Tekniikka puolelta löytyy 5.7 V-8 ja 4L60E vaihteisto sen jatkeena jonka vuoksi tosin auto seisoo tällä hetkellä hallin suojissa
 Moottorihan on sama kuin mitä esim. löytyy Corvetin pellin alta mutta Buickissa sen verran eroa että kannet ja moottorin ohjelma hieman erilainen,tehoahan tuosta LT1 myllystä tulee ulos tässä 265pollea ja vääntöäkin irtoaa muistin mukaan rapiat 440Nm
 Moottorihan on sama kuin mitä esim. löytyy Corvetin pellin alta mutta Buickissa sen verran eroa että kannet ja moottorin ohjelma hieman erilainen,tehoahan tuosta LT1 myllystä tulee ulos tässä 265pollea ja vääntöäkin irtoaa muistin mukaan rapiat 440Nm  Eli auto tuli vaihteisto vikaisena ja aski siitä on nyt toisaalla huollossa ja sen asian tiimoilta pitääkin ensi viikolla soitella että jokohan se alkais olla kunnossa kun parisen viikkoa ollut jo tuolla reissulla
 Eli auto tuli vaihteisto vikaisena ja aski siitä on nyt toisaalla huollossa ja sen asian tiimoilta pitääkin ensi viikolla soitella että jokohan se alkais olla kunnossa kun parisen viikkoa ollut jo tuolla reissulla  
 Kuvia ei ole autosta tullut kauhesti näppäiltyä vielä sattuneesta syystä mutta jotain kuitenkin

Jotain pientä nysväystä on autolle kyllä tullut tehtyä niiltä osin mitä on voinut tehdä mutta jatketaan turinointia niistä vähän paremmalla ajalla sitten lisää

Kovasti jo polttelisi päästä baanalle mutta tosiaan tuo askin puute haittaa sitä aika tavalla
 Kovasti jo polttelisi päästä baanalle mutta tosiaan tuo askin puute haittaa sitä aika tavalla 

Piti tehdä itse pohjat uudestaan ja voisin väittää että tuli kyllä 100% parempi jälki omista käsistä vaikkei ne nytkään aivan priimat vielä ole mutta välttää jo itselle
 Piti tehdä itse pohjat uudestaan ja voisin väittää että tuli kyllä 100% parempi jälki omista käsistä vaikkei ne nytkään aivan priimat vielä ole mutta välttää jo itselle 

Olipa vaan melko tympeä homma ja kävi pariin kertaan mielessä että miksi näinkin isoon autoon on pitännyt jarruputki työntää kaikkein ahtaimpaan paikkaan mistä sitä ei käytännössä saa koskaan ehjänä edes irti
 Olipa vaan melko tympeä homma ja kävi pariin kertaan mielessä että miksi näinkin isoon autoon on pitännyt jarruputki työntää kaikkein ahtaimpaan paikkaan mistä sitä ei käytännössä saa koskaan ehjänä edes irti  No tänään sitten tuli ahaa elämys grillatessa että voinhan mä ne listat äkkiä myös nyppäistä paikalleen
 No tänään sitten tuli ahaa elämys grillatessa että voinhan mä ne listat äkkiä myös nyppäistä paikalleen 

Pari viikkoa olin etsinnyt niitä joka puolelta ja ainoat mitkä löytyi olivat Floridan GM jälleenmyyjälle joka ei niitä lähettänyt suomeen niin pitäkööt sitten ne
 Pari viikkoa olin etsinnyt niitä joka puolelta ja ainoat mitkä löytyi olivat Floridan GM jälleenmyyjälle joka ei niitä lähettänyt suomeen niin pitäkööt sitten ne 

Oma moka tosin kun en katsonnut näköjään niin tarkasti kaikkia niveliä
 Oma moka tosin kun en katsonnut näköjään niin tarkasti kaikkia niveliä  8 tulpasta 2napsahti poikki irroitus vaiheessa joten tuskin oli ihan lähiaikoina niitä vaihdeltu
 8 tulpasta 2napsahti poikki irroitus vaiheessa joten tuskin oli ihan lähiaikoina niitä vaihdeltu