mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

210 vilkku päällä, osa bokseista hukassa, NYT ESP, BAS PULMA

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo -> W210 / 208 sähkö
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 09.6.2018 16:24    Viestin aihe: 210 vilkku päällä, osa bokseista hukassa, NYT ESP, BAS PULMA Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

s210 -97 210065

Vasen vilkku pääll ja vika tullut pikkuhiljaa enempi ja enempi. Jos vilkkua ei käytä ja jos vika pois se ei välttämättä tule ollenkaan kunnes käyttää vilkkua.

Missähän mahtaisi olla rele? sulake 41 oli ehjä ja on vilkun sulake.

Testerillä katsottaessa ei näy kun vaihteisto, moottorin ohjaus, esp, airbag, virtalukossa -!-, lwr, kiw, ilmastointi. Muita ei näy....

Mikä boksi vilkkua ohjailee ja missä se mahtaa lymyillä?
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.


Viimeinen muokkaaja, AK47 pvm 18.7.2018 10:59, muokattu 3 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 09.6.2018 21:46    Viestin aihe: Re: 210 vilkku päällä ja osa bokseista hukassa Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Noniin, löytyi sam boksi ja kahdesta ratista saatiin kasattua yksi. Vika ei ollut sam boksissa tai sitten molemmissa on sama vika.

Vilkun viiksen irroittamalla sai vilkkuvian pois mutta samiin ei pääse testerillä kun sitä ei näy ja virtalukossa edelleen -!-.

Vilkun viikseksi otettiin ulkoisesti saman näköinen 202 viiksi mutta se erilainen liittimiltään 202 noin 11 johtoa ja liitin 40cm johdon päässä ja 210 6 napainen liitin viiksessä itsessään.

Ovien lasit ja peilit pelaa. Vaihdettiin eilen kuskin peilin moottori ja sukitettiin peilin johtosarja kutistussukalla kun moottorin liitin oli purettava.

Peilin lämmityksen ja himmennyksen olikin japsit saaneet jo tuhottua joten ne jätettiin kytkemättä kuten olivatkin. Tai ne oli lähinnä oikosulussa aiemmin.

Esp ja bas vika lähti kääntökulma-anturin vaihdolla ja testerillä.

Nyt sitten pitäisi keksiä ilman testeriä syy vilkku ja testerin yhteysvialle.

- miksi virtalukkoon ei saa yhteyttä?
- voiko vilkkuvipu pimentää samin ?
- avainkin lakkasi yhdessä välissä toimimasta (lukitusturvan tekemä) akunkengän irroitus vasta auttoi ja avain pelaa taas. wtf.

Ehkä kokeillaan toisella testerillä vielä.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 10.6.2018 19:21    Viestin aihe: Re: 210 vilkku päällä ja osa bokseista hukassa Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ihmiset lomilla tai tämmöistä vikaa ei ole kellekkään ikinä sattunut vastaan?

Onko vilkulle jossain rele?

Mikä hävittää osan laitteista testeriltä? Näkyy vain:

EGS
ME2
ESP
AB
EZS -!- huutomerkillä ja ei saa yhteyttä
LWR
KIW
KLA

Autoon asennettu koukku mutta siitä on jo aikaa joten ei osaa sanoa oisko sen kanssa tyritty/ongelmaa.

Tosiaan sähkölasit ja peilit pelaa muttei niitä näy testerillä.

SAM vaihdettu, ei vaikutusta mihinkään.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25933

 LähetäLähetetty: 10.6.2018 19:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sähkölasit ja -peilit on oviohjainlaitteissa, niistäkö tulee ! jos yrittää yksitellen päästä tutkimaan ?
Auto lähtee käyntiin, "pakko" päästä Starilla virtalukkoon...merkillistä
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tähtikuljettaja
Mersuvelho



Liittynyt: 05 Mar 2006
Viestejä: 1439
Paikkakunta: Lounais-Suomi

 LähetäLähetetty: 10.6.2018 21:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Onko galvaaninen yhteys kunnossa? Pinnit suorassa diagnoosiliittimessä?

Viimeinen muokkaaja, tähtikuljettaja pvm 11.6.2018 8:38, muokattu 1 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 11.6.2018 2:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dealer kirjoitti:
Sähkölasit ja -peilit on oviohjainlaitteissa, niistäkö tulee ! jos yrittää yksitellen päästä tutkimaan ?
Auto lähtee käyntiin, "pakko" päästä Starilla virtalukkoon...merkillistä


Sähkölaseja ja peilejä ei näy koko listassa Vain luetellut näkyy. Auto käy ja voi ajaa. Virtalukko kerran hylki avainta niin että kun kytki virrat päälle kun testattiin taas auttoiko auton seisottaminen (lyhyesti) vilkkuongelmaan kuten vuorokauden auton seisottaminen yleensä on tehnyt, niin ei antanut sitten käynnistää kun käänsi loppuun asti. Seuraava avaimen poisto ja kääntöyritys johti siihen ettei kääntynyt juuri ollenkaan, edes 1 asentoon. Tähän auttoi akkukengän irtikäyttäminen...
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 12.6.2018 1:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Noniin, pientä edistystä.

Kokeiltiin tosiaan vaihtaa kaikki relet kun netistä löytyi väite että musta rele olisi vilkuille.... Ja paskat. Itseasiassa vaihdettiin kaikki relet kun niitä nyt oli. Myös N10/6 ja N10/7 koetettiin etsiä muttei niiden sijaintia saati olemassaoloa kyetty vahvistamaan. Netistä tosiaan löytää käyttökelvottomia juttujakin

Samoin kaivettiin esiin salainen ase eli toinen testeri. Kas vain sillä näkyi taas kaikki boksit, testerivika sitten tarkentui 38 pin kaapeliin joka auton ja muksin välissä.

Vilkkuja pystyi ohjaamaan testerillä ja kuitenkin vasen vilkku vilkutti aina vain kunnes vilkun 6 napainen liitin otettiin taas irti. Kun muuallakaan ei näkynyt merkittäviä vikoja saatiin haettua -00 facelift farkusta sopivampi vipu kuin mitä oli 202 vipu.

Faceliftin vilkkuvipu olikin erilainen Shocked kääntökulma-anturin liitin ei mahtunut paikalleen. Piti vuolla hieman kääntökulma-anturin liitintä ja itse vilkun rungon estonastaa piti myös viilata. Kasaan meni ja ratin pyörittelyt vasemman kautta oikealle.

Ei enää muuta kuin kaveri ajamaan kotiinsa... Kas vain heti kun auto liikkui tuli abs esp bas herjat. No, auto tykkää että sillä ajetaan... Sovittiin että ajelee ja katsellaan sit vähän ajan päästä lähtikö ratin vinkuminen ja mitä näyttää vikakoodilista sitten.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 288
Paikkakunta: oulu

 LähetäLähetetty: 13.6.2018 10:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

AK47 kirjoitti:
Noniin, pientä edistystä.

Kokeiltiin tosiaan vaihtaa kaikki relet kun netistä löytyi väite että musta rele olisi vilkuille.... Ja paskat. Itseasiassa vaihdettiin kaikki relet kun niitä nyt oli. Myös N10/6 ja N10/7 koetettiin etsiä muttei niiden sijaintia saati olemassaoloa kyetty vahvistamaan. Netistä tosiaan löytää käyttökelvottomia juttujakin

Samoin kaivettiin esiin salainen ase eli toinen testeri. Kas vain sillä näkyi taas kaikki boksit, testerivika sitten tarkentui 38 pin kaapeliin joka auton ja muksin välissä.

Vilkkuja pystyi ohjaamaan testerillä ja kuitenkin vasen vilkku vilkutti aina vain kunnes vilkun 6 napainen liitin otettiin taas irti. Kun muuallakaan ei näkynyt merkittäviä vikoja saatiin haettua -00 facelift farkusta sopivampi vipu kuin mitä oli 202 vipu.

Faceliftin vilkkuvipu olikin erilainen Shocked kääntökulma-anturin liitin ei mahtunut paikalleen. Piti vuolla hieman kääntökulma-anturin liitintä ja itse vilkun rungon estonastaa piti myös viilata. Kasaan meni ja ratin pyörittelyt vasemman kautta oikealle.

Ei enää muuta kuin kaveri ajamaan kotiinsa... Kas vain heti kun auto liikkui tuli abs esp bas herjat. No, auto tykkää että sillä ajetaan... Sovittiin että ajelee ja katsellaan sit vähän ajan päästä lähtikö ratin vinkuminen ja mitä näyttää vikakoodilista sitten.


jos autossa tosiaan jo esp, niin voisi ajatella että liitin ei ole ihan perillä kääntökulma anturissa.?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 13.6.2018 14:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

mesemies89 kirjoitti:
AK47 kirjoitti:
Noniin, pientä edistystä.

Kokeiltiin tosiaan vaihtaa kaikki relet kun netistä löytyi väite että musta rele olisi vilkuille.... Ja paskat. Itseasiassa vaihdettiin kaikki relet kun niitä nyt oli. Myös N10/6 ja N10/7 koetettiin etsiä muttei niiden sijaintia saati olemassaoloa kyetty vahvistamaan. Netistä tosiaan löytää käyttökelvottomia juttujakin

Samoin kaivettiin esiin salainen ase eli toinen testeri. Kas vain sillä näkyi taas kaikki boksit, testerivika sitten tarkentui 38 pin kaapeliin joka auton ja muksin välissä.

Vilkkuja pystyi ohjaamaan testerillä ja kuitenkin vasen vilkku vilkutti aina vain kunnes vilkun 6 napainen liitin otettiin taas irti. Kun muuallakaan ei näkynyt merkittäviä vikoja saatiin haettua -00 facelift farkusta sopivampi vipu kuin mitä oli 202 vipu.

Faceliftin vilkkuvipu olikin erilainen Shocked kääntökulma-anturin liitin ei mahtunut paikalleen. Piti vuolla hieman kääntökulma-anturin liitintä ja itse vilkun rungon estonastaa piti myös viilata. Kasaan meni ja ratin pyörittelyt vasemman kautta oikealle.

Ei enää muuta kuin kaveri ajamaan kotiinsa... Kas vain heti kun auto liikkui tuli abs esp bas herjat. No, auto tykkää että sillä ajetaan... Sovittiin että ajelee ja katsellaan sit vähän ajan päästä lähtikö ratin vinkuminen ja mitä näyttää vikakoodilista sitten.


jos autossa tosiaan jo esp, niin voisi ajatella että liitin ei ole ihan perillä kääntökulma anturissa.?


Se kävi mielessä koska se liitin kääntökulma-anturille istuu heikommin vilkun runkoon kuin mitä oli alunperin..

Onkos tuolla vilkun viiksessä vastushässäkkä tms minkä voisi vaihtaa?

etuvastus + eri vastukset vasen+ oikea tms tyylisesti? Niittaamallahan tuo kasassa mutta saattaisi olla purettavissa.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 16.7.2018 18:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kovaa ajoa ollut mutta viat ei ole siitä lisiny eikä vähentynyt. Huomenna pitäis koettaa saada esp abs jne herjat pois. Mitä muuta voisi ajatella kuin abs anturia?

Ratti oli tosiaan suorassa ollessaan anturiarvon mukaan 2.5 astetta vinossa eli sen mitä se pieninmmillään voi olla. Mutta ei pitäisi vaikuttaa siihen että liikkeelle lähdettäessä pamahtaa herjat tauluun. kun eihän juuri koskaan lähdetä suoraan liikkeelle.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 17.7.2018 16:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ei lähde esp abs bas herjat pois. Tai lähtee mutta heti kun ajaa eteenpäin ne pamahtaa takasin. Peruuttaa voi vaikka kuinka.

Pyörän abs-anturit antaa oikeeta tietoa. Samoin vaikuttaisi kiihtyvyysanturit tekevän.

Korkeapainepumppu paluutuottopumppu a7/3m1 -006 katkaisee liian nopeasti tai vaan -016.

BAS magneettiventtiili ja irroituskatkaisintesti ei mene läpi.

Korkeapainepumppu paluutuottopumppu relen ohjaus ei jää on asentoon eikä kuulu mistäänpäin mitään ääntäkään toiminnasta ylipäätään.

Nyt metsästämäön sitä releä ja katkosta maahan...
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 17.7.2018 18:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Missä sijaitsee bas magneettiventtiili ja irroituskatkaisin, ne kun ei mene testissä läpi???

Entä se esp korkeapainepumpun / paluutuottopumpun rele?

Voisiko olla syynä jarruvalokatkaisin vaikka se toimii starin mukaan loogisesti.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 20.7.2018 0:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eipä paljoa edennyt. Vehon asiantuntija oli tullut töihin ja valistanut kaveriani että vika bas relepohjassa a0005400072. Siis pelkän kuvauksen perusteella Very Happy => tilaukseen.

Osan tilaus piti onnistua 15.00 mennessä muttei siellä ollut silloin mitään osaa.

Ostettiin sit kooällästä jarruvalokytkin (meyle) kun se jo varmaan kulunut 21v väykässä jossa 138tkm takana. Ja ei siellä kooällässäkään ollut moista osaa hyllyssä.

Välissä jo hätäpäissään kyseltiin parilta purkuväykän omistajalta mutta molemmilla oli dieselin osa joka loppuu 0372 eikä 0072 ja siinä vähemmän pinnejä ja sulakepaikkoja.

Jarruvalokytkimen vaihto yllättäen sai väykän mökötystä vähemmälle, koodit nollaantui ja magneetti ja irroitusventtiilin testi meni läpi ja eikun koeajamaan => eihän se vaikuttanut mitään.

Nyt sit oottamaan josko veho saa sen osan toimitettua.

Kunhan ei oon pumpun moottorin hiilet...

Jos pumpun moottorissa vikaa niin onnistuuko moottorin irroitus ja takaisinlaitto ilman asp yksikön putkista irroittelua? Näytti vähän ahtaalta.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 20.7.2018 14:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kaveri haki sen a0005400072 relepohjan ja ainakin nyt menee testi 13 eli BAS-magneettiventtiili ja irroituskytkin testi läpi.

Mutta kun yrittää ajaa muita testejä niin korkeapainepumpun osalta herjaa edelleen C1401 -016


Kai se on hiilet tarkistettava sieltä... Vai oisko muualla vikaa?
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 20.7.2018 17:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Menee yksinpuheluksi

Pumppu pöydällä, japsituonnissa kaikki irtoaa ajatuksen voimalla - melkein.

Liekö ollut tehdasnesteet jarruissa kun oli pumpun männät mielestäni jumissa.

Hiilissä oli jäljellä n. 5-8mm joten kai se pumppu vain jumitti.

Nyt pizzan sulattelu ja kasaus ja sormet kyynärpäitä myöden ristiin että pelaa.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1085
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 20.7.2018 18:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Toivottavasti korjautuu, kori on toivottavasti epäväykky.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 20.7.2018 19:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

markoala kirjoitti:
Toivottavasti korjautuu, kori on toivottavasti epäväykky.


Eipä purku auttanut muuta kun jäi paineanturin johto pumpun alle kun lienee oikea reitti moottorin alta vapaammasta paikasta... Ja tietty ilmaa systeemiin ja poljin löysäksi. Mutta tietääpä nyt ettei ainakaan hiilet loppu.

Multa loppuu keinot ja aika. Juu, korissa ei ruosteta missään, 7 paikkanen nahkapenkeillä Very Happy

Jostain syystä tuntuu ettei pumpulle tule ensinkään virtaa.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25933

 LähetäLähetetty: 20.7.2018 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Onko sulla virtapiirikaaviot ? Pääsisi tutkimaan tuleeko virtaa sinne minne pitää.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MHe



Liittynyt: 17 Kes 2008
Viestejä: 882
Paikkakunta: Pirkanmaa

 LähetäLähetetty: 20.7.2018 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

no eikös sen pysty helposti todentamaan, jos vaan siellä starissa oli pakko-ohjaus absipumpulle, en varmaksi muista...
_________________
W220 320CDI -01
W210 270CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 21.7.2018 11:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dealer kirjoitti:
Onko sulla virtapiirikaaviot ? Pääsisi tutkimaan tuleeko virtaa sinne minne pitää.


On wis ja partfinderin kuvat. Autosähkö on itsensä pirun keksintö. Meni jo monta tuntia kolmena päivänä lomasta hukkaan niin jätän autosähköammattilaiselle ton selvittelyn. Itse vois tutkia mutta kun on jälkikasvun kanssa loma menossa niin auton korjaamiselle on siinäkin johonkin raja vedettävä.

Netissä oli jossain sanottu että esp pumpun liittimen kaksi alinta olisi moottorin piuhat, vois sen kokeilla pyöriikö moottori varmasti. Mutta ei viitsi summassa kokeilla.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25933

 LähetäLähetetty: 21.7.2018 11:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ne on isommat liittimet noissa missä virta ja maa. No ei tämäkään kokeilemaan toki innosta.
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 27.7.2018 19:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Oli kuulema puuttunut yksi rele???

No, se on ihme minne se on hävinnyt koska yhden päivän se on varmasti ainakin aiemmin toiminut esimerkiksi rekisteröintikatsastuksessa.

Relen laittaminen ei ollut poistanut ongelmia, ainakaan kaikkia. Epäilyt kohdistuneet jarrutehostajaan.

A004 430 63 30 lukee paikallaan olevassa lukaksessa. Mutta epc antaa eri numerot eli :

A004 430 88 30
A005 430 43 30
ja ehkä
A210 292 04 74

Autohan on wdb2102651a462489 eli esp löytyy vaikka -97 prefacelift

Onkohan tohon vaihdettu väärä tehostin joskus?

Kävisikö muut tehostajan versiot?
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 30.7.2018 1:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Pari päivää oli pysynyt bas esp abs valot pimeenä vaikka autolla ajeltu normaalisti.

Tänään oli kuulema ihan pikkuisen normaalia nopeammassa jarrun painamisessa syttynyt valot taas.

Elikkä kai se on se tehostaja sit vaihdettava seuraavaksi....
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4695
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 18.9.2018 10:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

AK47 kirjoitti:
Pari päivää oli pysynyt bas esp abs valot pimeenä vaikka autolla ajeltu normaalisti.

Tänään oli kuulema ihan pikkuisen normaalia nopeammassa jarrun painamisessa syttynyt valot taas.

Elikkä kai se on se tehostaja sit vaihdettava seuraavaksi....


Tehostajan vaihto auttoi asiaan. Tai herjasi se kuulema kerran em valoshowlla. Sitten ei ole herjaillut.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo -> W210 / 208 sähkö Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit