mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

-02, 2,2 CDI OM611 flekti alkoi huutamaan
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W203 / R170, sedan, farmari, avo -> W203 / R170 moottori
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
pp d
Dieselspesialisti

käärmekäsi


Liittynyt: 25 Mar 2005
Viestejä: 2258
Paikkakunta: Ylivieska

 LähetäLähetetty: 05.10.2018 9:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dry kirjoitti:


Mutta jos kokeilis pelata ni oisko se tämä:

https://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/fin/korkeapainepumpun_tiiv_srj_avaimenreika_kannella-p-52463-0



Luultavasti son tuo.
Ja ne kannen torksit on sitte kiini.
_________________
W 163 "Mölli"
W 108
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 05.10.2018 13:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

juu-zo kirjoitti:
Kaikki letkut löytyy kl:stä ja kannattaa uusia kaikki samalla kertaa. Maksaa muistaakseni reilun satkun kun kaikki uusii. Kannattaa myös katsoa että sammutusventtiililtä korkeapainepumpulle menevä musta muoviputki on ehjä. Tämä oli minulla murtunut, hinta vitosen paikkeilla eli voi uusia senkin vaikka samalla.
Korkeapainepumpun tiivisteiden vaihtelu on tosiaan arpapeliä ja pultit voi olla melko jumissa. Itse vaihdoin latviasta tulleen vaihtopumpun. Hintaa muistaakseni ~300€ josta puolet sai takaisin kun lähetti vanhan pumpun panttina takaisin.

Edit. Sinun kuvia kun katsoin niin sammutusventtiili ilmeisesti eri paikassa kuin minulla eli tuota mustaa muoviputkea ei ole. Tässä vielä linkki korkeapainepumppujen myyjään. https://ebay.com/usr/nerings Oikean pumpun löytää helpoiten katsomalla vanhasta varaosa koodin ja sillä etsimällä oikean.
Kiittää ja kumartaa! Very Happy
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 05.10.2018 13:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

pp d kirjoitti:
dry kirjoitti:


Mutta jos kokeilis pelata ni oisko se tämä:

https://www.kl-varaosat.fi/verkkokauppa/fin/korkeapainepumpun_tiiv_srj_avaimenreika_kannella-p-52463-0



Luultavasti son tuo.
Ja ne kannen torksit on sitte kiini.

Kiitos Pasi!
...lähtee avaamaan torxeja... biggun
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MHe



Liittynyt: 17 Kes 2008
Viestejä: 876
Paikkakunta: Pirkanmaa

 LähetäLähetetty: 05.10.2018 15:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuossa ei sammutusventtiiliä enää ole.

Iskumeisseli kansitorxeille on must.
_________________
W220 320CDI -01
W210 270CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 07.10.2018 15:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

MHe kirjoitti:
Tuossa ei sammutusventtiiliä enää ole.

Iskumeisseli kansitorxeille on must.
Tänks!
Näkisikään joku osaava tuon suurpainepumpun osanumeron epc:stä?
Runkonumero on:


_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juu-zo



Liittynyt: 25 Jou 2013
Viestejä: 197
Paikkakunta: Mäntsälä

 LähetäLähetetty: 07.10.2018 22:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Voin huomenna vilkaista josko löytäisin epc:stä osanumeron.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pp d
Dieselspesialisti

käärmekäsi


Liittynyt: 25 Mar 2005
Viestejä: 2258
Paikkakunta: Ylivieska

 LähetäLähetetty: 08.10.2018 10:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Siinä pumpussa on lätkä mistä löytyy tuo numero, saattaa tieten olla pieni nöyhtäkerros päälä
_________________
W 163 "Mölli"
W 108
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 08.10.2018 15:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

pp d kirjoitti:
Siinä pumpussa on lätkä mistä löytyy tuo numero, saattaa tieten olla pieni nöyhtäkerros päälä
yritin kahdella sitä lätkää mutta kun pumppu on vielä kiinni niin saattaa olla että se on siellä alapinnalla johon ei näe Sad
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pp d
Dieselspesialisti

käärmekäsi


Liittynyt: 25 Mar 2005
Viestejä: 2258
Paikkakunta: Ylivieska

 LähetäLähetetty: 08.10.2018 18:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dry kirjoitti:
pp d kirjoitti:
Siinä pumpussa on lätkä mistä löytyy tuo numero, saattaa tieten olla pieni nöyhtäkerros päälä
yritin kahdella sitä lätkää mutta kun pumppu on vielä kiinni niin saattaa olla että se on siellä alapinnalla johon ei näe Sad


Joo se vain on mahollista.
Pikkuasiat koostuu pienistä yksityiskohista, ne ei ole kaikki insinöörit saahneet osallistua koko auton suunnittehluun Laughing
_________________
W 163 "Mölli"
W 108
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
juu-zo



Liittynyt: 25 Jou 2013
Viestejä: 197
Paikkakunta: Mäntsälä

 LähetäLähetetty: 08.10.2018 18:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Stari koneista sanoi näytönohjaimet itsensä irti. Vanhoja dellejä kun ovat... Täytyy toisella koneella vilkaista epc netistä, mutta saan winukkakoneen vasta keskiviikkona käpäliin.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 13.10.2018 21:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jaahas.
Vaihdoin eilen uuden korkeapainepumpun (KL) vanhan tilalle kun aika rupesi loppumaan. Vaihdoin lisäksi molemmat pumpulta lähtevät letkut, toinen menee railputken päähän ja toinen siirtopumpulle.
Sain koneen käymään nätisti ja heitin 150 km:n testilenkin, kaikki toimi kuin unelma.

Aamulla lähdin keikalle (kone tulille toisella startilla) ja ajoin ehkä kymmenen kilometriä. Jätin auton parkkiin ja kun puolentoista tunnin kuluttua yritin käynnistää niin ei. Kertakaikkiaan ei käynnisty.
Välillä hörähtää mutta ei käynnisty.
Siirtopumpusta tuli ilmakuplia letkuihin mutta ei enää loppuvaiheessa polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen.

Tankki on puoliksi täynnä.

Ehdotuksia pikaisesti vian korjaamiseksi! Shocked

PS. Auto tuli hinurilla takapihalle tallin eteen joten pääsen sen kimppuun heti aamulla, mutta ehdotuksia vikakohteista tarvitaan!
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25824

 LähetäLähetetty: 13.10.2018 21:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Onkohan tässä ruostunut polttoaineputki tankin lähistöltä Confused sekin aiheuttaa vaikeuksia käyntiinlähtöön, eikä välttämättä aina...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 13.10.2018 23:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dealer kirjoitti:
Onkohan tässä ruostunut polttoaineputki tankin lähistöltä Confused sekin aiheuttaa vaikeuksia käyntiinlähtöön, eikä välttämättä aina...
Hmm, vuotoa ei ainakaan alle näy.
Siirtopumpusta tulee tavaraa, otin molemmista päistä (molempien pmppujen päistä) letkun irti ja kaveri starttasi.
Pitänee huomenna ottaa railputken päästä letku irti ja kokeilla tuleeko korkeapainepumpulta tavaraa railputkelle…
Mitenkäs ajonesto?

Niin, yksi syy polttoainesuodattimen vaihdolle oli se, että en tiedä koska se on vaihdettu, saattoi olla täynnä "jotain"...
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Magge--



Liittynyt: 01 Mar 2010
Viestejä: 399
Paikkakunta: Sodankylä

 LähetäLähetetty: 14.10.2018 12:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kaverilla tuommonen 270cdi s203 ja siinä loppuu löpö aina noin puolessa tankissa. Tai siis ei lopu mutta ei vaan saa sitä sieltä tankista, tankkisysteemit vaihettu mutta ei vaikutusta.

Eli oisko niin ettei saa tankista sitä ainetta 🤔🤔
_________________
S212 E350 CDI 4matic -11
V70 2.4D -06
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W203 / R170, sedan, farmari, avo -> W203 / R170 moottori Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit