
Vanhat Roosamasterin ruokkimat analogiakasit kyllä rytyyttivät itsensä liikkeelle vajaillakin hehkuilla kunhan akussa vaan puhkua piisasi.
 
 Mitä sitä hyvää turhia muuttelemaanPappi kirjoitti:Jenkkien osat on vissiin sopivia moneen malliin. Veljellä oli astrovan. Termostaatin etiketissä teksti tyyliin ”fits for all vm50 —>”. Taloudellista toimintaa.

295/75/16Castillo kirjoitti:Mikä rengaskoko muuten tuossa maastolaivassa on
 
 


 [/url]
[/url]Ajat liian uusilla jenkeillä...Mou kirjoitti:Mää oon kyllä tykännyt jenkkien ajo-ominaisuuksista varsinkin tällaisen Suomen kaltaisen kehitysmaan paskoilla teillä. Se taas mistä en ameriikanihmeissä oikeen tykkää on muovinen halpa fiilis sisustassa.

Cumminssi hyvänä kakkosena, kyllä minä ykköseksi silti GM:n oman dieselin eli Detroit Dieselin nostaisin.Lerssinen kirjoitti:Kyllä kait se jos jenkin diisseli pitää olla niin cumminssi täytyis laittaa
 
 
 
 Kyllä tehojakin on saatavilla ja vieläpä "tuplasti normaaliin nähden".jaasu kirjoitti:Ääni korvaa puuttuvan tehon?
 Videon neloskone on noin 3,5 litrainen ja teholukemat ihan kelvolliset lavapakuun.
 Videon neloskone on noin 3,5 litrainen ja teholukemat ihan kelvolliset lavapakuun.
 Työkoneisiin tehty moottori joka tietenkin oikein huollettuna ja ilman älyttömiä virityksiä kestää isältä pojan pojan pojallekin asti
 Työkoneisiin tehty moottori joka tietenkin oikein huollettuna ja ilman älyttömiä virityksiä kestää isältä pojan pojan pojallekin asti  Itsekkin siitä pitäisin enemmän kuin näistä kasi dieselin lotkotus moottoreista mutta kuten Mika.T sanoikin aiemmin että täysin yliarvostettuja kun sellainen löytyy pässinpään (Dodgen) keulalta
  Itsekkin siitä pitäisin enemmän kuin näistä kasi dieselin lotkotus moottoreista mutta kuten Mika.T sanoikin aiemmin että täysin yliarvostettuja kun sellainen löytyy pässinpään (Dodgen) keulalta  Varsinkin kun muistetaan että se Ramikin on aikamoinen traktori ja käytännössä maantie nopeus on siinä 90km/h vauhdissa maksimi jolloin dodge ja cummins on harmonisessa vauhdissa
 Varsinkin kun muistetaan että se Ramikin on aikamoinen traktori ja käytännössä maantie nopeus on siinä 90km/h vauhdissa maksimi jolloin dodge ja cummins on harmonisessa vauhdissa  Mutta kun itsellä kokemusta nyt kaikista näistä amerikan lava-autoista niin voin aivan suoraan sanoa että Chevy/GMC on kaikkein mukavin ajaa,sitten tulee Dodge Ram ja vikana tuo Ford joka on tyhjällä lavalla suoraan sanoen aika kauhea ajaa
 Mutta kun itsellä kokemusta nyt kaikista näistä amerikan lava-autoista niin voin aivan suoraan sanoa että Chevy/GMC on kaikkein mukavin ajaa,sitten tulee Dodge Ram ja vikana tuo Ford joka on tyhjällä lavalla suoraan sanoen aika kauhea ajaa  Kulutuksessa taas asiat kääntyy päälaelle jolloin mennään pienimmästä isompaan jolloin voiton vie Dodge sitten tulee Ford ja vikaksi jää Chevy
 Kulutuksessa taas asiat kääntyy päälaelle jolloin mennään pienimmästä isompaan jolloin voiton vie Dodge sitten tulee Ford ja vikaksi jää Chevy 









 
  
Tuo minun jyllis lopetti nykimisen kun hakkasin rautakangen hituvitunpöntöstä läpi...RATSUNI kirjoitti:Kylläpä tuntuu pieneltä Volvon nykimiset tämän rinnalla







