

Pari vuotta tuli armonaikaa, että läsähdys kävileemu kirjoitti:
Ens torstaina kylmenee leimakin, täytyy kai alkaa sillekin asialle tekemään jotain![]()
No, sen ei pitäisi tälläerää vaatia muuta kuin koota hihnankiristin uusien laakereiden kera paikalleen ja käyttää jarrusovituksessa.
Viimevuonna oli etujarrut vähän hilkulla, niin ajattelin pelata varman päälle nyt.
Sillä meinasin, että on tartuttava tilaisuuteen kun ei taida maailmalta saada merkittävästi halvemmalla ja suomalaisen kauppiaan kanssa on helpompi kinata jos tulee jotain odottamatonta.Pappi kirjoitti:Ei ole panelit kalliita. Tuolla määrällä saat mukavasti jo virtaa.
Juu, kiva pujotella tuonne paneelin alleMika.T kirjoitti:Läpipultilla? Ja mutteri tuohon panelin takapuolen ja alumiinikulman väliin pujottamalla?
Selvensi hyvin. Kiitos.
Tuommoiset oli itselläkin mielessä ensin, mutta on tuossa bussinresussa kattopelti niin kaareva, että olisi ottanut keskeltä kiinni.Mika.T kirjoitti:Noita muovikiinnikkeitä jo lapoin ostoskoriin mutta jotenki en luota pelkkään liimaan.
Häätys vetää ruuveilla kiinni kattoon, joka taas aikalailla eppäilyttää sekin vuodon ja ruostumisen takia, mutta kyllä kait nuo tiiviiksi nykypäivän liimoilla sais.
https://www.tuontitukku.fi/tuote/asennu ... 479955902/
Tuomosta jos vetasis kaks nelimetristä soiroa rynsterin katolle... Liimalla kiinni ja läpipultit päihin niin ei tarvis "asunto-osan" kattoa rei'ittää. Takimmaiset menis tavaratilan puolelle ja etummaiset ohjaamon verhoilun alle jonka saa helposti irti jos joskus vuotaisi.
Paneli noiden päälle. Samalla vois taakse tehä vaikka kattotelinettä.
Kysymystäkin heräsiLeemu kirjoitti:Pakoputkea ei ole lukuunottamatta pakosarjalta lähtevää alkuosaa joka päättyy takahelman alle, jonka pääasiallinen rakenne on kuusipuuta ja vaneria
Äkkiä ajatellen toiminta vaikuttaisi ihan kelvolliselta tuollaisenaanKuinka tuollaisen Sealock-venevessan pitäisi pelata? Vaikka kääntelee kahvaa mihin asentoon niin ei saa tavaraa liikkumaan kuin poispäin pytystä
Kolmekymmentä vuotta seisoneen Opel -58 kun sai lopulta käyntiin (kansi irti, kuukauden liottelu jarrunesteellä, brake cleanerilla ja ties millä että saisi männät liikkumaan, lopulta koivuhalon välityksellä lekalla hakaten onnistui -> kansi paikalleen) niin tuli kyllä savua. Melkein sen kokemuksen perusteella sanoisin, että savun määrä korreloi seisonta-ajan pituuteen.Jännä homma on tuo savun muodostus seisonnan jälkeen, tätähän on ennenkin jossain ketjussa hämmästelty.
Mika.T kirjoitti:Huh![]()
Noinkohan tuo on jo romurautaa.
Tuossa tilanteessa laskisin öljyt pois niin näkee onko jo rautaa seassa. Jos ei ole niin on selvitty säikähdyksellä.
Jos taas on, nostaisin koko murikan romukuormaan.