Ostoaikeissa w211 2.2
Ostoaikeissa w211 2.2
Arvelin täältä kysellä apuja ja vinkkejä mersun ostoon. Mersuja ollut useampikin mutta nyt olisi aika siirtyä aavistus tuoreempaan.
Olen katsellut w211 farkkuja vuodesta -06 ylöspäin.
Itseä kiehtoisi eniten tuo 220 moottorilla oleva.
Onko jotain moottorimallia jota kannattaa välttää ja miten nuissa menee ilmajousitukset? Ilmeisesti kalliita korjata jos särkyvät.
Entäs mitä kannattaa katsoa autosta kun menee kaupoille?
Oliko näin että -06 ylöspäin ei ole enää sähköistä jarrujärjestelmää ja ulkonäkö hieman muuttuu?
Olen katsellut w211 farkkuja vuodesta -06 ylöspäin.
Itseä kiehtoisi eniten tuo 220 moottorilla oleva.
Onko jotain moottorimallia jota kannattaa välttää ja miten nuissa menee ilmajousitukset? Ilmeisesti kalliita korjata jos särkyvät.
Entäs mitä kannattaa katsoa autosta kun menee kaupoille?
Oliko näin että -06 ylöspäin ei ole enää sähköistä jarrujärjestelmää ja ulkonäkö hieman muuttuu?
Sprinter W903 -01
Saako noita Suomesta järkevään hintaan ja ennenkaikkea onko ne kunnollisia ? Monikaan ei halua autottomana odotella osien saapumista niin hankalaa tilailla kauempaa.
Eilen tuli hinurilla eräs 211 korjaamolle, ei ollut omistaja saanut käyntiin vaihdettuaan korkeapainepumpun. Sitä ihmeteltiin siinä ja tutkittiin ja lopulta käytettiin määränsäädintäkin irti, vaikka sekin oli vaihtopumpussa ollut paikallaan ostaessa. Sen o-rengas oli kahtena kappaleena.
No eipä se käyntiin lähtenyt ehjällä o-renkaallakaan, mutta kun haettiin purkaamolta ehjä käytetty pumppu niin kylläpä lähti.
Ihan kivijalkaliikkeestä oli pumppu ostettu, mutta sen näköinen kyllä että missä lie korjattu, vapisevin käsin pumpun taakse raapustettu joku numerosarja ja päällä vain tarra jonka numero ei kertonut mitään.
Eilen tuli hinurilla eräs 211 korjaamolle, ei ollut omistaja saanut käyntiin vaihdettuaan korkeapainepumpun. Sitä ihmeteltiin siinä ja tutkittiin ja lopulta käytettiin määränsäädintäkin irti, vaikka sekin oli vaihtopumpussa ollut paikallaan ostaessa. Sen o-rengas oli kahtena kappaleena.
No eipä se käyntiin lähtenyt ehjällä o-renkaallakaan, mutta kun haettiin purkaamolta ehjä käytetty pumppu niin kylläpä lähti.
Ihan kivijalkaliikkeestä oli pumppu ostettu, mutta sen näköinen kyllä että missä lie korjattu, vapisevin käsin pumpun taakse raapustettu joku numerosarja ja päällä vain tarra jonka numero ei kertonut mitään.
Liekkö eteenkin saanut lisävarusteena ilmajousia sitten kun veljen -03 vuosimallin w211 on edessäkin.dealer kirjoitti:Suurinpiirtein noin, -06 muuttuu.
Farkussa on aina takana ilmajouset, jos airmatic niin edessäkin. Takailmajousia ei tarvitse pelätä.
Loppupään 211 on jo Delphin suuttimilla jotka maksaa 500€ kappale, jos nyt jollain yrittää säikytellä.
Jotenkin nuita ilmajuosia kartan jostain syystä.

Sprinter W903 -01
No nuohan ei enää hinnankiroissa olekkaan... toimitusaika tosin.markoala kirjoitti:https://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-I ... ctupt=true
Onneksi on korjattuja suuttimia.
Sprinter W903 -01
Se on se airmatic.Matteus kirjoitti:Liekkö eteenkin saanut lisävarusteena ilmajousia sitten kun veljen -03 vuosimallin w211 on edessäkin.dealer kirjoitti:Suurinpiirtein noin, -06 muuttuu.
Farkussa on aina takana ilmajouset, jos airmatic niin edessäkin. Takailmajousia ei tarvitse pelätä.
Loppupään 211 on jo Delphin suuttimilla jotka maksaa 500€ kappale, jos nyt jollain yrittää säikytellä.
Jotenkin nuita ilmajuosia kartan jostain syystä.
wiimax.fi
Facelift w211 myös harkinnan alla. Ilmeisesti ei kenelläkään ollut pahaa sanottavaa moottoreista, korista tai muista järjestelmistä? 280 tai 320cdi eniten houkuttelisi koneina, mutta kyllä tuo 220 menisi varmaankin myös. Facelifteissä ilmeisen hyvä kori eli onko jotain paikkoja mitä kannattaa tarkemmin syynätä kierroksilla? Varustelista nyt on itselle melko selkeä.