä maassa. Kannattaa suojata hyvin!
Kori taas happanee uudemmissa Rangeissa tässä maassa. Kannattaa suojata hyvin!
BMW F10 520xda, 16
W163 ML55AMG, 02
Range Rover Sport SE 2.7TDV6, 07
W208 CLK 430, 98 (hirveen kiva ex), 2x W211, 02&04 (ex), S203 1.8kompressor, 04 (ex)
*Star*
Ja jottain muita romuja (Linhai, Kymco, Jonsered, Hirvas Yamahalla, Husqvarna)
W163 ML55AMG, 02
Range Rover Sport SE 2.7TDV6, 07
W208 CLK 430, 98 (hirveen kiva ex), 2x W211, 02&04 (ex), S203 1.8kompressor, 04 (ex)
*Star*
Ja jottain muita romuja (Linhai, Kymco, Jonsered, Hirvas Yamahalla, Husqvarna)
Tuota mietin mutta sitten aattelin että onko se liian tavallinen ja edullinen bercedes menzilleAndy kirjoitti:Täältä myös edelleen ääni TuolleRe(g)elle.karvine kirjoitti:Musta Touareg paistaa taustalla joten sehän se todennäköisesti on.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Kaksi ikkunaa ilmaraolla mahtaa olla harvinaisuus, mutta laminoituja kaksikerroslaseja löytyy jo enemmän. Meilläkin on Rouvan pian 15-vuotiaassa S80:ssa, lisävarusteena toki.Von kempf kirjoitti:Niitä tuplalaseja ei tietääkseni volvosta löydy .
Eikä niitä muutenkaan ihan joka merkistä ja mallista löydy .
Toiset ne on melko ripeitä käänteissään. Bercedeksen kanssa samoihin aikoihin ostateltiin W212 aikanaan. Nyt hän on ehtinyt hommata ja hukatakin Pyyttonin sen jälkeen, ja minä en ole ehtinyt vielä vaihtaa kuin vahamerkkiä Collinitesta Turtlen Carnaubaan.
Taivas varjele, mitä sieltä tulee?
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.