Mersulla tullu tässä jo usiampi tonni laukotettua. Hienosti on toiminut mitä nyt ensimmäisillä pakkasilla ajovalojen korkeussäätö sekoili muutamaan kertaan. Eipä ole nyt sekään temppuillut, muuta kuin kovaa ajoa.
Hitupöntön poltto on kyllä varsin usein päällä (~100-250km välein) Mitkä kaikki tuohon voi vaikuttaa?
Perus huollot tein tuossa jokin aika sitten, (mm. ilmansuodattimet) ei ollut vaikutusta tuohon.
Työkaveri porisi että se pöntön paine-eroanturi voi "väsähtää" ja alkaa antamaan vähän vääriä lukemia eculle vaikka ei vikakoodia vielä antaisikaan ja polttaisi siksi tuota pönttöä aika usein.
Tiä häntä. Tilasin uuden anturin, kokeillaan kun ei ole kallis kokeilu.
Olen ajanut tällä pääasiassa samaa 80km/päivä työmatkaa ja kulutus Heittelee kummasti tankkauksista laskien ~7l-8.5l/100km välillä
Liekö tuo hituvitunpöntön poltto syö välillä soppaa noin paljon.
"After start" laskurikin heittelee samalla 42km/suunta työmatka-ajolla 6.3-8l välillä...
Samalla olen huomannut että jos ajaa tuota työmatkaa pakotetusti 6-vaihteella niin syö vähemmän. Työmatka kun on vain 80kmh rajotuksilla, seiska ajaa asiansa sitten nopeammilla pätkillä.
Suburbanilla on tullu kans ajeltua aikalailla. Koneremontista on 10tkm takana. Vois vaikka myyä pois ja alkaa rakentamaan enskesälle uutta roadtrippi kampetta.

Jokin 2+2paikkanen pitkä sprintteri vois olla kiva
Takapenkkien taakse sais sitten tehtyä parimetrisen korotetun sängyn jonka alle tavaratila jäis. Häätyy selvitellä miten tuollanen väliseinä ratkasu olis luvallisesti tehtävissä.
Sais vaan olla ikkunamallinen vehe joita ei kovin paljon näytä olevan.
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz ... r/10997927
Tuossa olis yks hieno aihio. 270cdi automaatti, ilmastointi ja vakkari. Siinäpä ne tärkeimmät, eikä näyttäs olevan kovin lahokaan. Kallis kylläkin, Ja puuttuu ne taakse saakka yltävät sivuikkunat.
Neliveto tietysti puuttuu mutta kaippa sen kanssa vois elää.
