Uudet etuiskarit lankkuun, mitä laitetaan?

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Andy

Uudet etuiskarit lankkuun, mitä laitetaan?

Viesti Kirjoittaja Andy »

Etupää kolisee/kolahtelee turkasen paljon (jopa motarilla, kun ajat 130kmh ja tulee pieniä töyssyjä tai huonoja kohtia asfaltissa). Etupään muut mahdolliset kolisijat (kall. vak. kumit) pitäisi olla kunnossa eikä äänet pitäisi siis tulla sieltä.

Olen täysi ummikko iskariasioissa ja ostopalvelu ne vaihtaa, kun itse ei osaa. Nyt pitäisi saada hieman tietoa, mitä sinne alle pitäisi laittaa ja mitä EI kannata laittaa. Aivosoluissa vilisee ainakin kaksi sanaa: (1) Bilstein, (2) Sachs, mitä muita? Kannattaako samaan syssyyn uusia jotain muita pikkuosia, kumeja?

Jos foorumilaisilla on myydä moisia kapineita tai suhteita myyjiin, vinkkejä otetaan vastaan 8) .
Daimler
Laksatiivi-spesialisti

Viesti Kirjoittaja Daimler »

No mites jouset? Itse ostin bilsteinit + jouset yhtenä könttänä kl-varaosista ja
odottelen asennusta alle.Eipä sinne muuta tarvii jos alusta muuten kunnossa on. :shock:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

No melkein mitä vaan, mutta KYBit ja Monroet unohtaisin. Jollain muulla voi olla hyviäkin kokemuksia näistä merkeistä, mutta minulla ei ole muuta kerrottavaa kuin takuu-rumbaa. :x Takuu kyllä toimii, mutta se jatkuva iskarien vaihtaminenkin alkaa maistua jossain vaiheessa puulle. :roll:

Nyt on alla Bogen Turbot, hyvin on kestäneet ja toimineet. Näistä hifistelyiskareista en sitten tajua mitään, en ole koskaan ostellut moisia. Voi olla että Monroella ja KYBillä on tähän luokkaan ihan hyvää tavaraa tarjolla, mutta perus-iskareista ei minulta löydy kaksista sanottavaa. :roll:

Boge ja Sachs on muuten sama pamppu eri nimillä.
peehoo7

Viesti Kirjoittaja peehoo7 »

HVM kirjoitti:
Boge ja Sachs on muuten sama pamppu eri nimillä.
Joopa joo yhden tukkuvirman edustaja väitti kivenkovaa jotta ei ole paljon merkillä väliä kun on mate in rance niin samaa hihnaa tulevat maalimaan. Perus bilsteininkin ja gaabrielin meinas samaksi pumpuksi. :shock:
Se toimii jos liikkuu tai pörisee.
ahonen v
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

Jos on madallettu, niin bilstein sprint. Jos ei niin perus bilsteinkin menee.
Samalla kannattaa uusia iskarin yläpään kumit, jos on halkeamia. Nekin vaikuttaa ajettavuuteen kuulemma yllättävän paljon.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”