Mahtaako olla kenelläkään muulla ollut vastaavaa ongelmaa? Myös hyviä arvauksia syystä otetaan vastaan...

Tässä onkin asian ydin: milläs sen poikkikohdan osaa lämmitysviivoittimesta paikallistaa, eli jos yrittää mitata kuvitteellisesti rikkinäisen langan molemmista päistä niin eikös sähkönen aina kierrä jotain toista kautta perille kun viivat ovat yhteydessä toisiinsa. Tässä pitäisi nyt Haraa vähän valistaa.Sampo N. kirjoitti:Apuna saa kaupasta sähköä johtavaa maalia, jota voi levitellä ohuen kerroksen lankojen väliin, jahka saa paikallistettua "vuotokohdan".
Periaatteessa joo.A. Hara kirjoitti:Tässä onkin asian ydin: milläs sen poikkikohdan osaa lämmitysviivoittimesta paikallistaa, eli jos yrittää mitata kuvitteellisesti rikkinäisen langan molemmista päistä niin eikös sähkönen aina kierrä jotain toista kautta perille kun viivat ovat yhteydessä toisiinsa. Tässä pitäisi nyt Haraa vähän valistaa.
A. Hara kirjoitti:Tässä onkin asian ydin: milläs sen poikkikohdan osaa lämmitysviivoittimesta paikallistaa, eli jos yrittää mitata kuvitteellisesti rikkinäisen langan molemmista päistä niin eikös sähkönen aina kierrä jotain toista kautta perille kun viivat ovat yhteydessä toisiinsa. Tässä pitäisi nyt Haraa vähän valistaa.Sampo N. kirjoitti:Apuna saa kaupasta sähköä johtavaa maalia, jota voi levitellä ohuen kerroksen lankojen väliin, jahka saa paikallistettua "vuotokohdan".
Höpisenköhän ihan puita heiniä jos sanon:Daimler kirjoitti:No ainakin omissa mersuissa se takalasin lämmitin on säälittävä verrattuna esim johonkin corollaan tai sunnyyn.Se onkin ehkä tarkoitettu huurteenpoistoon kun baijerilainen Georg Baselitz lähtee käymään kuulaana syysaamuna lidl:issä ja kaverinsa Helmutin panimolla.
No hitsiläinen. Olispa ollut tämä mesefoorumi kun saappivainaan pitkää perälasia kirosin, silloinhan juuri ainut mitä lämppärillä ilmeni oli juurikin nuo pienet pyöreät.Jaakko Parantainen kirjoitti:katellaan niitä tarkemmin yleensä katkoskohdan kohdalle lasiin sulaa pieni pyöreä läiskä
- Kappas, mulla on se saksalainen huurteenpoistaja. Lankoja paljon (tosi ohuita) ja tehoa aivan mitättömästi.HVM kirjoitti:Höpisenköhän ihan puita heiniä jos sanon:Daimler kirjoitti:No ainakin omissa mersuissa se takalasin lämmitin on säälittävä verrattuna esim johonkin corollaan tai sunnyyn.Se onkin ehkä tarkoitettu huurteenpoistoon kun baijerilainen Georg Baselitz lähtee käymään kuulaana syysaamuna lidl:issä ja kaverinsa Helmutin panimolla.
Ässän siitoskortissa on raksittuna "590 green heat-insulating glass all round, heated rear window laminated safety glass - Germany." Voiko tuosta vetää johtopäätökset, että Saksan-mallissa on heikkotehoisempi takalasin lämppäri kuin pohjolan versioissa?Vai ajetaanko tässä takaa Saksan vaatimukset täyttävää laminoitua turvalasia?
Hmm ei tuo laminoitu lasi voi olla saksassa vaatimuksena koska melkein kaikissa w124sissa on karkaistu takalasi myös tuontiautoissa ainakin ittellä,muutamia on kyllä laminoitunakin osunut kohdalleromu kirjoitti:- Kappas, mulla on se saksalainen huurteenpoistaja. Lankoja paljon (tosi ohuita) ja tehoa aivan mitättömästi.HVM kirjoitti:Höpisenköhän ihan puita heiniä jos sanon:Daimler kirjoitti:No ainakin omissa mersuissa se takalasin lämmitin on säälittävä verrattuna esim johonkin corollaan tai sunnyyn.Se onkin ehkä tarkoitettu huurteenpoistoon kun baijerilainen Georg Baselitz lähtee käymään kuulaana syysaamuna lidl:issä ja kaverinsa Helmutin panimolla.
Ässän siitoskortissa on raksittuna "590 green heat-insulating glass all round, heated rear window laminated safety glass - Germany." Voiko tuosta vetää johtopäätökset, että Saksan-mallissa on heikkotehoisempi takalasin lämppäri kuin pohjolan versioissa?Vai ajetaanko tässä takaa Saksan vaatimukset täyttävää laminoitua turvalasia?
Kaverin W140 400SE:ssä oli laminoitu takalasi. Lasin reunat olivat kauttaaltaan "maidonvalkoiset." Lämppäri oli pimeänä muutamaa lankaa lukuunottamatta. Kuulemma melko miehekkään hintaisia ne lasit...Jaakko Parantainen kirjoitti:Ja kun ne sieltä laminoinnin välistä on poikki ei auta vaikka hopiamaalilla valttais koko lasin
Ei kyllä koskaan noin työn puolesta ole kohdalle osunut ettei lämmitin toimisi tuontakia mut kun tarkemmin asiaa miettii niin voihan se olla hyvinkin mahdollista,tuskin nuo hengettömät langat tykkää suuremmin vedestä ainakaan vuosikausia
HVM kirjoitti:Kaverin W140 400SE:ssä oli laminoitu takalasi. Lasin reunat olivat kauttaaltaan "maidonvalkoiset." Lämppäri oli pimeänä muutamaa lankaa lukuunottamatta. Kuulemma melko miehekkään hintaisia ne lasit...Jaakko Parantainen kirjoitti:Ja kun ne sieltä laminoinnin välistä on poikki ei auta vaikka hopiamaalilla valttais koko lasin
Ei kyllä koskaan noin työn puolesta ole kohdalle osunut ettei lämmitin toimisi tuontakia mut kun tarkemmin asiaa miettii niin voihan se olla hyvinkin mahdollista,tuskin nuo hengettömät langat tykkää suuremmin vedestä ainakaan vuosikausia
http://www.vekoy.com/product_info.php?c ... s_id=11884NicNac kirjoitti:Niin siis mistä tätä sähköäjohtavaa maalia kannnattaa mennä vinkumaan...?ettei tarvi hävetä silmiään päästä![]()
Lakeuden kaupas ei taida olla
![]()