
Jälleen kerran arvokas kokemus karttui, mutta tässä alkaa "vähän" tympimään kun tämä karttuva kokemus on ollut viimeaikoina sitä yhtä ja samaa lajia, ja etenkin näissä rengasasioissa.



7" kasireikävanteille uudet vakiokokoiset renkaat päälle -ei kuulosta pahaltakaan hommalta, eihän?

Totuus on valitettavan usein tarua ihmeellisempi

Tässä otos siitä mitä tänään saatiin aikaan:
http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... G_1389.jpg
Kuva ei paljasta näköjään puoliksikaan tuhojen vakavuutta.
Olen onnellinen että kyseessä olivat nämä ikäloput kasireiät, eivätkä vaikkapa arvokkaat ja tyylikkäät ex-Brabukset.




Pystykierteitä ei napoihin ollut onneksi kerennyt tulemaan, vaikka yhden fillarin tämä naapurikansan lahja suomalaisille rengasliikkeille oli jo kerennyt autoon kiinni laittamaan.



Vaikeudet muuten alkoivat jo renkaita vanteille vääntäessä, lekaan ja rautakankeen tottunut turakki ei nähtävästi hallinnut menetelmää "paina tyhjää rengasta polvella lattiaa vasten jos se ei nouse vanteelle, pompota". No opastamisen perään sekin onnistui, ja päästiin siis tähän vanteidentuhoamisvaiheeseen.

Onneksi nuo vanteet olivat jo valmiiksi ajan patinoimat, saattaisin olla muuten jopa hieman huonolla tuulella.

No renkaat alle ja skeptiselle koeajolle.






Ps. Näin nurkassa appiukonkin rengaspinon, 15-reiät olivat saaneet täysin saman käsittelyn.

Nyt on pajaa ohjeistettu ja välineet on hiottu ja putsattu. Toivon että muistavat myös pitää tasapainotuskoneen kilkkeet puhtaana, ei tunnu oikein kivalle tällainen hölmöily.

40e.