Hyvin riittää tällaisenaanki, muuminnokka nousi ihan tarpeeks ylös pikku sorapiharemontointeja aatellen:

Noh, siitäpä sitte vähän vanhaa räsymattoa sepelin päälle ja eiku kömyämään auton alle.
Anturin paikkahan löyty melko näppärästi, siitä kun toisen käden kurotti pakoputken ja vaihelaatikon välistä kohti taivasta nii melkein ylsi kohteeseen:

Siinä sivussa tuli huomattua että pakoputken joustopätkän etupäässä oli tavallinen letkuklemmari kiinnityksenä.
Eihän se oikein toimi siinä, mutta tähän hätään ei ollu ees naapuri tuonu talliin kaljatölkkiä mistä tehä leveämpää rinkulaa, joten asettelin klemmarin paremmin ja kirrasin tiukkaan.
Ostoslistalle siis oikeat palikat tuohonki.
Anturi irtos kuitenki suht helpolla kun toisen käden sai pakoputken toiselta puolen ylös ja vähän kohotti selkää maasta - ergonomiahan on aina ollu näissä hommissa vähän tuntematon käsite.
Sit uusi osa (pussissa) viereen ja vertaamaan:

Näköjään vaihettu ennenki, eräs cdi-koneisella W221:lla ajeleva tuttava totesiki että näitähän meni niinku tupakkia ennenku koodautti pois käytöstä.
Listan jatkeeksi siis...
Siinäpä sitte samalla voitelin etujousen, rassailin lähimaaston sähköpistokkeet ja kattelin coolerin putket, silmämääräsesti ehyen näköset.
Ehkä jos ois ollu apuri koneenkäyttäjänä nii ois voinu saippuaveden kans tutkia tarkemmin paikat. Toisella kertaa sit.
Subbariasennuksen yksityiskohtia siinä kans suunnittelin vaan kun auto oli auringonpaisteessa ja varjoisalla terassillaki kulman takana oli mittarissa +27 astetta nii totesin ettei tänään.
Piuhoille ehkä löysin kuitenki asiallisen reitin, virtakaapelihan nyt niinki menee vaikka mistä mutta signaalipiuhassa kun on ne liittimet, tiukkaa voi tehä kun ei viittis purkaa yhtään ylimäärästä.
Katotaas ny.